Les Miserables in Dubai
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Cameron Mackintosh heeft de cast bekend gemaakt van de naderende 3 weken durende run van deze klassieker in de Dubai Opera. Met een zeer interessante, internationale cast waarin we een aantal bekende gezichten tegenkomen. Wat te denken van John Owen Jones, Alistair Brammer en Carrie Hope Fletcher!

Voor de ‘schappelijke’ prijs van 370 euro heb je een premium ticket, 1e rang stalleskaarten kosten ‘slechts’ een kleine 250 Euro. .  Dat is niet mis, zeker omdat je ook nog in Dubai moet zien te komen. Maar, toegegeven, de verleiding lonkt…...

CAMERON MACKINTOSH AND DUBAI OPERA
ANNOUNCE FULL CAST FOR THE LEGENDARY
PRODUCTION OF
“LES MISà‰RABLES”
AT DUBAI OPERA
FROM 10TH NOVEMBER TO 2ND DECEMBER 2016
Dubai - UAE; 13TH October, 2016,
A TRULY INTERNATIONAL CAST for Sir Cameron Mackintosh’s production of the
legendary musical “LES MISà‰RABLES” has been confirmed for its winter run at
Dubai Opera.
Assembled from around the world and joining the previously announced John
Owen-Jones as ‘Jean Valjean’ and Hayden Tee as ‘Javert’ are an exciting cast
that includes Patrice Tipoki as ‘Fantine’, Peter Polycarpou as ‘Thénardier’,
Jodie Prenger as ‘Madame Thénardier’, Carrie Hope Fletcher as ‘à‰ponine’,
Alistair Brammer as ‘Enjolras’, Emily Langridge as ‘Cosette’ and Paul Wilkins
as ‘Marius’.

  [ # 1 ] 17 October 2016 10:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De cast ziet er goed uit, maar er zijn maar weinig mensen die voor hun lol naar Dubai gaan. Het is er bloedheet en zeer triest gesteld qua mensenrechten. Ik hoop dat de cast er in alle veiligheid kan werken.

Ben benieuwd in hoeverre de show aangepast zal worden.

  [ # 2 ] 18 October 2016 05:09 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Ja, het kan er zeer onaangenaam warm zijn. Ik was er begin september even ivm een lange overstap. Het was er toen overdag 44 graden en geen pretje om buiten te lopen. Een overdekte shopping mall was een verademing, zelfs als je niet van shoppen houdt…In november liggen de temperaturen wel wat lager, rond de 30 graden. Nog steeds warm maar beter te doen.
Qua werkomstandigheden ken ik de verhalen en trieste voorbeelden (bijvoorbeeld in de bouw), maar ik neem toch aan dat de cast in een fijn resort verblijft en in een gekoeld theater tegen een mooie vergoeding zijn werk mag doen. Want geld is er in overvloed daar. Het theater is een speeltje van een steenrijke olie sjeik en ik vermoed zomaar dat er zeer diep in de buidel is getast om voorstelling en cast voor 3 weken naar Dubai te halen.
Het is dat het schreeuwend duur is, maar nieuwsgierig ben ik zeker..

  [ # 3 ] 18 October 2016 07:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ook Jordan Lee Davies gaat mee.. Echt als ik het geld had was ik gelijk gegaan. Wat een heerlijke cast!!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)