Trots op dit, dus wil t even delen
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

De afgelopen 3 maanden (4 tot 5 maanden inclusief voorbereidingen) ben ik druk bezig geweest om ongeveer 70 kostuums klaar te krijgen voor Sleeping Beauty. een pantomime. We hebben 2 casts die dezelfde show opvoeren en iedereen heeft zijn eigen kostuum gekregen. Normaal geven we richtlijnen en moet je zelf iets kopen en spelen de sprookjes zich in nu af, inplaats van t verleden.

Ik heb alle kostuums ontworpen en voornamelijk de leads allemaal gemaakt. Het ensemble is grotendeels door 6 mensen gemaakt en we hebben veel hulp met knippen gehad. We hebben slechts enkele dingen gekocht, zoals de petticoats, paardrijbroeken, de jeans en 2 witte shirts. De rest is allemaal gemaakt.

Ik ben super trots met wat bereikt is. Het was ontzettend veel werk (naast een FT job) maar uiteindelijk is het gelukt.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153397883961647.1073741885.219332276646&type=3

Helaas kan je de optic fiber in de jurk van de goede fee niet zien. Alleen in het donker zag je het. Volgende keer toch sterkere LEDs gebruiken 😊
Goede fee in het donker

  [ # 1 ] 17 December 2015 05:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ziet er goed uit! Enne, zag ik jou (je naam althans) nou voorbij komen als spook?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 2 ] 17 December 2015 08:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Dank je wel!

Haha ja klopt. Sinds het begin speelde ik spook dus nu ook weer, maar dat was alles. Voor de rest deed ik alleen backstage mee met zingen en dansen 😉