6 of 39 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
The Lion King
  [ # 76 ] 16 February 2016 09:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Volgens Irene Moors, die de perspresentatie presenteerde, moesten de rollen van Simba en Nala wel door bekende (populaire) nederlanders gespeeld worden.

Dit omdat deze rollen zo belangrijk waren.

  [ # 77 ] 16 February 2016 09:33 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2016-02-16

Margherita - 16 February 2016 09:23 PM

Volgens Irene Moors, die de perspresentatie presenteerde, moesten de rollen van Simba en Nala wel door bekende (populaire) nederlanders gespeeld worden.

Dit omdat deze rollen zo belangrijk waren.

And we would all go down together
We said we’d all go down together
Yes we would all go down together - Misschien Miss Saigon dan ook maar van de plank

  [ # 78 ] 16 February 2016 10:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Pfff, Humberto Tan (RTL Late Night) oppert net aan Albert Verlinde Pearl Jozefzoon…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 79 ] 16 February 2016 10:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

BN-ers (lees: stuntcasting) én Pearl…. Ik vrees dat ik mijn dochter teleur moet stellen. Brr….
Wat een armoe! #kansloos

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 80 ] 16 February 2016 10:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Madelonne - 16 February 2016 10:32 PM

Pfff, Humberto Tan (RTL Late Night) oppert net aan Albert Verlinde Pearl Jozefzoon…

Ja daar schrok ik ook van haha

Als ik mag gokken denk ik
freek als Simba
Tony als zazu
Edwin weer als mufasa

Verder weet ik t niet
wat denken jullie?

Over 2 weken komen de mensen van Disney om te cast goed te keuren zei Albert, wie zou hij gaan voorstellen denken jullie?

  [ # 81 ] 16 February 2016 11:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Ik ben gewoon hartstikke blij. Destijds niet geweest, nu een dochter van 9 (dan 10), ben enorm Disneyfanaat en verheug me nu al. Kaarten eerste tryout gekocht. Nu al zin in. Heerlijk. Pearl zou jammer zijn, maar daar deal ik dan wel mee. Edwin als Mufasa kan best nog een keer en verder maakt het me niet uit. Heerlijk vooruitzicht.

  [ # 82 ] 16 February 2016 11:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

St0rm - 16 February 2016 10:39 PM
Madelonne - 16 February 2016 10:32 PM

Pfff, Humberto Tan (RTL Late Night) oppert net aan Albert Verlinde Pearl Jozefzoon…

Ja daar schrok ik ook van haha

Als ik mag gokken denk ik
freek als Simba
Tony als zazu
Edwin weer als mufasa

Verder weet ik t niet
wat denken jullie?

Over 2 weken komen de mensen van Disney om te cast goed te keuren zei Albert, wie zou hij gaan voorstellen denken jullie?

Als Irene Moors het heeft over bekende Nederlanders, heeft ze het niet over Freek Bartels en Tony Neef.
Freek en Tony zijn 2 van de meest bekende acteurs in het vak, en als er echt wordt gesproken over BN’ers…Denk ik echt aan stuntcasting. Waarschijnlijk gewoon goede (pop)zangers.

  [ # 83 ] 17 February 2016 12:01 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Judaz - 28 October 2015 03:30 PM

Zeg ik nu iets heel geks; Hajo Bruins als Scar?(Hans Kesting lijkt mij heel tof maar die gaat geen musical doen) Dennis Willekens als Pumbaa? Matthew Michel als Timon? Giovanni Kemper als Simba? Jon van Eerd als Zazu?

Even mijn post 4 maanden terug herhalen als het over de cast gaat. 😉

  [ # 84 ] 17 February 2016 03:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Margherita - 16 February 2016 09:23 PM

Volgens Irene Moors, die de perspresentatie presenteerde, moesten de rollen van Simba en Nala wel door bekende (populaire) nederlanders gespeeld worden.

Dit omdat deze rollen zo belangrijk waren.

En dat zit dan in de jury van de Musical Awards.

  [ # 85 ] 17 February 2016 03:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Madelonne - 16 February 2016 10:32 PM

Pfff, Humberto Tan (RTL Late Night) oppert net aan Albert Verlinde Pearl Jozefzoon…

En ik opper dat Humberto Tan nooit meer iets over musical mag zeggen (over The Bodyguard kraamde hij toen ook al zoveel onzin uit).

  [ # 86 ] 17 February 2016 07:19 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Romy Monteiro gaat vooralsnog niet over naar The Lion King.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 87 ] 17 February 2016 08:25 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2004-10-20

Ik vind het absolute tristesse… De tijd dat we vanuit het verre België maar al te graag naar onze noorderburen trokken om een heerlijke avondje cultuur mee te maken lijkt bij deze voorbij. Toch wat Verlinde betreft. In Duitsland hebben we met pareltjes als ‘Liebe Stirbt Nie’ en ‘Das Wunder von Bern’ toch nog Stage kwaliteit. Wat Nederland betreft: ik geef m’n geld veel liever aan een echte soldaat dan aan een overjaarse tijger die op een rijdend rotsje gepresenteerd word die me op zaterdagavond tientallen euros meer kost dan een technologisch hoogstandje (want dat is SvO nog steeds) in een draaiende theaterzaal die geen stuntcasting nodig heeft. Wat ze bij Albert NV kunnen gebruiken is lef en durf om weer eens iets nieuws te maken. Persoonlijke mening voor de rest 😉

  [ # 88 ] 17 February 2016 10:08 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Speelt Albert altijd voor casting director? Ik heb het idee dat Joop altijd nog audities hield voor de hoofdrollen, niet bij alles maar dat dat zeg maar wel de regel was. Bij elke show die nu onder Albert heeft gespeeld zijn tot nu toe volgens mij alle hoofdrollen gevraagd.

  [ # 89 ] 17 February 2016 10:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Oh, als ik dit zo allemaal lees zou ik zo graag een keer een kop koffie willen drinken met Albert. Ik weet dat er commerciele belangen zijn, en dat het grote publiek waarschijnlijk sneller tevreden is dan de mensen op dit forum, maar ik vind het doodzonde om te zien dat een -naar mijn mening- mooie musicalcultuur met veel talent langzaamaan afbrokkelt tot een soort simpel volksvermaak waarbij talent en kwaliteit op de tweede (of derde…) plek lijken te komen.

Ik hoop dat met TLK en Disney involved er nog een stukje kwaliteit wordt gewaarborgd, maar vrees ook voor deze productie het ergste.
Stuntcastings vind ik helemaal niet zo erg, als de persoon in kwestie maar wel wat kan en ook wat toevoegd behalve de titel ‘voice of/ xfactor van’ winnaar Idols jaar x’, maar als er na de officiele aankondiging direct wordt geschreeuwt dat het BN’ers worden haak ik al af..
We hebben zulke goede geschoolde mensen en klagen maar over zoveel werkloosheid. 1+1=2 zou ik zeggen..

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 90 ] 17 February 2016 11:25 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2013-05-08

Ik hoopte op Danny Yanga Als Simba maar die kans is heel klein denk ik

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 39
‹‹ Spring Awakening in Eindhoven      Spijt ››