2 of 5 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Newsies
  [ # 16 ] 03 July 2012 01:27 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Jeremey Twitterde gister dat hij zich niet lekker voelde en zich voor het eerst ziek had gemeld en dat zijn understudy voor het eerst op ging.
Hij heeft geen alternate en zal dus alles, met uitzondering van onverwachte ziekte, alles spelen.

Vaak wordt gemeld wanneer een hoofdrol spelen op vakantie gaat. Zoals nu bij Evita.
Deze meldingen staan op de Facebook pagina van de musical of op de website
(en vaak neemt Broadwayworld.com dit bericht over)

  [ # 17 ] 03 July 2012 01:39 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

dokter_P - 03 July 2012 01:27 PM

Jeremey Twitterde gister dat hij zich niet lekker voelde en zich voor het eerst ziek had gemeld en dat zijn understudy voor het eerst op ging.
Hij heeft geen alternate en zal dus alles, met uitzondering van onverwachte ziekte, alles spelen.

Vaak wordt gemeld wanneer een hoofdrol spelen op vakantie gaat. Zoals nu bij Evita.
Deze meldingen staan op de Facebook pagina van de musical of op de website
(en vaak neemt Broadwayworld.com dit bericht over)

Dankje :d

  [ # 18 ] 15 July 2012 08:04 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Woensdag deze show MOGEN zien. Ik ben nog nooit zo onder de indruk geweest als een voorstelling als deze, ik kwam het theater uit met kippenvel over mijn hele lijf!! Deze show is echt zo fenomenaal!
(verslag komt nog, ik ben vandaag te moe)

  [ # 19 ] 15 July 2012 07:16 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Waar? Nederlander theatre NYC
Wanneer? 11juli 2012, 19:30
Cast? De hele origine cast

Voor deze show hadden we al via ticketmaster tickets gekocht. We zaten op rij C stoel 109-110, bijna in het midden. Het zijn echt prachtige plaatsen.
In het Nederlander theatre is er geen foyer, dus we stonden in een lange rij om binnen te mogen, als je in het theater binnenkomt kom je meteen in de kleine shop van de musical en de zaal is ook in diezelfde ruimte, heel apart, maar het heeft wel iets.
De volledige eerste cast speelde! Ik ben een grote Jeremy Jordan fan, dus ik was al super blij met hem als Jack Kelly.
Het decor is prachtig! De decorwisselingen zijn zelfs een genot om naar te kijken, de acteurs duwen zelf alle decorstukken weg en op. Er wordt goed gebruik gemaakt van de 3 verdiepingen, en ook de projecties zijn prachtig.

Ik ben verliefd op deze fantastische muziek! De muziek is echt gewoon geweldig.
Ik ben niet supergoed in Engels, maar het verhaal is heel goed en makkelijk te volgen, enkel de grapjes snapte ik niet.
Deze show kreeg een tony award voor beste choreography. En het is echt verdiend! het is geweldig de dans Heel strak uitgevoerd enzo!


Deze musical heeft ook een fenomenale cast!

Jeremy Jordan-Jack Kelly: Hij zingt en speelt echt geweldig! Bij het einde van akte 1 was ik echt ontroerd door hem. Ik ben echt fan van hem, en door hem nu in het echt te zien vind ik hem nog beter.
Nog een leuk momentje van hem: Bij het slotapplaus loopt hij naar voor, maar tijdens onze show schoof hij uit en hij schaamde zich rot :p

John Dossett-Pulitzer: Als hij op het podium is wil je naar hem kijken, echt een vakman. Hij is de perfecte Pulitzer.

Kara Lindsay-Katherine: WOW! Telkens als zij ging belten verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht. Wat is zijn een prachtige actrice! Ze speelt,zingt en danst ontzettend goed!

Capathia Jenkins- Medda Larkin: Van deze dame was ik zo onder de indruk! Ze is fenomenaal, kippenvel bij “That’s rich”

Ben Frankhauser-Davey: Hij speelde goed en zong goed, maar ik vond hem niet heel bijzonder.

Andrew Keenan-Bolger — Crutchie: Hij speelde zijn rol perfect! Hij heeft een aangename stem om naar te luisteren. Het is afgezaagd, maar hij was ook super!

Lewis Grosso-Les: De ster van de show! Hij is niet alleen schattig maar hij speelt nog super goed ook!

Het hele ensamble is fenomenaal!!! Niemand viel op in negatieve zin maar deze namen vielen het meest op in positieve zin:
Tommy Bracco
Ryan Breslin
Mike Faist
Andy Richardson
Ryan Steele
Alex Wong

De cast kreeg verdiend een staande ovatie!
Na deze prachtige show was ik zo ontroerd, en ik weet niet exact door wat, door het prachtige verhaal of door de cast die met zoveel enthousiasme speelde, geen idee.
Maar het was een magische gebeurtenis die avond!
Ik ben nog nooit zo ontroerd geweest door een show als deze. Tot nu toe was Wicked mijn favo musical nu is ongetwijfeld Newsies!!!
Breng deze show aub naar Nederland/Belgie!

  [ # 20 ] 18 July 2012 04:34 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Weet iemand of SE de rechten van deze show heeft gekocht ofzo?

  [ # 21 ] 23 July 2012 11:09 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

SE heeft vast de rechten, ze hebben volgens mij een overkoepelend contract met disney.
Ik heb de muziek sinds gisteren en ik vind het heerlijk!

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 22 ] 23 July 2012 02:10 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ik hoop dat SE deze prachtige productie (snel) gaat produceren!

  [ # 23 ] 24 July 2012 12:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Wat een heerlijke muziek zeg! Ik krijg de cd niet uit mijn hoofd. Overigens als ik het youtube filmpje zo bekijk valt met vooral dat grote decor stuk op dat zo komt inschuiven. Dat is een rechtstreekse kopie uit de zweedse versie van chess van jaren geleden.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 24 ] 24 July 2012 02:29 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Van Chess heb ik geen idee, maar dit decorstuk bestaat uit aparte 3 delen en kunnen allemaal draaien.

  [ # 25 ] 24 July 2012 05:25 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik denk dat de kans klein is dat we Newsies ooit in Nederland te zien krijgen.

Het heeft simpel weg geen bekendheid. De film heeft in Amerika een cult status ontwikkeld en werd overal op middelbare scholieren (illegaal) uitgevoerd als musical.

Hier in Nederland kent niemand de film.

  [ # 26 ] 25 July 2012 04:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Sinds een paar dagen staat de muziek continue op mijn iphone. Fantastische! Beste score die ik in jaren gehoord heb!

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 27 ] 15 August 2012 11:28 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Jeremy jordan stop met Newsies op 4september en de nieuwe Jack Kelly wordt Corey Cott.
Ik ben blij dat ik Jeremy in de rol heb morgen zien.

  [ # 28 ] 19 August 2012 09:28 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Jeremy Jordan met Santa Fe, de pauzefinale

https://www.youtube.com/watch?v=VK4-O18-tk4

  [ # 29 ] 21 August 2012 05:58 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

banaan - 19 August 2012 09:28 PM

Jeremy Jordan met Santa Fe, de pauzefinale

https://www.youtube.com/watch?v=VK4-O18-tk4

Mooi, maar is dit wel helemaal legaal?

  [ # 30 ] 21 August 2012 06:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Volgens mij zou deze show in Nederland niet werken. Té Amerikaans. Net als The Producers en Book Of Mormon, die zou ook nooit werken.

   Handtekening   

~

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 5