1 of 42 |  1 2 3 >  Last ›
On Your Feet
change_status
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2012-05-30

Zojuist een e-mail ontvangen van Stage Entertainment. Momenteel wordt er gewerkt aan een nederlandse versie van On Your Feet, gebaseerd op het leven van Gloria Estefan.

De e-mail is een vragenlijst en ze overwegen om de musical vast in het Beatrix theater te plaatsen. Meer mensen die deze E-mail hebben ontvangen? en mensen die de show al kennen?

Let’s Discuss

[ Gewijzigd: 10 January 2017 04:18 AM by Jeroen ]
   Handtekening   

Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself. There is a path before you, but you must chose the trials you will face, and the trials you will overcome.

  [ # 1 ] 03 May 2016 12:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Nog niks ontvangen. Gelijk na the Bodyguard? Heb geen idee wat ik moet verwachten…

  [ # 2 ] 03 May 2016 12:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wil dat niet gewoon zeggen dat het al zo goed als rond is? Dat was bij de vorige enquàªte ook zo… Tenminste, hier op het forum werd Ciske als optie volledig afgebrand en kijk nu eens wat er komend seizoen in het theater komt… Ik kan al raden wie ze op het oog hebben voor de hoofdrol…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 3 ] 03 May 2016 12:30 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2012-05-30

https://youtu.be/qO5zfSCvCx8 De trailer van Broadway. June wie denk jij dan?

   Handtekening   

Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself. There is a path before you, but you must chose the trials you will face, and the trials you will overcome.

  [ # 4 ] 03 May 2016 12:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

Bstyle88 - 03 May 2016 12:04 PM

Zojuist een e-mail ontvangen van Stage Entertainment. Momenteel wordt er gewerkt aan een nederlandse versie van On Your Feet, gebaseerd op het leven van Gloria Estefan.

De e-mail is een vragenlijst en ze overwegen om de musical vast in het Beatrix theater te plaatsen. Meer mensen die deze E-mail hebben ontvangen? en mensen die de show al kennen?

Let’s Discuss

Heb hem ook net ontvangen en ingevuld.

  [ # 5 ] 03 May 2016 12:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Kan toch niet anders dat ze hiervoor aan Romy Monteiro denken?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6 ] 03 May 2016 04:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Is Gloria Estefan zo bekend in Nederland dan? Volgens mij valt dat wel mee. Op Broadway loopt de voorstelling redelijk maar niet geweldig. Ook maar éen Tony-nominatie vandaag.

  [ # 7 ] 03 May 2016 05:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Heerlijk swingende trailer! Wel beter dan al die terugkomende musicals, weer een keer wat nieuws! Ken het verhaal niet, maar wel veel van de liedjes hahaha. Ben benieuwd of hij naar Nederland komt!

  [ # 8 ] 04 May 2016 10:53 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Ik heb niet het idee dat Gloria Estefan nog erg trekt in Nederland. In ieder geval niet in die mate zoals ABBA of Queen doen/deden. Dan zie ik liever If/Then (hoewel mij dat onwaarschijnlijk lijkt) of School of Rock in het Beatrix Theater.

  [ # 9 ] 04 May 2016 01:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Leuk inderdaad een keer iets nieuws!
Maar dan kun je uit zo veel kiezen….
De trailer oogt qua verhaal nogal voorspelbaar en een beetje saai…
De muziek daarentegen is heerlijk!

Maar waarom deze en niet iets anders nieuws? Er zijn zo veel opties!

Maar op basis van een trailer kun je niet oordelen natuurlijk 😉

  [ # 10 ] 04 May 2016 08:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik zou de zoveelste jukeboxmusical nou niet bepaald “iets nieuws” willen noemen.

  [ # 11 ] 04 May 2016 08:26 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  133
Geregistreerd  2013-02-23

Deze musical is perfect voor het BeatrixTheater, hij kan denk ik nog een succesvolle productie worden in Nederland als Stage goede musicalacteurs/actrices cast, ze een mooi decor hebben, een live orkest gebruiken ipv een orkestband, kortom hij kan slagen als ze er echt iets moois van maken!

Ik ben benieuwd…

  [ # 12 ] 05 May 2016 08:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

dylanj - 04 May 2016 08:26 PM

Deze musical is perfect voor het BeatrixTheater, hij kan denk ik nog een succesvolle productie worden in Nederland als Stage goede musicalacteurs/actrices cast, ze een mooi decor hebben, een live orkest gebruiken ipv een orkestband, kortom hij kan slagen als ze er echt iets moois van maken!

Ik ben benieuwd…

Waarom denk je dit precies voor deze voorstelling? 😊
Elke show kan toch in principe slagen als er een goede cast staat, het decor in orde is, de muziek goed is, kortom als er iets moois van wordt gemaakt?

Ik denk zelf dat het ook wel wat kan worden. Jukebox doet ‘t op het moment gewoon wel goed, iedereen kent wel 2 nummers van Gloria Estefan. Het is een nieuwe show, maar vernieuwend; nee. Qua jukebox zou ik dan liever iets zien als Beautiful

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 13 ] 05 May 2016 07:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Dit past perfect bij Stage! Net zo goedkoop mogelijk geproduceerd…

  [ # 14 ] 06 May 2016 10:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Vreemde keus !
Natuurlijk Romy kn het spelen maar hoop eerder dat ze met haar voor Aida gaan 😊
Ben benieuwd of the Bodyguard het in totaal 2 jaar gaat draaien

  [ # 15 ] 08 May 2016 04:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik moet er een beetje van huilen dat Stage dit soort keuzes maakt. Gloria Estefan heeft toch haar grootste successen gekend in de jaren ‘80 en ‘90. In ieder geval lang geleden en tegenwoordig niet erg relevant meer. Waarom er dan juist een musical komt over haar is mij een raadsel. Het is maar een matig succes op Broadway en had er wel eens over gehoord maar er verder geen aandacht aan besteed. Niet meer dan de zoveelste jukebox-musical. Wel erg toevallig dat Romy Monteiro een beetje past in het plaatje. En als Stage er dan een eigen versie van maakt kunnen ze misschien voor de derde keer de LED-schermen recyclen ? Scheelt weer in de kosten, ook voor mij.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

 1 2 3 >  Last ›
1 of 42