Nieuwe Gypsy film met Streisand
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Barbra Streisand heeft vandaag bevestigd dat ze de hoofdrol gaat spelen in een nieuwe filmversie van Gypsy. Of ze de regie ook gaat doen is nog niet bekend.
Maar zitten we te wachten op een derde filmversie van Gypsy? Of beter zitten we te wachten op een bijna 70 jarige Streisand die een moeder moet spelen van jonge kinderen?
Ik vond eigenlijk Patti Lupone al te oud toen ik Gypsy een paar jaar geleden op Broadway zag.
Sondheim heeft voor de moederrol een paar juweeltjes geschreven en iedere ster wil graag een keer deze hoofdrol spelen maar eens moet je toch inzien dat je er te oud voor bent.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 1 ] 09 February 2011 03:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Nee, daar zitten we niet op te wachten. Barbra was ooit een van de beste zangeressen ter wereld, maar haar stem is minder geworden. Dat is helemaal niet erg, maar het wordt pijnlijk als je zelf denkt alles nog te kunnen. En daarnaast vind ik haar inderdaad te oud.

  [ # 2 ] 09 February 2011 04:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Ik heb er totaal geen moeite mee. De tv-film van Bette was niet super en die van Rosalind Russel…daar zullen we het maar helemaal niet over hebben. Dus de nieuwe productie kan alleen maar beter worden.

Persoonlijk had ik in New York helemaal geen problemen met het feit dat Patti wat ouder was. Zeker in het spel met Laura Benanti viel dat verschil voor mij weg. Neemt niet weg dat ze in de film meer met make up kunnen om het leeftijdsverschil van Babs weg te werken.

Ben zelf een grote fan van Streisand en het iets meer heze stemgeluid vindt ik meer sexy bij haar. Het is ook niet dat ze slechter zingt, de tonen worden gewoon wat lager. Ook dat zie ik niet als probleem. Dus laat die film maar komen!

‹‹ Aladdin the musical!      Doctor Zhivago ››