musical in gezelschap
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2011-08-12

Hoi,

Ik ben behoorlijk nieuw op dit forum, maar sinds jaar en dag fan van musical. Een dik jaar geleden heb ik dan ook geproefd van een musical uit Londen Wicked: ik was volledig verkocht aan deze musical maar ook aan Londen.

Ik zou graag nog eens naar Londen willen gaan voor de sfeer maar ook zeker voor één of meerdere musicals. In m’n buurt heb ik echter niet veel geïnteresseerden. Als heteroman van 28 wordt dit vaak als vreemde hobby beschouwd.

Ik heb niet meteen een topic gevonden op de website ivm leden. Maar ik had graag eens zicht gekregen wie er allemaal actief is op dit forum om - wie weet - ook verder contact te hebben ...

Wordt er wel eens afgesproken om samen erop uit te trekken naar een musical? Ik zelf woon in België en daar heb ik er op zich geen probleem mee om es alleen te gaan naar een musical (zeker als het toch maar gezelschap is dat erbij zit voor spek en bonen), maar in Nederland of Londen een bezoekje alleen plannen schrkt me wel wat af… In december of januari wil ik graag nog eens naar Londen trekken. Ik wacht vol nieuwsgierigheid jullie reactie af!

Tot mails
Bram

  [ # 1 ] 09 October 2011 01:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Welkom op Musicalworld. Ik heb de oproep even naar het juiste sub-forum verplaatst.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 05 November 2011 08:13 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2009-05-21

Hoi Bram, welkom bij Musicalworld!

Wat leuk om hier ook een Belg tegen te komen bij Musicalworld. Ik woon ook in België en ben zelf ook een hele grote musicalliefhebber. Ik heb al een heleboel musicals gezien zowel in Nederland, België als in Londen. Zo ben ik al een paar keer alleen naar Londen geweest om een aantal musicals te zien gewoon om de reden dat ik niemand vond die zin had om mee te gaan. Je kan wel zeggen dat België niet echt musical-minded is en dat veel mensen musical aanzien als een rare hobby. Ik hoop volgend jaar weer naar Londen te kunnen gaan. 😊 Ben je ook van plan om naar Wicked te gaan in Nederland?

  [ # 3 ] 06 November 2011 11:37 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2011-08-12

Hoi

Bedankt van je reactie. ik heb je een PB gestuurd, hopelijk is’t toegekomen!
Tot later!
Groetjes