2 of 12 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Billy Elliot (LONDON)
  [ # 16 ] 28 October 2010 12:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Jacco - 28 October 2010 12:07 PM

Dat oma er na vijf jaar mee op gaat houden doet een beetje pijn in mijn hart!

Aan de andere kant verbaasde ik me er elke keer weer over dat ze er nog steeds was. Een geweldig actrice, maar het moet toch enorm zwaar voor haar zijn.

Ben zeker benieuwd naar de nieuwe cast-leden.

  [ # 17 ] 28 October 2010 02:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het lijkt me wel een fantastische rol om te doen, met elke keer nieuwe Billy’s. Ik kan me na zoveel keer bijna geen andere oma voorstellen, maar we zullen zien…

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 18 ] 28 October 2010 05:19 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik hoop dat de kwaliteit van de show hetzelfde blijft na de cast wissel… Maar ik heb er wel vertrouwen in, ze zijn natuurlijk niet voor niks uitgekozen. De nieuwe oma is ongeveer 20 jaar jonger… Al doen kostuums en grime natuurlijk ook een hoop. Ik ga het zien. Heb er in ieder geval heel veel zin in!

  [ # 19 ] 29 October 2010 06:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ann Emery gaat vanaf voorjaar 2011 in ‘Betty Blue Eyes’ spelen de nieuwe musical van Stiles & Drewe dus ze blijft wel op West End te zien 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 20 ] 29 October 2010 10:43 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik wil 4 kaarten boeken voor BE voor 30 December. Via de site van het theater kan ik rij E stoel 17 t/m 20 boeken. Zijn dit goede plaatsen? Of is het te dichtbij, i.v.m. het hoge podium? En anders heeft iemand ervaring met het telefonisch boeken van kaarten in het VP theater? Hoe gaat het dan met betaling en zo?

  [ # 21 ] 29 October 2010 11:09 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dat zijn prima plaatsen. Ik heb zelf een paar keer op rij D-16 gezeten.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 22 ] 29 October 2010 11:51 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ook voor mensen die de voorstelling voor de eerste keer zien en kan je wel het gehele podium zien?

  [ # 23 ] 29 October 2010 01:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

myrte - 29 October 2010 11:51 AM

Ook voor mensen die de voorstelling voor de eerste keer zien en kan je wel het gehele podium zien?

Ja hoor. Je ziet het gehele podium en ook wat er zich op het achterdeel van het toneel afspeelt.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 24 ] 29 October 2010 03:29 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Bedankt voor je antwoord. Ik heb toch eigenwijs het theater gebeld omdat ik liever iets verder naar achter zit. Ik heb nu kaarten op rij G 22 t/m 25. Ik heb betaald met de creditcard van mijn vriend. Weet iemand of je nog een bewijs of code krijgt of is het voldoende als je op de dag van de voorstelling je creditcard laat zien in het theater?

  [ # 25 ] 29 October 2010 03:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Gewoon je naam noemen is vaak wel voldoende.

  [ # 26 ] 26 December 2010 11:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

We hebben deze show op de dag van aankomst gezien.
Na wat vertraging gelukkig meer dan ruim op tijd. We zaten op rij B links, dus eigenlijk rij 1.
Er waren nog weinig goede plaatsen en daarom besloten we dit te boeken. Je mist af en toe was voetwerk, maar voor de rest was het zo ontzettend gaaf op deze rij!!!!

Deze voorstelling was echt de beste die ik deze week heb gezien. Zo veel emotie en zo grappig. Ik zou zo weer gaan, maar dat werd wat te veel van het goede! 😊

Voor mij zijn alle acteurs onbekend, dus ik kan er weinig over melden, maar we hadden een erg leuke Billy, Mickey was te grappig en de Mrs Wilkinson was fenomenaal met Billy samen. Bij de stukjes met de brieven zit je gewoon bijna te huilen…

Als je in London bent, zeker gaan!!!

  [ # 27 ] 29 December 2010 04:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Twananas - 26 December 2010 11:27 PM

We hebben deze show op de dag van aankomst gezien.
Na wat vertraging gelukkig meer dan ruim op tijd. We zaten op rij B links, dus eigenlijk rij 1.
Er waren nog weinig goede plaatsen en daarom besloten we dit te boeken. Je mist af en toe was voetwerk, maar voor de rest was het zo ontzettend gaaf op deze rij!!!!

Deze voorstelling was echt de beste die ik deze week heb gezien. Zo veel emotie en zo grappig. Ik zou zo weer gaan, maar dat werd wat te veel van het goede! 😊

Voor mij zijn alle acteurs onbekend, dus ik kan er weinig over melden, maar we hadden een erg leuke Billy, Mickey was te grappig en de Mrs Wilkinson was fenomenaal met Billy samen. Bij de stukjes met de brieven zit je gewoon bijna te huilen…

Als je in London bent, zeker gaan!!!

Wie speelde de DEAD MUM ?

  [ # 28 ] 01 January 2011 11:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik kon geen castboard vinden zo snel, want we waren niet super ruim optijd wegens vertragingen bij Easyjet, maar ik denk aan de foto te zien dat het Kay Milbourne was.

We hadden zoals ik zie, bijna de hele eerste cast wel. Ik moest gister bijna huilen toen ik bij de nummers kwam van The Letter. Nu weet je namelijk wat er bij gebeurt on stage!

Billy was Dean-Charles Chapman! Geweldig ventje!

  [ # 29 ] 02 January 2011 09:53 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Twananas - 01 January 2011 11:07 PM

Ik kon geen castboard vinden zo snel, want we waren niet super ruim optijd wegens vertragingen bij Easyjet, maar ik denk aan de foto te zien dat het Kay Milbourne was.

Er is bij Billy Elliot ook geen castbord met de hele cast. Er staat de bord met de rollen van de kinderen, en bij de kassa hangen briefjes met de evt afwijkingen van de eerste cast.

  [ # 30 ] 02 January 2011 10:23 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Afgelopen donderdag Billy Elliot voor de tweede keer gezien. Ik had de kaartjes al in Nederland via de telefoon bij het theater gekocht. Bij het afhalen van de kaartjes kreeg ik het even benauwd. Ze konden de kaartjes niet vinden. Alle bakjes met enveloppen met daarin vooraf gekochte kaartjes had de man achter de kassa wel 5 keer nagelopen. Gelukkig kon hij al wel vrij snel bevestigen dat de kaarten betaald waren dus dat dat wel in orde was. Eindelijk waren de kaarten dan gevonden… Bleek dat de naam waarop ik de kaartjes had besteld niet helemaal goed was doorgekomen. De eerste letter van de achternaam moest een V zijn i.p.v. een C. wat op de kaartjes stond. Dus ik kon weer rustig ademhalen en eerst rustig met mijn gezelschap een hapje gaan eten voordat de musical begon.
Het was een compleet andere cast dan de vorige keer dat ik de show zag. Billy werd gespeeld door Charles Dean Chapman. Een “senior” billy. Van de 4 Billy’s die nu spelen zit hij het langst in de show. Ik heb gelezen dat hij is begonnen als small boy en daarna Michael en nu sinds een jaar Billy. Een hele carrière! En dat is te merken aan zijn optreden. Wow! In alle facetten een hele goede Billy. Vol zelfvertrouwen staat hij op het podium. Mooie zang, dans en acteerwerk van deze jongen! Hij zet een hele krachtige Billy neer. Vooral de boosheid van Billy kwam erg goed over. De angry dance was dan ook steengoed! Michael werd gespeeld door Joe Massey. Een hele grappige en schattige Michael. Een kop kleiner dan Billy en dat maakte hem alleen maar schattiger. Zijn vriendschap/liefde voor Billy kwam heel oprecht over. Wat erg jammer was, was dat de microfoon van Michael stoorde tijdens expressing yourself. Dit stoorde echt enorm. Debbie werd gespeeld door Francesca Mango die het ook goed deed. De nieuwe cast grandma schijnt geblesseerd te zijn. De laatste tijd heeft haar alternate, geloof dat ze Romy heet gespeeld. Wij hadden een understudie waarvan ik de naam vergeten ben. Ik was totaal niet onder de indruk van haar optreden. Ann Emery, die ik de vorige keer zag was veel beter. Misschien wel logisch, gezien zij de rol natuurlijk vele malen meer heeft gespeeld. Maar toch, jammer. Ik vond haar niet overtuigend als dementerende oma. De nieuwe vader, Martin marquez en Tony, Tom Lorcan waren super! Sterk geacteerd door beiden. Genieve Lemon als Juf was ook goed maar moest wel even aan haar wennen. Heel anders als de vorige mrs Wilkinson die ik vorig jaar zag. Maar dat is ook wel weer leuk. Verder was de hele show gewoon weer top! Er waren wel wat dingen veranderd in de show ten opzichte van vorig jaar. Waren wat kleine dingetjes. Wat jammer was, was dat de salto van Billy vanaf de piano in Born to boogie er niet meer in zat. Een pluspunt was het tappen tijdens het touwtjespringen tijdens deze scene. Dat was erg gaaf! Zat er eerst niet in toch? Kan ik me niet herinneren in ieder geval. Oeps, beetje lang verhaal geworden. Ik ga zeker weer een keertje terug!

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 12