2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Book of Mormon
  [ # 16 ] 12 December 2011 02:37 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Bedankt voor je reactie Jacco, ik ben er vrij lang dus ik blijf hopen: ik wordt zelf erg onrustig van het idee dat er geen kaartjes meer zouden zijn…..het MOET lukken.

  [ # 17 ] 12 December 2011 02:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik ben september jl. 2x geweest in 1 week. Had ook geen kaartjes van te voren geregeld.
Je kunt zodra de kassa opengaat (10 uur) in de rij gaan staan voor returns, zodra er iets vrijkomt worden deze verkocht. Bij mij dus 2x vrij snel gelukt.
Voor de loterij zijn er ca. 10 kaarten die 1.5 of 2uur voor de voorstelling verloot worden. Het was erg druk dus de kans is klein, maar wel erg leuk om mee te maken. Om ca. 3 uur begint de rij voor de 25 staplaatsen die rond 7 uur verkocht worden. Dus even tellen en je weet of je geluk hebt.
Wat je ook doet het is meer dan de moeite waard.

Succes

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 18 ] 12 December 2011 09:01 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2004-11-15

kaartje?

ga je niet binnen 4 maanden naar NY, dan gewoon via reguliere kanalen boeken:
http://www.bookofmormonbroadway.com/home.php

ga je relatief snel, dan is returnticket of lottery je beste kans!

   Handtekening   

Dit jaar Side Show bij sempresereno.nl/sideshow

  [ # 19 ] 13 December 2011 01:45 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Bedankt voor jullie reacties: ik ga in Januari dus hoop ik op de return tickets. Het gaat vast lukken!

  [ # 20 ] 13 December 2011 02:28 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

de cancellationrij (oftewel de returntickets, oftewel mensen die op het laatste moment hun ticket af zeggen) is erg lang, er worden maar weinig kaarten terug gebracht en die zijn vaak vanaf 300 dollar!
Bij de loterij doen heel veel mensen mee, dus de kans dat je daar kaarten krijgt is ook klein.
En bij de standingroomrij liggen al in vroeg in de ochtend mensen te wachten..

Ik heb zo’n beetje alles geprobeerd toen ik er in de zomer was. Loterij meerdere malen verloren. Maar op een twee show dag, was de standingroom rij bij de tweede show kort genoeg om aan te schuiven.
Uiteindelijk de hele show gestaan, wat echt geen enkel probleem was.

Leuke show, maar echt absoluut geen 300 dollar waard!

  [ # 21 ] 13 December 2011 10:42 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Toen ik in de rij voor returns stond werd gezegd dat de kaarten NIET voor Premium kaarten verkocht werden, maar gewone prijs.
Hou moed!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 22 ] 14 December 2011 08:30 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Ik kreeg vrij snel kaarten, maar heb ook maanden van te voren gereserveerd :p

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 23 ] 29 January 2012 10:54 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Nou het is gelukt hoor, over een uurtje naar The Book of Mormon, kaartje was geen probleem, een plek in de loge ook nog en dat voor de gewone prijs! Ik ben benieuwd…..

  [ # 24 ] 01 February 2012 08:10 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

@kcali En? Net zo genoten en gelachen als ik??

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 25 ] 03 February 2012 09:20 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Wat een geweldige Musical, de tunes zitten al dagen in mijn hoofd. Ik heb een nieuwe favoriet!
Ik vond de show grappig en de humor heel erg Amerikaans.
Heb erg genoten, ga hopenlijk snel nog een keer!

  [ # 26 ] 12 February 2012 06:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Zou iemand mij (in het Nederlands) een beetje kunnen uitleggen waar het over gaat? Ik heb wel op wikipedia gekeken, maar snapte het niet helemaal…

  [ # 27 ] 13 February 2012 09:09 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

SPOLIER ALERT
Als je van plan bent deze musical te bezoeken en je weet niet waar het over gaat zou ik dit niet lezen.

The book of Mormon gaat over de mormonen, een echt bestaande Amerkaanse religie gebasseerd op het christendom die ervan uitgaat dat het christendom niet alleen uit het 1e en 2e testament bestaat maar dat er sprake is van een derde bijbelboek: The book of Mormon.

De mormonen zijn actief in het uitdragen van hun religie: jonge mannen worden op missie gestuurd om hun geloof te verkondigen in de rest van de wereld. Ze gaan hierbij van deur tot deur (kan je een klein beetje vergelijken met de getuigen van Jehova in Nederland)

Zo moeten ook de hoofdpersonen Elder Price en Elder Cunningham op missie. Waar de meeste jongeren bijvoorbeeld naar Frankrijk of Noorwegen worden gestuurd moeten deze 2 jongens naar het door oorlog verscheurde Uganda. De 2 jongeren verschillen nogal van elkaar: Elder Price is een “All American Guy”, ziet er strak uit, is populair en alles lukt hem. Elder Cunningham is zijn tegenpool: slordig, dikkig en hij verzint vaak dingen.

In Uganda krijgen de jongens te maken met een dorpsoudste, zijn dochter en de plaatselijke Warlord, het valt de mannen allemaal niet mee, hier zijn ze niet voor opgeleid, ze waren liever naar Orlando gegaan dan naar deze uithoek van de wereld. Elder Cunningham wordt verliefd op de dochter van de dorpsoudste.
Elder Price terkt het allemaal niet maar Elder Cunningham blijft overeind door zijn eigen versie van the book of Mormon te verzinnnen.

Een hele grappige powermusical en een absolute must-see! De show drijft de spot met de mormonen en met religie in het algemeen.
Als je gaat: heel veel plezier.

  [ # 28 ] 13 February 2012 12:40 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2011-05-03

Het is echt een geweldige show. Heb btw de gehele versie vanuit de zaal gefilmd op mijn computer staan. Echt ongelofelijk goed!

  [ # 29 ] 07 April 2012 09:54 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Ik heb onderzoek gedaan, maar ik kan nergens de namen vinden van de understudy van Rannels en Gad. Iemand enig idee wie dit zijn??

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 30 ] 10 April 2012 10:27 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2011-08-28

stannepan712 - 07 April 2012 09:54 PM

Ik heb onderzoek gedaan, maar ik kan nergens de namen vinden van de understudy van Rannels en Gad. Iemand enig idee wie dit zijn??

Ze staan hier vermeld: http://broadwayworld.com/shows/cast.php?showid=329767#content

 < 1 2 3 > 
2 of 3
‹‹ Terug in New York      HumanNature ››