1 of 20 |  1 2 3 >  Last ›
Les Misérables Londen
change_status
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2012-02-27

Hallo,

Ik ben laatst naar Les Mis in Londen geweest met Ramin Karimloo als Jean Valjean en Hadley Fraser als Javert vanaf de voorste rij in het midden; geweldige plekken. Had erg genoten van de show en ging erna op de foto met Ramin en Hadley waar ik héél blij mee ben. Ze zijn geweldig.

Anyway, ik ga binnekort weer naar Londen (in de zomer) en ik wilde graag weten of jullie misschien weten wat Hadley Fraser ná Les Mis gaat doen? Ihij stopt in juni als Javert) Ik weet dat Ramin op tour gaat met zijn nieuwe album.. Ik ga dan sowieso naar de Phantom, maar zou leuk zijn als ik Hadley Fraser in een musical zou zien.

Ik hoop dat jullie een beetje “verstand” hebben met Londense musicalsterren. Ben trouwens nieuw op dit forum omdat ik graag antwoord wil op mijn vraag en kon het ook nergens vinden… Dus hopelijk is het goed dat ik een nieuw topic maak…

Groetjes,

Alicia.

  [ # 1 ] 28 February 2012 09:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Hey

Ik ben afgelopen weekend ook naar Les Mis gaan kijken, de eerste keer en ik was er echt weg van! Ik zat op rij p in het midden, mooie plaatsen met duidelijk overzicht.

Ramin zette een prachtige JVJ neer, alleen vond ik hem misschien nog iets te jong voor de rol en hij klonk ook vermoeid vooral in het eerste deel, maar zijn ‘Bring Him Home’ was echt adembenemend mooi! Het is vooral zijn sterke interpretaties die het hem volgens mij doen, hij leeft zich heel sterk in en dat vind ik echt knap.

Hadley was echt een genot om naar te kijken, krachtig in het acteren en sterk in de zang, een Javert zoals ik had verwacht. Kippenvel bij “Stars” en bij zijn zelfmoord.

Ook de rest van de cast (en ensemble) vond ik zeer sterk alleen vond ik Alexia Khadime raar als Eponine, een mooie stem, maar dat typische zwarte stemgeluid vind ik net iets minder passen in deze klassieker.

De kleine Cosette en Gavroche vond ik heel aandoenlijk, echt talentjes.

maar ik kan jammer genoeg geen antwoord geven op je vraag, ik weet niet of er al iets meer bekend is over een nieuwe rol voor Hadley, maar ik zou hem zeker nog eens willen zien, ik ging eigenlijk om Ramin eens te zien, maar ik was meer verrast en onder de indruk van Hadley!

  [ # 2 ] 28 February 2012 10:38 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

LesMisPhantom - 27 February 2012 10:37 PM

Ihij stopt in juni als Javert

Weet je dat zeker dan? Voor hetzelfde geld moet/kan hij dan zijn contract verlengen; hij speelt dan een jaar.

  [ # 3 ] 28 February 2012 10:45 AM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2012-02-27

Zie nu pas de typfout. Maar ja, hij stopt in juni staat op de Les Mis site.

  [ # 4 ] 28 February 2012 11:08 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

dimitrydb - 28 February 2012 09:59 AM

Hey

Ik ben afgelopen weekend ook naar Les Mis gaan kijken, de eerste keer en ik was er echt weg van! Ik zat op rij p in het midden, mooie plaatsen met duidelijk overzicht.

Ramin zette een prachtige JVJ neer, alleen vond ik hem misschien nog iets te jong voor de rol en hij klonk ook vermoeid vooral in het eerste deel, maar zijn ‘Bring Him Home’ was echt adembenemend mooi! Het is vooral zijn sterke interpretaties die het hem volgens mij doen, hij leeft zich heel sterk in en dat vind ik echt knap.

Hadley was echt een genot om naar te kijken, krachtig in het acteren en sterk in de zang, een Javert zoals ik had verwacht. Kippenvel bij “Stars” en bij zijn zelfmoord.

Ook de rest van de cast (en ensemble) vond ik zeer sterk alleen vond ik Alexia Khadime raar als Eponine, een mooie stem, maar dat typische zwarte stemgeluid vind ik net iets minder passen in deze klassieker.

De kleine Cosette en Gavroche vond ik heel aandoenlijk, echt talentjes.

maar ik kan jammer genoeg geen antwoord geven op je vraag, ik weet niet of er al iets meer bekend is over een nieuwe rol voor Hadley, maar ik zou hem zeker nog eens willen zien, ik ging eigenlijk om Ramin eens te zien, maar ik was meer verrast en onder de indruk van Hadley!

Ik was vooral helemaal weg van de kleine Gavroche. Vind het ook grappig dat natuurlijka lle volwassenen nagenoeg accentloos spreken en dan kà³mt me daar even een dialect uit die twee kindjes echt heel grappig:P.

Ramin mijnsinziens inderdaad nog wat jong voor de rol, hij kwam me wat ‘levendig’ over ook toen hij al een oude vermoeide man moest spelen.

Hadley was gewoon geniaal.

Maar ik kan inderdaad ook nergens iets vinden van wat hij hierna gaat doen.

  [ # 5 ] 28 February 2012 01:02 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2012-02-27

Bedankt voor jullie snelle reacties. Jammer dat jullie het ook niet weten. Had lichte hoop dat hij Raoul zou gaan spelen in de Phantom. Hij was geniaal op het 25th concert.. Misschien kan het idd zo zijn dat zijn contract in Les Mis verlengt wordt, zoals hierboven ergens gezegd werd.

  [ # 6 ] 09 March 2012 12:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Danielle Hope (The Wizard Of Oz) is gecast als Eponine in de Londense Les Mis en is te zien vanaf 18 juni. Ook Tam Mutu (Love Never Dies) gaat in Les Mis spelen en wel als Javert.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 7 ] 09 March 2012 01:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dus beide Phantoms uit Love Never Dies als Jean Valjean en Javert?

  [ # 8 ] 09 March 2012 01:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Dacht dat Ramin niet meer speelde, maar dat hij ging touren voor zijn eigen solo cd? Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 9 ] 09 March 2012 01:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ramin Karimloo gaat touren inderdaad. Hij heeft wel met een paar weken verlengd maar speelt de laatste voorstelling op 31 maart 2012.

David Shannon neemt daarna de rol over van 3 april tot en met 16 juni.

De van oorsprong Argentijnse Gerà³nimo Rauch die Valjean in Madrid speelt is van 18 juni 2012 tot en met 15 juni 2013 in Londen te zien.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 10 ] 09 March 2012 05:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Theo - 09 March 2012 01:46 PM

De van oorsprong Argentijnse Gerà³nimo Rauch die Valjean in Madrid speelt is van 18 juni 2012 tot en met 15 juni 2013 in Londen te zien.

WOW, hij is GOED! Ik youtube hem net…

Ik ben begin mei in Londen. Wie speelt dan Valjean? Weet iemand dat? Of lees ik er nou gewoon de hele tijd overheen?

  [ # 11 ] 09 March 2012 05:41 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2011-11-26

Ik heb zo mijn twijfels over Danielle eigenlijk. Dit voorspelt niet veel goeds:

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=_GNIRmoJ3Qw

  [ # 12 ] 09 March 2012 05:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

__niX - 09 March 2012 05:05 PM

Ik ben begin mei in Londen. Wie speelt dan Valjean? Weet iemand dat? Of lees ik er nou gewoon de hele tijd overheen?

Staat in het bericht erboven 😊 David Shannon

Ik heb alle vertrouwen in Danielle Hope eerlijk gezegd. De zoektocht waar dat optreden uit stamt is alweer bijna twee jaar geleden. Ze heeft inmiddels een jaar lang de hoofdrol vertolkt in ‘The Wizard Of Oz’.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 13 ] 09 March 2012 06:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Theo - 09 March 2012 05:50 PM
__niX - 09 March 2012 05:05 PM

Ik ben begin mei in Londen. Wie speelt dan Valjean? Weet iemand dat? Of lees ik er nou gewoon de hele tijd overheen?

Staat in het bericht erboven 😊 David Shannon

Ik heb je bericht wel 3x gelezen en elke keer las ik vanaf 3 JUNI ipv april.. Haha lekker dom dan! Thanks anyway.

  [ # 14 ] 10 March 2012 07:20 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

clautje - 09 March 2012 01:28 PM

Dacht dat Ramin niet meer speelde, maar dat hij ging touren voor zijn eigen solo cd? Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk.

Hij begint met een concert op 1 mei in London en na een tour in de UK, gaat hij touren in de USA: http://www.raminofficial.com/gb/events/

Sorry, beetje off topic 😊

  [ # 15 ] 10 March 2012 11:42 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik denk zomaar dat ik mijn JOEPIE-gevoel niet hoef uit te leggen…? Haha! Beter dan ik had durven hopen als volgende rol voor Danielle: Eponine!

Maar wat ik me afvroeg, er is geen nieuwe Marius bekend gemaakt en daar William Spaaij auditie heeft gedaan… iemand enig idee wanneer dit bekend gemaakt zal worden? Zou wel heel ultiem zijn als ook hij aan de cast zou worden toegevoegd!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

 1 2 3 >  Last ›
1 of 20