Cabaret terug op Broadway
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De geruchten gingen al heel lang, maar inmiddels is het officieel: Cabaret komt terug op Broadway. Het zal wederom om de versie van Sam Mendes gaan en Alan Cumming neemt opnieuw de rol van Emcee op zich. Michelle Williams (de actrice, niet de zangeres) maakt haar Broadwaydebuut als Sally Bowles.

De previews starten 21 maart en de premiere is op 24 april. De voorstelling zal net als de vorige keer te zien zijn in Studio 54.

  [ # 1 ] 28 September 2013 07:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik denk dat ik de show daar wel zes keer heb gezien. Het was zo’n beetje een vast “maandag momentje”  in New York. De voorstelling staat nog steeds zonder veel moeite in mijn TOP 5. Keihard, naar en slot scène die, alleen al als ik eraan terugdenk, kippenvel oplevert. Helemaal niet erg dat deze show terugkomt, al is het een beetje lui om na al die jaren precies dezelfde productie op precies dezelfde plek met precies dezelfde hoofdrolspeler terug te brengen. Al moet ik zeggen dat Michelle Williams een geval van zeer interessante casting is. En Cumming heb ik nooit live gezien en daar heb ik spijt van….!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica