5 of 12 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
The Phantom of the Opera- London
  [ # 61 ] 25 May 2016 09:47 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2011-10-31

Van 15 t/m 18 juni zit ik in Londen en dan wil ik een bezoek gaan brengen aan de Phantom. Het liefst wil ik kaartjes die niet te duur zijn en waarbij je wel redelijk zicht hebt.
Is het verstandig deze kaartjes van te voren (online) te kopen of kun je ze ook nog de dag zelf in Londen kopen bij zo’n ticketshop?

  [ # 62 ] 25 May 2016 10:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Via theatremonkey lopen een paar acties voor Phantom. Heb afgelopen dinsdag met een meal deal voor dezelfde prijs als alleen een ticket én gegeten én midden rij 4 gezeten. Misschien is dat een idee? Dan heb je zekerheid over waar je zit mét een beetje korting.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 63 ] 26 May 2016 08:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Voor donderdagmatinee show zijn er ook dayseats voor 25 pond. Als je vroeg opstaat krijg je de beste kaarten die er nog over zijn. Wij zaten op de eerste rij in het midden van de zaal 😊. Ik vind dat het vroege opstaan wel waard…

  [ # 64 ] 26 May 2016 08:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Marit - 26 May 2016 08:26 AM

Voor donderdagmatinee show zijn er ook dayseats voor 25 pond. Als je vroeg opstaat krijg je de beste kaarten die er nog over zijn. Wij zaten op de eerste rij in het midden van de zaal 😊. Ik vind dat het vroege opstaan wel waard…

Ik was vorig jaar een uur voor de voorstelling gaan kijken en toen zat ik uiteindelijk op het eerste balkon rij 3, prima plekje! Was een plek van 90 pond…

  [ # 65 ] 27 May 2016 09:45 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2011-10-31

Bedankt voor jullie antwoorden!
We hebben ervoor gekozen om via Theatremonkey een show met een diner te boeken, dan zijn we verzekerd van goede plaatsen en kunnen we ‘s ochtends lekker uitslapen.
Ik heb er zoveel zin in! :D

  [ # 66 ] 27 May 2016 11:15 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

Ik ben een paar jaar geleden naar een matinee geweest.
Had kaartje via de Half price ticket booth op Leicester square.
Prima plek op de eerste rij, achter de dirigent.
Wel bukken voor de kroonluchter!!

  [ # 67 ] 28 May 2016 09:16 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ik ben begin deze maand nog geweest. Had kaartjes via Discounttheatre geboekt. Had gewoon steeds gekeken en ineens werd er korting gegeven op kaarten. Zat in de stalls (redelijk richting het midden) en kon alles goed zien.

Een meal deal heb ik toen niet gevonden, helaas.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 68 ] 30 May 2016 05:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Afgelopen week The Phantom twee keer gezien, gelukkig allebei de keren met Celinde. Ze is een mooie Christine en ik gun haar de rol ontzettend, maar de show zelf doet me weinig.

Anniek - 09 November 2015 10:29 AM

Ze is niet de allerbeste danseres, maar staat prima op de spits, en het leidt mij niet af dat ze technisch wat minder is dan de rest van de balletmeisjes. Daarnaast met zoveel uitstraling komt ze er prima mee weg.

Danst Celinde normaal op spitzen? Ik heb haar alleen op normale balletschoenen zien dansen. (En inderdaad, ze is niet de beste danser, maar waarschijnlijk zal het weinig mensen opvallen, zeker omdat Christine met haar gedachten ergens anders is wanneer ze op de repetitie verschijnt.)

Edit: Wat ik trouwens niet wist maar wat nu ontzettend duidelijk was, is dat het hele titelnummer (en niet alleen de laatste hoge noot, wat ik dus dacht) geplaybackt is.

[ Gewijzigd: 30 May 2016 07:49 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 69 ] 31 May 2016 07:44 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

June - 30 May 2016 05:50 PM

Afgelopen week The Phantom twee keer gezien, gelukkig allebei de keren met Celinde. Ze is een mooie Christine en ik gun haar de rol ontzettend, maar de show zelf doet me weinig.

Anniek - 09 November 2015 10:29 AM

Ze is niet de allerbeste danseres, maar staat prima op de spits, en het leidt mij niet af dat ze technisch wat minder is dan de rest van de balletmeisjes. Daarnaast met zoveel uitstraling komt ze er prima mee weg.

Danst Celinde normaal op spitzen? Ik heb haar alleen op normale balletschoenen zien dansen. (En inderdaad, ze is niet de beste danser, maar waarschijnlijk zal het weinig mensen opvallen, zeker omdat Christine met haar gedachten ergens anders is wanneer ze op de repetitie verschijnt.)

Edit: Wat ik trouwens niet wist maar wat nu ontzettend duidelijk was, is dat het hele titelnummer (en niet alleen de laatste hoge noot, wat ik dus dacht) geplaybackt is.

#

Nope. Tijdens haar repetitieproces heeft ze er wel op gestaan, maar tijdens de voorstellingen staat ze alleen op haar tenen, en niet volledig op de spitzen. Verkeerd getypt door mij destijds.
Erg he, Celinde kan er niets aan doen, maar het geluid in dat nummer is zo ontzettend nep. Ik wist het eerst ook niet, maar het werd me pijnlijk duidelijk toen ik Phantom na een paar jaar weer zag.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 70 ] 31 May 2016 10:09 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

June - 30 May 2016 05:50 PM

Edit: Wat ik trouwens niet wist maar wat nu ontzettend duidelijk was, is dat het hele titelnummer (en niet alleen de laatste hoge noot, wat ik dus dacht) geplaybackt is.

Omdat ze achter de schermen aan het rennen zijn om het te halen en er meer dan 1 Phantom en Christine te zien zijn in het nummer word het geplaybackt… Althans zo heb ik het altijd begrepen. 😉

  [ # 71 ] 31 May 2016 02:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Lance - 31 May 2016 10:09 AM
June - 30 May 2016 05:50 PM

Edit: Wat ik trouwens niet wist maar wat nu ontzettend duidelijk was, is dat het hele titelnummer (en niet alleen de laatste hoge noot, wat ik dus dacht) geplaybackt is.

Omdat ze achter de schermen aan het rennen zijn om het te halen en er meer dan 1 Phantom en Christine te zien zijn in het nummer word het geplaybackt… Althans zo heb ik het altijd begrepen. 😉

Ik dacht altijd dat het live werd zodra ze op het einde on stage komen. Maar toen ik het laatst zag was het zo… nep…

  [ # 72 ] 31 May 2016 03:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het wordt inderdaad geplaybackt vanwege de enscenering. Het vreemde is alleen dat wanneer het nummer buiten de voorstelling wordt gezongen het vaak ook geplaybackt wordt.

  [ # 73 ] 31 May 2016 03:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik zat laatst vooraan en toen heb ik er geprobeerd op te letten of ze alsnog live zingen ,want meestal hoor je ze dan onversterkt ook wel, maar kon er niet achter komen. En Christine staat ‘t halve nummer met d’r rug naar het publiek… dus ook al zou ze die hoge noot makkelijk halen, toch een playback-act elke avond.

@martijn; prik je nu mijn droom door dat ik (hopelijk) Celinde binnenkort live hoor zingen op West End Live? Oliviers was toch ook wel live mag ik hopen?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 74 ] 31 May 2016 03:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Celinde zong vandeweek de laatste twee (of drie?) noten voor de laatste hoge noot naar het publiek wel mee.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 75 ] 01 June 2016 07:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Opnieuw heb ik deze voorstelling gezien, afgelopen zaterdag 28 mei tijdens de matinee om 14:30 uur. Mooie plaatsen op Rij H stoel 9 en 10, en we hebben zo ontzettend genoten!
Celinde vind ik enorm gegroeid in haar rol. Haar Nederlandse accent is weg in de dialogen en haar dans was nu stukken beter dan in november. Ze hoefde niet af te kijken bij anderen maar stond er als een huis.
Ik blijf het zo tof vinden hoe zij zich heeft ontwikkeld en om steeds weer nieuwe dingen te ontdekken bij haar.
Zang was (wederom) fantastisch.
De vorige keer overtuigde John Owen-Jones mij niet als Phantom. Zat mijn verhaaltje hier weer even terug te lezen en mijn gevoel over ‘Meatloaf met een maskertje’ klopt nog steeds als ik erop terugkijk. Maar nu dan Ben Forster.  Vooraf veel over gehoord en geen positieve dingen. Ik snap dat niet, en was blij dat hij op het castbord stond. Ik vind hem een zeer goede Phantom. Wat een stem!!! Spel ook zeer overtuigend, hij zoog mij mee het stuk in en na afloop stond ik redelijk perplex buiten me af te vragen wat de fuck ik zojuist gezien had.
Het publiek was echt zeer enthousiast, en dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Kreeg Celinde een halve staande ovatie op het eind, Forsters staande applaus duurde lang. Met veel ’ bravo’s’. Hij was er zelf erg blij mee volgens mij. Ik kijk met heel veel plezier terug op deze voorstelling, het enige kleine smetje vond ik dat Megan Llewellyn niet speelde maar werd vervangen door Lizzie Holmes. Een mens kan niet alles hebben. Er was zoveel in deze voorstelling om van te genieten dat ik hoop dat nog heel veel fans mogen genieten van wat ik gezien heb afgelopen zaterdag.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 12