MANNEN gezocht voor Wat zien ik?! (Muziektheater ROES, Breda)
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De volwassenengroep van Stichting Muziektheater ROES zoekt nog enkele mannen voor rollen en ensemble in de musical Wat zien ik?!

Voorstellingen vinden plaats begin november 2017 in Breda. Tot die tijd wordt er elke donderdag gerepeteerd onder leiding van Renske Hoeksema-Degens (regie en choreografie) en Richard Spijkers. Op donderdag 6 oktober zullen de audities worden afgenomen.

Ben of ken jij een man met een passie voor muziek- en musicaltheater? Aanmelden kan via muziektheaterroes @ gmail . com of via het aanmeldformulier op de website. Wil je graag mee doen, maar kun je niet op de auditiedatum of kan je pas later instromen? Meld je toch aan! Ook vrouwen kunnen zich nog aanmelden.

Voor meer info over Wat zien ik?! en ROES, raadpleeg muziektheaterroes.com of de Facebookpagina.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1 ] 03 October 2016 03:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Aanstaande donderdag dus de audities, aanmelden kan nog steeds!


Ter aanvulling ook dit bericht: ROES zal aanstaande zaterdag 8 oktober een optrden verzorgen op de Kulturele Amateur Manifestatie (KAM) in het Chassé Theater in Breda. De voorbereidingen voor dit optreden zijn in volle gang! Voor wie nieuwsgierig is naar het eindresultaat, kan ROES a.s. zaterdag om 21:50u aan het werk zien in de grote zaal van het theater.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”