3 of 10 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Verkiezingen
  [ # 31 ] 30 May 2010 07:22 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik ben het met politiek (gelukkig) ook met m’n ouders eens, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk om met mensen erover in discussie te gaan en verweer te krijgen, maar dat hoeft dus niet als ik bij m’n ouders ben.

  [ # 32 ] 03 June 2010 11:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik heb ook stemwijzer en kieswijzer gedaan. Bij stemwijzer krijg ik overduidelijk PvdA en bij kieswijzer krijg ik met een hele kleine voorsprong PVV. Maar van dat laatste snap ik helemaal niets, want ik ben ongeveer tegen alles van de PVV. Conclusie: Ik heb nog geen idee waar ik op moet stemmen.

  [ # 33 ] 03 June 2010 01:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Suikerspingek1 - 03 June 2010 05:44 AM

en als onze Geert hoofddoekjes gaat verbieden, dan komen er waarschijnlijk allemaal weer protesten

En dat zou ik ook zeker terecht vinden. Ik vind het belachelijk dat je je daarmee gaat bemoeien in een vrij land. Als iemand op zo’n manier uiting wil geven aan zijn religie heeft helemaal niemand zich daarmee te bemoeien.

Voor de duidelijkheid: protesten in combinatie met geweld ben ik natuurlijk tegen.

  [ # 34 ] 03 June 2010 04:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

lisaatje - 03 June 2010 11:41 AM

Ik heb ook stemwijzer en kieswijzer gedaan. Bij stemwijzer krijg ik overduidelijk PvdA en bij kieswijzer krijg ik met een hele kleine voorsprong PVV. Maar van dat laatste snap ik helemaal niets, want ik ben ongeveer tegen alles van de PVV. Conclusie: Ik heb nog geen idee waar ik op moet stemmen.

Misschien niet zo’n hele heldere blik die je vanzelf hebt op de PVV? De PVV heeft echt niet allen maar punten op het gebied van integratie hoor, op sociaal gebied zijn ze zelfs het meest links van alle partijen!

  [ # 35 ] 03 June 2010 05:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

MusicalN - 03 June 2010 04:59 PM
lisaatje - 03 June 2010 11:41 AM

Ik heb ook stemwijzer en kieswijzer gedaan. Bij stemwijzer krijg ik overduidelijk PvdA en bij kieswijzer krijg ik met een hele kleine voorsprong PVV. Maar van dat laatste snap ik helemaal niets, want ik ben ongeveer tegen alles van de PVV. Conclusie: Ik heb nog geen idee waar ik op moet stemmen.

Misschien niet zo’n hele heldere blik die je vanzelf hebt op de PVV? De PVV heeft echt niet allen maar punten op het gebied van integratie hoor, op sociaal gebied zijn ze zelfs het meest links van alle partijen!

Klopt inderdaad, maar goed als je zulke dingen over integratie alleen maar durft te zeggen, dan verdien je al geen stemmen!

  [ # 36 ] 03 June 2010 06:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik ga denk ik toch weer voor de SP. Heb vorige keer ook SP gestemd, en kan me heel goed vinden in de meeste van hun standpunten. Ik vind onderwijs en zorg bijvoorbeeld best belangrijk, en daarin vind ik dat de SP goede standpunten inneemt.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 37 ] 03 June 2010 06:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Dat is het ook precies. Ik heb eens alle punten van de PVV gelezen en er zijn inderdaad punten waar ik het 100% mee eens ben en waar ik graag voor zou willen stemmen. Maar ik KAN gewoon niet op een partij stemmen die zo over integratie denk. Ik vind dat mensen gewoon hun geloof moeten kunnen uitoefenen in welk land ze ook leven.

  [ # 38 ] 03 June 2010 10:23 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Annelot91 - 03 June 2010 05:05 PM
MusicalN - 03 June 2010 04:59 PM
lisaatje - 03 June 2010 11:41 AM

Ik heb ook stemwijzer en kieswijzer gedaan. Bij stemwijzer krijg ik overduidelijk PvdA en bij kieswijzer krijg ik met een hele kleine voorsprong PVV. Maar van dat laatste snap ik helemaal niets, want ik ben ongeveer tegen alles van de PVV. Conclusie: Ik heb nog geen idee waar ik op moet stemmen.

Misschien niet zo’n hele heldere blik die je vanzelf hebt op de PVV? De PVV heeft echt niet allen maar punten op het gebied van integratie hoor, op sociaal gebied zijn ze zelfs het meest links van alle partijen!

Klopt inderdaad, maar goed als je zulke dingen over integratie alleen maar durft te zeggen, dan verdien je al geen stemmen!

Beter dan alles maar ontkennen vanuit de linkse hoek, en ervoor zorgen dat we straks geen Nederland meer zijn, maar Multiland

  [ # 39 ] 04 June 2010 06:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

martijn-j - 03 June 2010 01:34 PM
Suikerspingek1 - 03 June 2010 05:44 AM

en als onze Geert hoofddoekjes gaat verbieden, dan komen er waarschijnlijk allemaal weer protesten

En dat zou ik ook zeker terecht vinden. Ik vind het belachelijk dat je je daarmee gaat bemoeien in een vrij land. Als iemand op zo’n manier uiting wil geven aan zijn religie heeft helemaal niemand zich daarmee te bemoeien.

Voor de duidelijkheid: protesten in combinatie met geweld ben ik natuurlijk tegen.

Ik ben het met Martijn eens.

Als ik een hoofddoek zou dragen, en door un een of ander iemand wordt het verboden, dan zou ik ook boos worden.
Want het hoort nou eenmaal bij je geloof, en daar kan je zelf niks aan doen!
Maar ik vind wel dat die mensen die een boerka dragen, die moeten hem wel gewoon afdoen, want als ik er een in bijvoorbeeld het centrum tegenkom, nou dan loop ik 10 stappen opzij, ik vind die mensen zo eng!
En je weet ook nooit of het een man of een vrouw is….

Maar wat Martijn zegt:
Ik ben ook tegen op protesten in combinatie met geweld, want dat gaat weer nergens over!

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 40 ] 04 June 2010 08:02 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Een boerka vind ik ook een ander verhaal, omdat ik denk dat je dan niet normaal mee kan draaien in onze maatschappij. Als je er thuis een wil dragen zie ik geen enkel probleem. Ik heb overigens nog nooit een boerka in Nederland gezien.

  [ # 41 ] 04 June 2010 08:48 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

In BelgiĆ« is er sinds kort een Boerkaverbod op openbare plaatsen…

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 42 ] 04 June 2010 10:03 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Dat zouden ze hier ook moeten doen. Vreselijk die dingen, je ziet niet met wie je te maken hebt en ze kunnen er van alles onder bewaren.
Als ze een burka thuis willen dragen, vind ik het een ander verhaal.
Het wel of niet dragen van hoofddoekjes boeit me niet. Moet elke moslima voor zich weten.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 43 ] 04 June 2010 02:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Afgelopen woensdag waren in het debatprogramma Het Lagerhuis van de Vara Job Cohen en Mark Rutte te gast. Beide politici vond ik niet sterk, dat als algemene opmerking. Mark Rutte kon niet zo goed tegen kritiek, reageerde daar niet lekker op en Job Cohen probeerde af en toe behoorlijk populistisch te reageren. Dat heeft hij toch helemaal niet nodig.

Zijn stelling was: “de crisis komt van rechts”. Ondenkbaar dat iemand, die lijsttrekker is van een partij die jarenlang zelf heeft meegeregeerd dit zegt. De politiek heeft de banken vrij spel gegeven iedereen veel geld te lezen, om duurdere huizen te kunnen kopen etc. De politici hadden hier beter op toe moeten zien. Zowel de linkse als rechtse regeringspartijen zijn daar samen verantwoordelijk voor.

Dan gisteren was Cohen ineens voor versoepeling van het rookverbod in de Horeca. Prima initiatief, maar staat haaks op het kabinetsbeleid en het eigen Pvda-program. Kan niet op brede kamersteun rekenen, dus zal door een nieuw kabinet niet worden uitgevoerd.

In de musical Evita wordt even stilgestaan bij een van de oorzaken van de populariteit van Peron: “Beloof iets goeds maar doe iets slechts (Een nieuw Argentina)” Daar moest ik ff aan denken toen ik het las.

  [ # 44 ] 06 June 2010 09:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vanavond een leuk verkiezingsdebat gezien in Paradiso (op TV) waar 5 lijsttrekkers in debat gingen met het publiek. Vooral Alexander Pechtold vond ik sterk. Benadrukte dat D66 niet opkwam voor groepen maar individuen en had op een gegeven moment een hele sterke uitspraak: “juist als je afwijkt, maak je de maatschappij interessant”. En die afwijking bedoelt hij natuurlijk niet in negatieve zin, maar in cultureel/maatschappelijke zin. Een “afwijking” kna natuurlijk ook ondernemerschap zijn, en dan kom je weer terecht bij de VVD.

De voorstelling van gisteren van Ann van den Broeck zou ik zo kunnen noemen, (anders dan andere songbooks maar wel leuk) en ook mijn eigen bewondering voor een zangeres die oorspronkelijk uit Iran komt, in Parijs heeft gestudeerd en diverse Engelstalige albums heeft opgenomen.

  [ # 45 ] 07 June 2010 10:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Pff,

Wordt wel spannend hoor,
nog 2 maar 2 dagen voor de verkiezingen,

Vind het erg spannen wie er gaat winnen, maar ik hoop VVD of PVV

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 10