Simone!
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Simone Kleinsma weer solo

Simone Kleinsma gaat het theater weer in met een soloprogramma. De show gaat Simone! heten.
De voorstelling wordt gebracht door Stage Entertainment Nederland, het bedrijf van Albert Verlinde en Joop van den Ende. Dat vertelde Verlinde bij WNL op zondag.
Verlinde was bij het programma in verband met de première van de musical Sonneveld, zondag in het DeLaMar in Amsterdam. Het is de eerste musical van het fusiebedrijf, dat sinds 1 januari actief is. Stage Entertainment International, de theateronderneming van Van den Ende, nam onlangs alle aandelen over van het bedrijf van Albert Verlinde.
Verlinde vertelde dat de nieuwe samenwerking goed bevalt. Zijn taken zijn duidelijk: “Als eerste een financieel gezond bedrijf runnen, daarnaast het gezicht zijn van het bedrijf naar buiten toe en leuke nieuwe concepten bedenken.”
Hij kondigde meteen het nieuws aan van de nieuwe show: “Het begon lang geleden al toen ik in de coulissen keek naar Jos Brink en Simone Kleinsma. Laatst zaten we te praten en ontstond het idee voor een nieuw programma, een grote tour langs kleine zalen. De theaters zijn enthousiast.”

Bron: Telegraaf

Mijn eerste reactie; Leuk! Ik heb nog nooit een soloshow van Simone bezocht dus ik denk dat ik deze niet over zal slaan!

[ Gewijzigd: 08 February 2015 10:15 AM by DaanvH ]
   Handtekening   

- Live your life

  [ # 1 ] 08 February 2015 10:25 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Vind het niet heel erg origineel aangezien er al twee soloprogramma’s van Simone zijn geweest. Als dat nou de uitkomst van de fusie is… Simone verder een vakvrouw hoor!

  [ # 2 ] 08 February 2015 10:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

“Langs de kleine zalen”... Ik ben benieuwd…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 3 ] 10 January 2016 05:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Loopt deze voorstelling goed qua verkoop eigenlijk? In Breda is de voorstelling zo goed als uitverkocht, in Etten-Leur is de zaalbezetting dra-ma-tisch (dus als je in de buurt woont en nog geen kaartje hebt, sla je slag).

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 12 January 2016 03:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

June - 08 February 2015 10:32 AM

“Langs de kleine zalen”... Ik ben benieuwd…

“Kleine zalen” dat is natuurlijk een naam om over te discussiëren. Ze staat ook in Haarlem (27-2) , een zaal met 630 plaatsen, waar er overigens op dit moment ruim 400 zijn verkocht.
Ach ja, alles onder de 1000 stoelen is voor stage natuurlijk klein. 😉

  [ # 5 ] 24 January 2016 09:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Ziet er goed uit en klinkt ook heel goed:
https://www.youtube.com/watch?v=33r4X0X4_j8

  [ # 6 ] 04 February 2016 07:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Ik hoop vurig dat Musicalworld ook de première van Simone! heeft bezocht…:)

  [ # 7 ] 04 February 2016 09:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ja zeker, recensie staat op de home page!

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 8 ] 05 February 2016 08:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Ik was dinsdagavond 2 februari bij de voorstelling Simone! Wat heb ik genoten!!!! Dat Simone een vakvrouw is, dat wist ik natuurlijk al lang. Maar dat zij me, enkel bij gestaan door een pianist, een hele avond zou boeien….. WOW. Ze heeft me laten lachen en me diep ontroerd.

De akte voor de pauze was afwisselender. In dit gedeelte zat ook meer humor. Het deel na de pauze was wat zwaarder, maar niet minder mooi. De show heeft me van begin tot eind geboeid.

Simone neemt je mee in haar show. Je voelt je betrokken bij haar anekdotes en bij haar emoties. Haar zang is prachtig. Een warme zangstem waarbij ze alle genres tot in de puntjes beheerst: van kleine gevoelige liedjes tot humorvolle liedjes waarbij ze uitpakt met haar stem.

Ik zou het geen straf vinden om deze show nog een keer te zien. (Maar dan wel vanuit de zaal. Ik had nu onverwachts balkonkaarten omdat kennissen niet konden. Maar het balkon heeft niet mijn voorkeur, al is het maar omdat ik hoogtevrees heb.)

Gaat dat zien!

  [ # 9 ] 04 March 2016 02:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Weet iemand of Simone na afloop van de voorstelling ook in de foyer komt voor een handtekening/fototje? Ik ga binnenkort heen…

  [ # 10 ] 04 March 2016 07:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Ja, ze signeert de cd van de voorstelling na afloop. Tenminste, dat was in Uden zo, neem aan dat dat overal zo is..

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 11 ] 04 March 2016 09:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Toen ik onlangs de voorstelling zag zong Simone maar een klein stukje van het “Lied zonder calorieën” doet ze dat altijd of zingt ze het ook volledig?

In 1982 zong Jasperina de Jong dit lied van Alice Dona.

https://www.youtube.com/watch?v=lQFtsd1nU9A

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 12 ] 23 March 2016 02:46 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2009-10-28

Weet iemand of er nog extra voorstellingen van deze show aankomen i.v.m. de goede verkoop van de kaarten? Ik wil eigenlijk nog in de De La Mar maar goede kaarten zijn niet meer te krijgen..

  [ # 13 ] 25 March 2016 02:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Simone! gaat volgend seizoen in reprise.

  [ # 14 ] 11 April 2016 03:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Zojuist bekend gemaakt: Simone heeft bij een val haar arm geblesseerd, waardoor de komende vier shows (Middelburg, Lochem, Aalsmeer, Steenwijk) niet doorgaan. Theaters nemen zelf contact op met de bezoekers. Bronbronbron.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”