Team-nieuws: Okke komt ons versterken!
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Het heeft even geduurd voordat we het eindelijk bekend kunnen maken.  Er waren al wel een aantal mensen zo alert die hadden gezien dat het team de afgelopen weken stiekem uitgebreid was met een nieuwe collega. Maar bij deze willen we dan officieel Okke aan jullie voorstellen. De afgelopen tijd heeft hij al twee artikelen geschreven. Okke is net nieuw op Musicalworld dus geef hem ook even de tijd om Musicalworld eigen te maken, hij zal de komende tijd wel steeds vaker zijn gezicht laten zien.

Ik zal bij deze nu Okke aan het woord laten:

Hallo

Mijn naam is Okke C. Emmens en ik ben nieuw bij Musicalworld. Dus tijd om me even netjes voor te stellen. Ik heet dus Okke C. en ik woon in Haarlem. Mijn eerste kennismaking met theater was een kindermusical die gespeeld werd door een lokale musical vereniging in Middelburg. Ik zal een jaar of 6 geweest zijn en was meteen gegrepen door de magie van het theater. Overweldigend vond ik het. En het heeft me nooit meer losgelaten. Als ik later groot zou zijn, zou ik zeker iets met theater gaan doen, wist ik toen. Na de middelbare school ging ik wiskunde en biologie studeren in Delft. Maar dat was het niet. Het theater lokte. Toen ben ik op de Kunst Academie terecht gekomen in Rotterdam. Maar dat was het ook niet, het theater bleef lonken. Uiteindelijk ging ik naar de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten, faculteit Theater, afdeling Theaterdocent. Hè, hè, eindelijk was ik op mijn plaats. Ik ben afgestudeerd als theaterdocent en regisseur. Sindsdien regisseer, maak, schrijf, bewerk, vertaal en bezoek ik vele musicals in binnen- en buitenland. Daarnaast ben ik werkzaam als dramadocent. Ik hoop dat mijn kijk op theater en musicals een aanvulling zal zijn voor Musicalworld. Ik heb er in ieder geval zin in!

I AM WHAT I AM

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 12 November 2010 05:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Welkom Okke! Veel succes.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 2 ] 12 November 2010 05:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Goed nieuws en welkom, veel succes!

  [ # 3 ] 12 November 2010 05:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Hehe, eindelijk :tong:  Veel succes en ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen! 😉

  [ # 4 ] 12 November 2010 09:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Welkom Okke en veel plezier hier!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 5 ] 12 November 2010 10:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Welkom en veel plezier

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling