5 of 42 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
On Your Feet
  [ # 61 ] 12 January 2017 11:00 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Het zou mij eigenlijk niks verbazen als ze Simone Kleinsma zouden casten als de moeder of oma van Gloria maar of ik daar nou heel blij van zou worden.

  [ # 62 ] 19 January 2017 01:16 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Hoe denkt iedereen hier nu over de musical? Ik ga er vanuit dat menigeen de trailers of fragmenten op youtube hebben gezien en het optreden bij de musical awards. Ik zelf ben erg bang dat men hier helemaal niet op zit te wachten in Nederland. Gloria Estefan heeft hier welliswaar enkele hits gehad, maar heeft hier nooit de naam en faam en de populariteit gehad die ze in andere landen wel heeft gehad. En volgens mij zijn wij haar hier tegenwoordig zo goed als vergeten. Wat maakt dan dat mensen wel massaal zich naar het theater zullen gaan begeven om deze musical te gaan bekijken? De beelden die ik tot nu toe heb gezien, hebben mij in ieder geval nog geenszins weten te overtuigen of te doen besluiten om kaarten te kopen. Zou dit misschien wel eens een hele foute keuze van Stage Entertainment kunnen zijn? Ik ben benieuwd naar jullie ideeen hierover.

[ Gewijzigd: 19 January 2017 03:10 PM by tberends ]
   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 63 ] 19 January 2017 01:53 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Oudere generaties hebben geld om naar het theater te gaan. Voor vele mensen is Gloria jeugdsentiment. Whitney Housten en ABBA waren ook al een tijd uit de picture en daar zijn mensen ook massaal heengegaan. Ik ben 20 maar door mijn ouders ken ik veel muziek uit de 70ties, 80ties en 90ties. Ik val denk ik niet helemaal in de doelgroep maar vond de show in New York erg vermakelijk met lekkere muziek. Of het een groot succes wordt weet ik niet maar er is zeker publiek voor. Stage heeft niet voor niets een enquete verstuurd aan bezoekers van TBG over On Your Feet. Als men daarin geen intresse had getoond was Albert, denk ik, op zoek gegaan naar een alternatief.

  [ # 64 ] 19 January 2017 02:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik denk dat het wel wat kan worden maar laten we alsjeblieft niet te veel waarde hechten aan die tenenkrommende enquete vol spelfouten en zelfs shows die verkeerd gespeld waren.. #studentenwerk

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 65 ] 19 January 2017 03:11 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Anniek - 19 January 2017 02:49 PM

Ik denk dat het wel wat kan worden maar laten we alsjeblieft niet te veel waarde hechten aan die tenenkrommende enquete vol spelfouten en zelfs shows die verkeerd gespeld waren.. #studentenwerk

Wat voor enquete heb je het over?

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 66 ] 19 January 2017 09:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Zijn er ook al geruchten of speculaties wie er in de cast komen? Zijn er meestal wel hier op het forum. Of mensen van wie jullie hopen dat ze in de cast komen?

  [ # 67 ] 19 January 2017 11:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Voor de rol van Gloria worden in Februari open audities gehouden. Was net op Shownieuws.

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 68 ] 19 January 2017 11:31 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

Elphie1984 - 19 January 2017 11:24 PM

Voor de rol van Gloria worden in Februari open audities gehouden. Was net op Shownieuws.

Wauw ze zijn al bijna 2 maanden bezig met audities, hebben ze haar nog niet gevonden?

  [ # 69 ] 20 January 2017 12:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Audities dan voor andere rollen.. Ze zijn nog niet op zoek geweest naar ‘Gloria’ denk ik…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 70 ] 20 January 2017 09:05 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

tberends - 19 January 2017 03:11 PM
Anniek - 19 January 2017 02:49 PM

Ik denk dat het wel wat kan worden maar laten we alsjeblieft niet te veel waarde hechten aan die tenenkrommende enquete vol spelfouten en zelfs shows die verkeerd gespeld waren.. #studentenwerk

Wat voor enquete heb je het over?

een paar maanden geleden was er een enquete verstuurd door Stage Entertainment waar onze mening werd gevraagd over bepaalde shows en concepten. Een van de besproken shows in deze enquete was on your feet.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 71 ] 20 January 2017 10:44 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Ensemble en Gloria zijn ze al sinds november mee bezig te casten! Overige rollen volgen inderdaad nog.. Ik uit bronnen vernomen dat ze, en dan vooral de Amerikanen, moeite hebben met het vinden van genoeg Latino gehalte hier in Nederland (Goh..) Wat op mij wel positief over komt dat ze wel echter voor de juiste uitstraling zullen gaan voor de show!

  [ # 72 ] 23 January 2017 03:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De eerste try-out is een dag vervroegd naar dinsdag 17 oktober. Wie kaarten heeft voor de oorspronkelijke eerste try-out kan deze gratis omboeken.

Bron: MusicalJournaal

  [ # 73 ] 26 January 2017 02:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Tjindjara tweette vanmiddag; “Er komt iets leuks aan!!!”
Misschien een (first cast) rol in On Your Feet? Ik zou het in ieder geval geweldig vinden en ik gun het haar van harte!

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 74 ] 26 January 2017 03:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Mij lijkt het niet 3 maar minimaal 10 keer niks deze musical. We hebben al zo ongeveer van alle popartiesten van de laatste 40 jaar een musical gehad, dus het gegeven op zichzelf van een musical met de nummers van 1 artiest vind ik al meer dan uitgekauwd .... en dan ook nog Gloria Estefan .... zit niet op haar “levens"verhaal en nog minder op haar muziek te wachten. Kortom: BORING.

Maar goed, ook wel weer lekker als je vooraf al met zekerheid iets ove rkunt slaan, geeft weer ruimt evoor wat anders.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 75 ] 26 January 2017 03:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik wacht nu op een Lee Towers de musical. The second best musical of the world. it’s true. 😉

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 42