5 of 5 | ‹ First  < 3 4 5
Marmelade Content - Beauty and the Beast BE
  [ # 61 ] 20 December 2016 11:03 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Bedankt voor deze leuke recensie! Heb jij misschien een foto van het roze kleed, want daar vind ik nergens een foto van terug? En wat vond je van de wolvenscènes?

Ze draagt het niet zo lang dus vandaar dat het waarschijnlijk nergens op foto staat.

De wolvenscènes waren best wel leuk en eng, in combinatie met het effect van bomen en het juiste licht was dat echt goed gevonden.

  [ # 62 ] 20 December 2016 04:15 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2016-12-15

dimitrydb - 20 December 2016 11:03 AM

Bedankt voor deze leuke recensie! Heb jij misschien een foto van het roze kleed, want daar vind ik nergens een foto van terug? En wat vond je van de wolvenscènes?

Ze draagt het niet zo lang dus vandaar dat het waarschijnlijk nergens op foto staat.

De wolvenscènes waren best wel leuk en eng, in combinatie met het effect van bomen en het juiste licht was dat echt goed gevonden.

Bedankt! Ja, ik dacht al dat ze dat roze kleed niet lang droeg. Was er een apart decor voor de kerker?

  [ # 63 ] 21 December 2016 04:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

DT - 20 December 2016 04:15 PM
dimitrydb - 20 December 2016 11:03 AM

Bedankt voor deze leuke recensie! Heb jij misschien een foto van het roze kleed, want daar vind ik nergens een foto van terug? En wat vond je van de wolvenscènes?

Ze draagt het niet zo lang dus vandaar dat het waarschijnlijk nergens op foto staat.

De wolvenscènes waren best wel leuk en eng, in combinatie met het effect van bomen en het juiste licht was dat echt goed gevonden.

Bedankt! Ja, ik dacht al dat ze dat roze kleed niet lang droeg. Was er een apart decor voor de kerker?

De kerker bestond uit een hangend stuk decor en donkere setting

  [ # 64 ] 23 December 2016 01:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

June - 15 December 2016 02:44 PM

Ik dacht dat ze tot en met 2 januari zouden doorspelen, maar zie nu inderdaad dat de laatste voorstelling op 30 december gespeeld wordt. Ach…

musical-stitch - 15 December 2016 03:27 PM

De voorstelling zou inderdaad langer door spelen dan 30 december.
Ook worden er tot die periode minder voorstellingen gespeeld

Jaa, toch niet:

Extra show voor Beauty and the Beast in Gent. Wegens groot succes stelt productiehuis Marmalade daarom extra voorstellingen open op 27, 28, 29, 30 december 2016 en 2 januari 2017. Daarna valt definitief het doek over het totaalspektakel ‘Beauty and the Beast’.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 65 ] 23 December 2016 02:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Wat een bullshit. Eerst schrappen ze de voorstellingen omdat later weer “wegens groot succes” weer ongedaan te maken.

  [ # 66 ] 23 December 2016 08:00 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

*Marketing momentje*

  [ # 67 ] 23 December 2016 09:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Die bewuste voorstellingen waren in mijn beleving vanaf moment 1 in de verkoop, zijn op een bepaald moment uit de verkoop gehaald en nu weer beschikbaar. Als het zo is gegaan hoop ik van harte dat ze in de tussentijd geen mensen hebben omgeboekt omdat die voorstellingen die nu wel doorgaan toen niet doorgingen… En ik ben benieuwd of ze de zaal op zo’n korte termijn nog volkrijgen op al die “extra” momenten.

[ Gewijzigd: 23 December 2016 09:33 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 68 ] 27 December 2016 04:08 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Gisteren deze voorstelling gezien met de volledige eerste cast.

Was deze voorstelling perfect? Nee
Was het beter dan de Stage entertainment versie? Ik vond van niet.

Maar alle lof dat iemand in Vlaanderen dit durft! Daar kan ik alleen maar bewondering in hebben en ben zeker dat ze kunnen groeien.
Deel twee was veel sterker dan deel 1. Dit zou kunnen opgelost worden met belichting anders te doen en ondertussen decor veranderingen laten plaats vinden, hierdoor werd er veel tijd verloren.

Het arena gehalte heeft geen meerwaarde aan deze show vind ik, het mag intiemer. Je zag ook vaak de (die zichzelf allemaal al eerder hebben bewezen) acteurs verplichte pasjes doen. Nu moet ik naar hier, dan draai ik me naar daar omdat daar ook mensen zitten,... Je zag ze het bijna denken.

Maar er waren zeker hele mooie plaatjes in het decor! Het dorp was leuk bedacht, kasteel zag er groots uit (niet super stevig wel) en het bos was prachtig! Ik zat op rij 3 en de roos zag je niet van mijn plaats op het toneel. Dat ja alles in de lucht al ziet hangen, vind ik zelf niet storend, je kan dat gewoon niet anders oplossen. Wel jammer was het dat de liften in het podium storende geluiden maakten.


Het sterkste punt aan deze show is de cast!
Josje Huisman heeft me verbaasd, wat is ze goed! Dat zegt het hart blijft prachtig!
Frank Hoelen is ook geknipt voor de rol van Maurice.
Net als Peter Van De Velde, Eline De Munck en Ivan Pecknic en Barbara Dex.
Allemaal acteurs die zichzelf al vaker hebben bewezen en het nu ook weer goed doen!
Jan Schepens was fenomenaal! Je merkt tijdens het spreken dat hij het zwaar heeft, maar zijn nummers zijn geweldig! Fijn om hem na bijna 10 jaar terug in deze rol te zien.
Normaal ben ik grote Peter Thyssen fan, maar hier vond ik hem niet echt sterk. Maar ik ben er bijna zeker van dat het niet aan hem lag maar meer aan de regie keuze. Net als Gaston werden ze heel kinderlijk gespeeld en net te overdreven. Het zijn karikaturen maar ze zijn er net in deze versie wat te ver in gegaan naar mijn mening.

Algemeen vond ik het een hele mooie show (vooral tweede gedeelte) en ik hoop oprecht dat deze jonge producent verder gaat in musical!

‹ First  < 3 4 5
5 of 5