4 of 12 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
The Phantom of the Opera- London
  [ # 46 ] 28 January 2016 03:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Net terug van een fijn lang weekend in Londen.

Dinsdag de voorstelling gezien met de adembenemende Celinde.
Ik vond haar perfect, precies zoals ik me een Christine voorstel. Wat zingt ze prachtig! Ben nog steeds onder de indruk en hoop stiekem dat ik haar nog een keer zal zien in deze rol.

Daarnaast een fijne, prachtig zingende Phantom (John Owen-Jones) en een leuke Raoul (Nadim Naaman als ik het goed schrijf). Deze jongen heb ik al eens in de rol gezien toen die nog op school zag en understudy was. Ik vind hem goed in de rol passen. Leuk dat hij nu first cast geworden is.

Deze voorstelling klopt gewoon. Iedereen is steengoed en geeft 100%. Heerlijk om te zien.
Ik wil nog een keer!

Weet iemand toevallig waarom ervoor gekozen is dat de cover voor Christine (Emmi) een blonde pruik heeft?

Oh en weet iemand of Celinde de hoge noot uit de titelsong live zingt? En of in general het hele titelnummer opgenomen is of dat ze vanuit het bootje wel live gaan?

[ Gewijzigd: 28 January 2016 04:26 PM by __niX ]
  [ # 47 ] 28 January 2016 04:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik heb ergens gelezen dat Cam Mac besloot dat hij een blonde pruik bij Emmi mooier vond. Geen idee of het waar is hoor haha! Ik was in het begin bang dat de bruine pruik bij Celinde heel onnatuurlijk zou staan, maar ik vind het eigenlijk wel mooi.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 48 ] 28 January 2016 11:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Vandaag geweest. De cast was on fire, echt een heel goede voorstelling. Ten opzichte van de vorige keer, eind oktober, vind ik Celinde enorm gegroeid in haar rol. Zang was al fantastisch maar haar spel en interactie met de Phantom en Raoul is nog beter geworden. Ze straalt uit dat ze zich hier als een vis in het water voelt. Wat een rol en wat een invulling, een staande ovatie verdiende ze vandaag en die kreeg ze ook. En dan John Owen Jones: weergaloos, wat ben ik blij dat ik hem op de valreep nog gezien heb!

  [ # 49 ] 01 February 2016 05:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik kwam op internet onderstaande promotiefoto tegen van Ben Forster als Phantom die vanavond zijn eerste voorstelling heeft in Her Majesty’s Theatre. Prachtig gedaan vind ik.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 50 ] 01 February 2016 06:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het lijkt bjna alsof het masker erop geshopt is.  🙄

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 51 ] 01 February 2016 07:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Inderdaad gaaf gedaan, dat belooft wat voor het souvenirboek, dat overigens nu al prachtig is en van voor tot achter vol staat met foto’s van Celinde.

  [ # 52 ] 02 February 2016 10:25 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ben zeker benieuwd naar Ben Forster als Phantom. Ik zag hem een paar maanden geleden in ‘Elf’ en was toen al erg onder de indruk van zijn stem en past volgens mij perfect in de sfeer en muziek van The Phantom Of The Opera.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 53 ] 15 February 2016 07:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Toch wel heel bijzonder te noemen; net als afgelopen zaterdag wordt de rol van de Phantom vanavond gespeeld door Jeremy Secomb, de huidige Javert in Les Mis. Zowel Ben Forster, Scott Davies als Kieran Brown zijn niet in staat zijn op te gaan.

  [ # 54 ] 15 March 2016 11:06 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2011-10-31

In juni wil ik naar London afreizen om de Phantom of the Opera te gaan zien en het lijkt me geweldig om dan ook Celinde te kunnen bewonderen.
Heeft hier iemand enig idee tot wanneer ze Christine speelt?
Op haar site staan de speeldata t/m begin april. Stopt ze er dan mee of zijn er gewoon nog niet meer data bekend?

  [ # 55 ] 15 March 2016 11:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Contract is tot september. Haar speelschema komt om de aantal maanden online.
Meestal is ze maandag en vrijdag vrij, maar alles onder voorbehoud natuurlijk!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 56 ] 16 March 2016 12:37 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2011-10-31

O wat fijn, dan is de kans groot dat ik haar kan zien!
Dankjewel Anniek 😊

  [ # 57 ] 13 April 2016 07:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik zag gisteren Ben en Emmi als de twee leads.
Ben was echt fantastisch en dat ik niet helemaal verwacht. Hij zingt erg krachtig en is behoorlijk fysiek en enthousiast. Heel anders dan JOJ die ik de afgelopen maanden een aantal keer heb mogen zien.
Emmi is mooi en breekbaar, maar ik vond haar acteren een beetje vlak. Stemtechnisch allemaal prima, maar ik miste soms wat power wat Celinde wel heeft.
Gelukkig is Celinde na ziekte vanavond weer terug.

Twee dingen vielen mij op;
1. het was verre van uitverkocht. Alleen op de Dress Circle al veel lege plekken (Dus dat biedt hoop om last minute op een dinsdag langs te wippen uit werk, en hopelijk een dealtje eruit te slepen)
2. dit was het doodste publiek waar ik ooit mee in een zaal heb gezeten. Geen energie, geen liefde. het was genant

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 58 ] 18 April 2016 08:46 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Afgelopen zaterdagmiddag The Phantom of the Opera gezien, en een hele mooie middag gehad. Ben Forster was de Phantom van dienst en deed dit fantastisch. Geweldige stem en een fijne interpretatie van een nogal grotesk figuur. De zaal was duidelijk onder de indruk van zijn prestatie.

Celinde maakte eveneens grote indruk als Christine Daaé. Wat. Een. Stem. Ze is als danseres wat minder gracieus dan de ballet girls, maar dat vergeef ik haar meteen als ze die strot weer open gooit. Mooi samenspel met zowel Ben als Nadim ook. Nadim was overigens prima als Raoul, al blijft zijn personage wel behoorlijk onderbelicht. Voor mijn gevoel kon hij in de tweede akte pas echt laten zien wat hij in huis had. Verder waren ook Michael Matus (Firmin), Christopher Dickins (André) en Charlotte Vaughan (Carlotta) erg goed.

Het verhaal van POTO doet me op zichzelf niet zoveel, en sommige scènes in de eerste akte vond ik nogal langdradig. De geweldige performances, imposante aankleding en mooie muziek compenseren dit echter grotendeels. Al met al een zeer prettige introductie aan West End voor mij!

  [ # 59 ] 04 May 2016 07:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Zag gisteren een hele fijne show met Celinde, Ben en Nadim.
Het was de eerste keer dat ik Celinde en Ben samen zag. Ik zag Ben twee weken geleden voor het eerst met Emmi en was toen positief verrast door Ben, maar gisteren vielen alle stukjes op z’n plek en dat kwam (natuurlijk :p) door Celinde. (Ik zal haar nu niet met Emmi vergelijken, maar laten we het erop houden dat -ondanks dat ik behoorlijk bevooroordeeld ben- Emmi mij niet echt kon bekoren.
Ik vind Ben en Celinde samen ontzettend sterk. Allebei lekker gas erop, en vol drama. Ben was vocaal gewoon top, en hij was briljant in z’n acteren. Kleine handgebaartjes, grote mimiek, kleine fronsjes, het klopte.

Had het idee dat Celinde echt compleet vol gas ging, er zaten behoorlijk wat Nederlanders in de zaal die zich ook goed lieten horen tijdens het applaus. Superleuk om te zien/horen en daarna trots te zijn. (I can’t be the only one die dan in de zaal zit, en tegen iedereen wilt vertellen dat ‘Christine’ Dutch is en ik ook… :p)
Zal niet te diep in gaan op alle karakters; Ik zag gewoon een goede, fijne show met prachtige kostuums, fantastische muziek en topacteurs.

[ Gewijzigd: 23 May 2016 11:47 AM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 60 ] 23 May 2016 11:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Interview met o.a. Celinde


http://www.westendframe.com/2016/05/big-interview-nadim-naaman-celinde.html#more

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 12