3 of 3 |  < 1 2 3
Ewbank’s Carmen
  [ # 31 ] 26 September 2012 06:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Bio van

ANNMARIE MILAZZO’s (Vocal Designer) vocal designing credits include Spring Awakening, the Broadway musical at the Eugene O’Neill Theatre; Next to Normal, the Broadway musical at the Booth Theatre; Bright Lights, Big City at New York Theatre Workshop; Dangerous Beauty at Pasadena Playhouse; Prometheus Bound at Harvard A.R.T.; Some Lovers, Burt Bacharach’s new musical at The Old Globe. She has also arranged for the Paramount feature film The Marc Pease Experience starring Ben Stiller. She composed the music and lyrics for Pretty Dead Girl, a short film that won the special jury award at The Sundance Film Festival. AnnMarie is the lyricist for Franco Dragone’s Carmen La Gitana, which premiered at La Jolla Playhouse and will open in Holland fall 2013. She wrote the lyrics for Cirque du Soleil’s Le Ràªve at the Wynn Hotel in Las Vegas. Grammy nominated AnnMarie is the female vocalist for The East Village Opera Company on Decca/Universal Records. Currently she is writing music and lyrics to POE, a new musical for hearing and non-hearing. She is vocal designing for Hands on a Hard Body, Water for Chocolate and Brooklyn Super Hero.

  [ # 32 ] 26 September 2012 09:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Robin de Levita’s ding, toch? Leek in een diepe la verdwenen na matige ontvangst…maar wie weet…

Waar vond je dit?

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 33 ] 26 September 2012 10:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Jacco - 26 September 2012 09:40 PM

Robin de Levita’s ding, toch? Leek in een diepe la verdwenen na matige ontvangst…maar wie weet…

Waar vond je dit?

klopt. Carrie website

  [ # 34 ] 27 September 2012 06:24 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Dat Carmen hier zou worden opgevoerd werd destijds wel geroepen, maar ik had ook verwacht dat het een stille dood was gestorven toen de weg naar Broadway opgebroken werd. Interessant, want Ewbank’s dramatiek leent zich wel voor musical.

  [ # 35 ] 06 October 2012 11:28 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Dat zou dan wel eens de opvolger van Soldaat van Oranje kunnen worden.

  [ # 36 ] 06 October 2012 01:24 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2012-02-24

baud - 06 October 2012 11:28 AM

Dat zou dan wel eens de opvolger van Soldaat van Oranje kunnen worden.

Lijkt me leuk! de muziek die online te horen was, vond ik leuk klinken. Ik hoop dan wel dat men een heel nieuw script laat ontwikkelen. Het liefste door Edwin de Vries!

 < 1 2 3
3 of 3