2 of 2 |  < 1 2
Disney’s Aladdin naar Broadway
  [ # 16 ] 27 May 2014 05:41 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

De Broadway cast recording is nu ook beschikbaar op iTunes en Spotify.

  [ # 17 ] 01 November 2014 04:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Weet iemand of Aladdin vaak uitverkocht is? Wij gaan in mei naar New York en willen naar deze musical, maar als ik nu via ticketmaster wil reserveren kosten de beste plaatsen 178 😳 dollar… Ik vraag me af of het verstandig is om kort voor ons vertrek last minute te boeken.

  [ # 18 ] 01 November 2014 04:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Afgelopen week was de bezettingsgraad 98,7%, dus dat is nagenoeg uitverkocht.

  [ # 19 ] 08 November 2014 06:56 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2012-05-16

Heeft een van de forumbezoekers Aladdin al bezocht op Broadway?
Ik ga eind april naar NY en wil de voorstelling graag bezoeken, maar ben benieuwd naar Nederlandse reacties…

   Handtekening   

Morgen is vandaag
en als ik nu de sprong niet waag
dan blijft het een illusie…

  [ # 20 ] 20 December 2014 01:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik ben er in October geweest. Vooraf geboekt en we hadden zeer goede plaatsen. Dress Circle DD 13+14 of zo. Net iets goedkoper dan de volgende 2 plaatsen.

Het is een heerlijke show. Ja wat dingen zijn anders dan de film, maar het werkt prima. Er wordt veel naar het publiek gespeeld als in door de 4e muur heen.

James als Genie is waanzinnig! En het vliegende tapijt zal je doen verbazen op een bepaald moment. Die hele scene is mooi trouwens.

Ik denk zeker dat het de moeite waard is om te zien.
Nee niet de beste show ooit, maar zeker goed genoeg!

  [ # 21 ] 09 April 2015 08:06 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2005-05-05

Ik ben zaterdag geweest. Het is echt een lichte show die het grote publiek moet vermaken. Het decor is prachtig en de liedjes zijn bekend en leuk. Mijn kritiek is dat de show traag op gang komt. Het duurt erg lang voordat Aladdin de grot in mag om de lamp te halen. Ook de overdreven lange shownummers halen de vaart eruit. Het einde kwam daarna als afgeraffeld over. Jafar krijgt geen magische krachten en gebruikt zijn wensen dus anders dan in de film. Ik was daar wel iets door teleurgesteld. Had meer spectakel verwacht. Dat er geen pratende dieren in zaten, vond ik wel goed gedaan. De drie vrienden van Aladdin geven leuk tegenspel en Iago als klein mannetje had ook veel lachers op zijn hand. Dat de stem van Jafar uit de film ook hier Jafar was, maakte het ook bijzonder. Voor Disney fans zeker een must om te zien.

  [ # 22 ] 04 May 2015 03:22 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2012-05-16

Vorige week de voorstelling in New York gezien. Na afloop kwam ik met een big smile naar buiten, wat een heerlijke Disney musical! Het decor, de grote shownummers met als absoluut hoogtepunt “a friend like me” én James als de Genie maken deze voorstelling een must-see voor de Disney fans.
Genoten van begin tot eind, als je de kans hebt… ga dit zien!
p.s. en dat vliegend tapijt… wauw!!!!

   Handtekening   

Morgen is vandaag
en als ik nu de sprong niet waag
dan blijft het een illusie…

  [ # 23 ] 27 January 2017 06:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Op 19 februari speelt James Monroe Iglehart voor de laatste keer de rol van de Genie.
Hij verlaat de productie om vanaf april mee te spelen met Hamilton.

Adam Jacobs zal de productie op 12 februari verlaten, om dezelfde rol te spelen in de Noord-Amerikaanse tour.

De rol van de genie zal worden overgenomen door Major Attaway.
Telly Leung zal op termijn de rol van Adams overnemen (hij wordt eerst voor een tijdje vervangen door zijn understudy)

  [ # 24 ] 12 February 2018 09:44 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Aladdin is voor mij geen must see, maar nu ik hem twee keer heb gezien (1x London, 1x New York) snap ik eigenlijk niet waarom, want alles zit er zo ongeveer in.
Heb me weer enorm vermaakt: de energie, de set, de kostuums, de muziek,  heerlijk om naar te kijken. De cast vond ik erg goed, hoewel ik soms toch vraagtekens hou bij Yasmine, die nergens gecast lijkt te worden op zangkwaliteit. Gelukkig vond ik de cast overall op Broadway beter dan in Londen, en was het extra leuk dat ik een van ensembleleden ken. Stiekem toch wel heel tof om iemand dan te zien schitteren in zo’n mega theater!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

 < 1 2
2 of 2
‹‹ BRING IT ON!      Once (Broadway) ››