6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Next To Normal
  [ # 76 ] 15 January 2011 11:14 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Sja… Wordt een trieste dag vandaag in de geschiedenis van Broadway! Heb de show zelf helaas niet gezien, maar hij (zij? Is show mannelijk of vrouwelijk? 😛) heeft het wel voor elkaar gekregen om puur door het castalbum en filmpjes op YT bij mij op te klimmen tot een gedeelde eerste plaats wat betreft lievelingsmusical met de tot dan toe eenzaam-aan-de-top-staande Elisabeth!

Ben benieuwd naar de M-Labversie, hopelijk zit ik in 2012 al in Duitsland maar voor N2N kom ik gráág even terug!

  [ # 77 ] 16 January 2011 01:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

er komt geen M-lab versie; alleen een tour van SE

  [ # 78 ] 16 January 2011 05:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Echt heel jammer dat deze show vandaag sluit. Ik heb hem nooit live gezien, maar ik ben gek van het castalbum en het verhaal. Ik hoop dat de Nederlandse versie me net zo gaat raken als de Broadway versie.

  [ # 79 ] 16 January 2011 05:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik zag de show op Broadway met een enorme griep onder de leden. Daarom kwam het misschien niet zo HARD binnen als anders. maar ik wist wel dat ik naar iets heel bijzonders had gekeken. WAT een performances en wat een prachtig, onconventioneel verhaal. We gaan deze voorstelling, hoop ik, nog vaak beleven de komende jaren, te beginnen in Amsterdam (en waar blijft Londen verdomme!!!???)

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 80 ] 16 January 2011 05:55 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2006-12-27

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de vertaling!
Ik merk als ik de OBC cd luister van Next to Normal dat ik soms denk dat ik simone kleinsma hoor! Zo raar! Dus ik zie het haar al helemaal spelen en niet omdat ze soms klinkt als de vrouw op de CD! Maar ook qua Type en spel weet ze denk ik wel te overtuigen ben eens benieuwd!

‹ First  < 4 5 6
6 of 6