She Loves Me livestream
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Broadway HD zal op 30 juni de huidige Broadwayrevival van She Loves Me livestreamen. Voor abonnees is het gratis, maar voor tien dollar kun je ook kijken. Later zal de uitzending ook on demand te bekijken zijn.

Broadway HD is een soort Netflix, maar dan voor theatervoorstellingen en verfilmingen. Heel veel interessants staat er nog niet op, maar in de toekomst kan het zeker wat worden. Een abonnement is momenteel nog niet mogelijk voor Nederlanders, maar tegen betaling kun je wel voorstellingen bekijken.

Ik ben benieuwd of dit een succes wordt en of dit vaker gedaan zal worden in de toekomst.

https://www.broadwayhd.com/index.php/deliverable/r/she_loves_me_live

  [ # 1 ] 01 July 2016 07:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik heb het net de stream bekeken en wat een heerlijke voorstelling.
Het spel en zang zijn zoals je van een Broadway show mag verwachten.
Het is ook erg mooi opgenomen. Ziet er geweldig uit op een groot TV scherm.
Heb de BroadwayHD app via de US iTunes store op mijn AppleTV-4 gezet.
De € 9,00 meer dan waard, ga het het zeker nog een keer kijken voordat de stream stopt.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 2 ] 01 July 2016 09:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Op Facebook kan je de opening bekijken, ziet er erg goed uit! Hopelijk binnenkort ook te verkrijgen op Blu-ray
https://www.facebook.com/broadwayhd/videos/1028786057197997/

  [ # 3 ] 01 July 2016 09:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Dat zal nog wel even duren denk ik. De stream die de komende dagen nog te zien is was de live show van gisteravond. Verder is de show nog op twee andere dagen opgenomen. Deze drie opnames worden nu samengevoegd en komt in oktober/november in de bioscoop in de US. Deze versie is dan ook via BroadwayHD te zien via hun abonnementssysteem. Over een dvd daarna is nog geen toezegging gedaan.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit