Musicalworld zoekt 1 of 2 nieuwe moderators
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Musicalworld zoekt nieuwe moderator(s)

Musicalworld is sinds haar oprichting in 2002 uitgegroeid tot de meest populaire en meest interactieve website op het gebied van musicals in de Benelux. Aangezien Musicalworld niet alleen meer bestaat uit Musicalworld.nl maar is uitgebreid met Musicalworld.tv, de Musicalworld Kids Awards en de Musicalworld Publiek Awards, zijn wij op zoek naar een nieuwe moderator om het bestaande team te ondersteunen.

Wat zoeken we:
* Iemand die (bij voorkeur) dagelijks tijd vrij kan maken om op zoek te gaan naar het laatste musical nieuws uit binnen -en buitenland
* Iemand die kan meedenken over innovatieve projecten voor de toekomst en aan verdere optimalisering van Musicalworld op inhoud en functionaliteit
* Iemand die het forum meebeheert
* Iemand die kan ondersteunen bij diverse persmomenten zoals het houden van interviews, het schrijven van verslagen / recensies, en eventueel fotograferen (schrijven is belangrijker dan fotograferen!)
* Iemand met een grote passie voor theater en specifiek voor musicals

Waar moet je rekening mee houden:
* Musicalworld wordt gedraaid op vrijwillige basis, er is geen budget voor een vergoeding.
* Vrijwel dagelijks online zijn is een pré; het zoeken naar nieuws en het moderaten van het forum kost ongeveer een uur per dag
* Voor het bezoeken van diverse persmomenten is eigen vervoer erg handig maar niet noodzakelijk
* Het schrijven van een artikel naar aanleiding van een officieel persmoment kost tijd. Houdt ook rekening met het feit dat het artikel zo snel mogelijk online moet staan
* Perspresentaties zijn overdag, is dit te combineren met werk / studie?
* Premières zijn aan het eind van de middag of avond

Wat bieden we:
* Een plek in het team van de gezelligste musical website van Nederland
* De kans en ruimte om samen met een gemotiveerd team aan de slag te gaan met jouw ideeen. Hieruit is bijvoorbeeld ook Musicalworld.tv ontstaan. Wat je ideeen ook zijn, je hebt een groot team om je heen dat actief met je mee kan en zal denken
* Indien het schema het toelaat jaarlijks een gezellige lunch of diner met het team om bij te kletsen. Daarnaast worden er een aantal vergaderingen per jaar georganiseerd

Heb jij interesse om het team van Musicalworld te komen ondersteunen, stuur dan voor vrijdag 30 juli 20.00 uur een mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) o.v.v. nieuwe moderator. Vermeld hierin je motivatie en wat jij denkt te kunnen toevoegen aan het bestaande team van Musicalworld. Een eventuele CV is uiteraard ook gewenst.
Uit de inzendingen selecteren wij de kandidaten die naar ons inzicht het beste bij deze vacature passenen die zullen we uitnodigingen voor een gesprekje

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 11 July 2010 09:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  256
Geregistreerd  2008-10-08

Ik ben wel goed in fotografie maar ben 18 jaar :sad:,
dus dat houdt het op voor mij

   Handtekening   

Je kunt het wonder pas beleven, als je in wonderen geloofd.

  [ # 2 ] 11 July 2010 10:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Veel succes met de zoektocht!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 11 July 2010 11:05 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Scarletwoman - 11 July 2010 10:51 AM

Veel succes met de zoektocht!

Klint net alsof we ermee op tv gaan haha 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 4 ] 11 July 2010 11:18 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Marilena op de grote stoel alias Willem Nijholt..
Klinkt goed! 😉

  [ # 5 ] 11 July 2010 01:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Nou ik dacht meer aan Pia…. Moet ze alleen even haar lachje oppoetsen 😉
Ronny als Willem 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 6 ] 11 July 2010 02:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

MoNieky - 11 July 2010 01:06 PM

Nou ik dacht meer aan Pia…. Moet ze alleen even haar lachje oppoetsen 😉
Ronny als Willem 😄

Voordat er iemand over Erwin gaat beginnen kunnen we maar beter een andere richting op gaan. 😄

  [ # 7 ] 11 July 2010 04:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Jeroen - 11 July 2010 02:15 PM
MoNieky - 11 July 2010 01:06 PM

Nou ik dacht meer aan Pia…. Moet ze alleen even haar lachje oppoetsen 😉
Ronny als Willem 😄

Voordat er iemand over Erwin gaat beginnen kunnen we maar beter een andere richting op gaan. 😄

Ik zie wel een gelijkenis tussen Erwin en jou…......jullie weten allebei heel veel over musicals en theaterproducties. 😉

Maar goed, iemand als Tim vervangen zal niet gemakkelijk zijn. Ik heb wel 1 (zeker geen 2) iemand in gedachten (nee, niet mezelf!) maar die moet zich zelf maar aanmelden!

  [ # 8 ] 11 July 2010 09:37 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

veel succes met zoeken, zie mezelf absoluut niet als kandidaat, ben echt een leek op het gebied van musical/theater

  [ # 9 ] 12 July 2010 08:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Misschien ten overvloede: we hebben al eerder ter aanvulling van ons team een dergelijke procedure gestart. Als je toen hebt gereageerd en het uiteindelijk niet bent geworden, wil dat niet zeggen dat je nu geen kans zou maken. We hebben zelfs overwogen om daar gebruik van te maken en mensen te benaderen, maar vonden het eerlijker iedereen weer een kans te geven te reageren. Dus had je al eerder interesse; laat ons dat gewoon weer weten.

  [ # 10 ] 14 July 2010 08:55 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  84
Geregistreerd  2008-12-17

Jeroen - 12 July 2010 08:11 AM

Misschien ten overvloede: we hebben al eerder ter aanvulling van ons team een dergelijke procedure gestart. Als je toen hebt gereageerd en het uiteindelijk niet bent geworden, wil dat niet zeggen dat je nu geen kans zou maken. We hebben zelfs overwogen om daar gebruik van te maken en mensen te benaderen, maar vonden het eerlijker iedereen weer een kans te geven te reageren. Dus had je al eerder interesse; laat ons dat gewoon weer weten.

Ik kan goed fotograferen, mochten jullie dus ooit een fotograaf zoeken voor een of ander persmoment, geef dan gerust even een seintje.

Groetjes Susanne

   Handtekening   

https://www.facebook.com/BarryBeijerFanpage

Barry, Dieter, Kelvin, Omri, Marcus, Ton en Daan zijn super! I’ve had the time of my life with them!

  [ # 11 ] 25 July 2010 07:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Je kunt je nog een week aanmelden voor deze ‘vacature’!! Lijkt het je wat om het team van Musicalworld te versterken, mail ons dan!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 12 ] 27 July 2010 01:40 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  88
Geregistreerd  2010-05-30

Ben benieuwd!

Ik geef liever een ander een kans;

1. Ik ben pas eigenlijk net begonnen hier.
2. Ik ben niet vaak online.

😉 Succes!

   Handtekening   

De mazzel!

  [ # 13 ] 12 August 2010 07:29 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Gezien de vakantieperiode hebben we hier nog niet verder over kunnen communiceren. Het redactieteam is weer terug van vakantie dus we zijn nu druk bezig alle inzendingen te lezen en hopen snel een beslissing te maken met wie we gaan uitnodigen voor een gesprekje.

Binnenkort dus meer info…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”