2 of 2 |  < 1 2
School of Rock naar Londen
  [ # 16 ] 08 September 2016 12:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Vandaag wordt de cast bekend gemaakt van de Londense versie van ‘School Of Rock’. David Fynn speelt Dewey Finn met Gary Trainor als zijn alternate. Florence Andrews is gecast als Rosalie Mullins, Oliver Jackson als Ned Schneebly en Preeya Kalidas als Patty Di Marco.

They’re in the band! Today, we are delighted to announce the adult and young performers cast in School of Rock- The Musical in London’s West End.

Leading the way as wannabe rock star Dewey Finn is David Fynn, who will be joined by adult leads Florence Andrews as Rosalie Mullins, Oliver Jackson as Ned Schneebly, Preeya Kalidas will play Patty Di Marco and Gary Trainor as the alternate Dewey.

Joining them as the ensemble cast members are Jonathan Bourne, Nadeem Crowe, Michelle Francis, Rosanna Hyland, Cassandra McCowan, Joel Montague, Andy Rees, Cameron Sharp, Tasha Sheridan, Andrew Spillett and Lucy Vandi and swings, Charlotte Bradford, Jason Denton, Cellen Chugg James, Chris Jenkins, Alfie Parker and Charlotte Scott.

To find our three teams of talented young performers for the show, we undertook a nationwide search earlier this year, resulting in the casting of 39 talented performers alternating in the following roles:

Zack: Tom Abisgold (12 years old from Ashton Hayes), Toby Lee (11 years old from Priors Marston) and Jake Slack (12 years old from Chesham).

Freddy: Bailey Cassell (11 years old from Dagenham), Jude Harper-Wrobel (10 years old from Kings Langley) and Noah Key (12 years old from Bridgnorth).

Lawrence: Giles Carden (12 years old from Cobham), Oscar Francisco (12 years old from Coventry) and James Lawson (12 years old from Chiswick).

Katie: Selma Hansen (13 years old from Willesden), Lois Jenkins (11 years old from Lewisham) and Sophia Pettit (13 years old from Morden).

Summer: Isabelle Methven (12 years old from Harpenden), Lucy Simmonds (11 years old from Waterlooville) and Eva Trodd (11 years old from Bromley).

Marcy: Madeleine Haynes (12 years old from Barnet), Leah Levman (10 years old from Chiswick) and Natasha Raphael (10 years old from Ealing).

Shonelle: Jaydah Bell-Rickets (10 years old from New Cross), Shoshana Ezequiel (12 years old from Watford) and Ameila Poggenpoel (10 years old from Formby).

Sophia: Lola Moxom (11 years old from Rochester), Mia Roberts (11 years old from Shoreditch) and Grace Schneider (11 years old from Maida Vale).

Tomika: Nicole Dube (11 years old from Colchester), Amma Ris (11 years old from Haringey) and Adithi Sujith (9 years old from Wembley).

Billy: Jobe Hart (9 years old from Buckingham), Joshua Vaughan (10 years old from Birmingham) and Logan Walmsley (10 years old from Buckingham).

Mason: Presley Charma (9 years old from Teddington), Lucas Chow (12 years old from Willesden) and Ben Dawson (11 years old from Portsmouth).

James: Bradley Bissett (11 years old from Ramsgate), Denzel Eboji (12 years old from Dagenham) and Sonny Kirby (11 years old from Welwyn Garden City).

Madison: Zachary Dowlatshahi (19 years old from Teddington), Harry Egerton (11 years old from Halesowen) and Jacob Swann (11 years old from Greenwich).

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 17 ] 29 October 2016 11:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Het is weer een week vol previews in Londen want ook School of Rock zit nog midden in zijn proeftijd. Vanmiddag was ik in het New London Theatre en zag een heerlijke musical met weer zo’n belachelijk goede kindercast, die natuurlijk centraal staat in dit verhaal.

Alternate Gary Trainor speelde vanmiddag de rol van Dewey Finn. Zijn optreden doet me afvragen hoe goed de echte hoofdrolspeler David Fynn dan wel niet moet zijn. Rosanna Hyland speelde als understudy de rol van Rosalie Mullins.

Leuk (opgenomen) boodschap vooraf van Andrew Lloyd Webber die antwoord geeft op de vraag of de kinderen hun instrumenten echt live bespelen. Zijn antwoord wordt aan het eind van de show demonstratief onderstreept door de band die rechts boven het podium zit.

Een lekkere feel-good show die het wel eens lang kan gaan uithouden in Londen.

  [ # 18 ] 03 November 2016 08:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik zag dit gisteren en I can’t.
Qua staging een leuke, energieke show met een mooie boodschap. Sommige stukken gaan erg snel, maar uiteindelijk gaat ‘t gewoon om die kids en hun skills. En dat is niet te doen.

Ik zat op de derde rij, erg dichtbij alle actie en het is gewoon echt allemaal live. HOE DAN? het meisje dat Kathy speelde was kleiner dan de basgitaar om haar nek, maar ze rockte. Toby Lee als Zack, ongelofelijk wat voor solo’s hij eruit knalde.
Isabelle als Summer, en Amma Ris als Tomika.. wat een stemmen, en dat op deze leeftijd. Ook Jobe Hart als de heerlijke sassy Billy was geweldig.

Ach, wat zeg ik. De hele cast (geloof qua volwassenen volledige first cast) was geweldig, en maakte er een hele toffe avond van. Wat ik zelf erg leuk vond was te zien dat dit een heel ander publiek trekt dan de andere grote shows die ik recent zag. Erg veel jong-volwassenen, jongeren en kinderen, maar ook oude rockers die normaal niet snel naar een musical zouden gaan.
Nooit naar Nederland dit alsjeblieft, want no offense naar al het talent dat wij wel hebben in NL, dit is echt een maatje te groot. Ik dacht dat Matilda al een onmogelijke show was met alle kinderen erin, maar School of Rock is echt nog wel even next level.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 19 ] 18 November 2016 11:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Deze week ging ‘School Of Rock’ in première. Een aantal van de recensies.

The Guardian ****

Evening Standard *****

Daily Mail *****

Whatsonstage ****

The Stage ****

Telegraph *****

Time Out ***

Independent ****

Financial Times **

The Times geeft ‘School Of Rock’ **** maar is alleen te lezen voor abonnees,

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 20 ] 26 February 2018 04:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Recent nog iemand heen geweest? Ik moet in mei nog 1 avond vullen.
10 jarige zoon en 14 jarige dochter gaven aan deze wel te zien zitten. Andere opties: Aladdin, matilda en wicked. Maar die heb ik dan al gezien dus heb stiekem ook wel voorkeur voor school of rock.

  [ # 21 ] 26 February 2018 04:44 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

half jaartje geleden SOR voor de tweede keer gezien, twee keer een heel leuke avond gehad. Als je/je kids de film waarderen, zal deze voorstelling zeker niet teleurstellen.  Veel humor, de energie spat van het podium af en de kids zijn geweldig.

  [ # 22 ] 26 February 2018 05:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2011-06-07

Ben afgelopen november nog geweest.
Vond het zeker een vermakelijke show, met veel energie en (voorspelbare) humor 😊
Zeker een leuke avond gehad. En ook voor kinderen wel goed te volgen, zeker als ze de film al hebben gezien.

Ik zat zelf op het balkon op een 15 Pond plek, en vond het een prima plek tov de ‘duurdere’ plekken in de zaal. Maar dat is voor ieder een keuze natuurlijk.
Het zat ook alles behalve vol in het theater, dus er is vast nog genoeg kaartkeuze.

  [ # 23 ] 26 February 2018 08:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Bedankt voor jullie reacties!
Ik zag inderdaad ook dat er nog erg veel kaarten beschikbaar waren, jammer dat het niet goed loopt.

  [ # 24 ] 11 January 2020 10:40 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

School of Rock sluit op 1 maart en wordt opgevolgd door de nieuwe Andrew Lloyd Webber-musical Cinderella.

  [ # 25 ] 22 January 2020 07:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Oh jammer! Blij dat ik hem de afgelopen keer dan heb gezien.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

 < 1 2
2 of 2