4 of 4 | ‹ First  < 2 3 4
A Chorus Line 2016/2017
  [ # 46 ] 15 January 2017 10:34 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2009-10-28

Kan iemand mij vertellen of er veel grof taalgebruik in A Chorusline zit? Ik wil hier namelijk met mijn ouders heen en die hebben een hekel aan vloeken.
Thnx alvast voor het doorgeven.

  [ # 47 ] 15 January 2017 03:56 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2012-03-03

Ik ben gisteren geweest en ik vond het een hele energieke en mooie show. Ik ben zelf ook gevoelig voor veelvuldig en onnodig vloeken en moet zeggen dat ik het niet voorbij heb horen komen. Wel vielen me enkele verwijzingen naar kerk en geloven op, al ligt daar ook niet de nadruk op. Ik heb me er persoonlijk niet aan gestoord, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar anders over denken.

  [ # 48 ] 15 January 2017 04:06 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2012-03-03

Verder denk ik ook dat Anouk van Nes een goede Cassie was geweest, ik moest meteen aan haar denken en lees het hier ook net terug 😊 Ik heb me aan de huidige invulling van de rol niet gestoord, door dialogen heen werd het me genoeg duidelijk dat er meer aan de hand was (kon het me niet meer herinneren van de film).

Verder was ik erg onder de indruk van Roman Brasser als Paul. Hij zet zijn aandeel in het verhaal van begin tot eind ontzettend geloofwaardig neer! Ik voelde met hem mee.

  [ # 49 ] 15 January 2017 06:52 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Eerste rang kaarten van Acl nu ook op vakantie veilingen….

  [ # 50 ] 21 January 2017 10:20 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2015-12-09

Gister naar A Chorus Line geweest in Almelo met kaartjes via vakantieveilingen. De zaal zat best wel vol, maar ik heb ook heel veel kaartjes voorbij zien komen op vakantieveilingen, dus ik weet niet hoeveel mensen de volle prijs hebben betaald. Ik heb een leuke avond gehad, al is het niet echt mijn show. Doordat aan iedereens verhaal even voorbij komt leer je niemand echt kennen.

Cassie vond ik de minst interessante verhaallijn, omdat ik het ongeloofwaardig vond en niet met haar meeleefde. Ze kwam bij mij niet echt over als iemand met leading role kwaliteiten en daardoor ging ik niet mee in het verhaal dat het zo zielig zou zijn dat ze weer in de chorus zou komen te staan.

Ik erg genoten van de zang en dans. Wat allemaal echt van hoge kwaliteit is. Er zitten veel mensen in deze productie die ik zelf nog niet kende, maar mij aangenaam verraste. Onder andere Roman Brasser, die Paul speelde viel mij erg positief op en Leon de Graaf deed zijn tapnummer ook ontzettend leuk. Maar eigenlijk vond ik iedereen heel erg goed.

Het enige dat ik me nog afvroeg. Er zijn een aantal mensen die in de eerste auditieronde afvallen en die komen alleen bij het afsluitende nummer weer terug. Wat doen die de rest van de show? Hebben zijn eigenlijk de rol van swing, dat ze er vooral zijn als er mensen ziek zijn? Want ik kan me niet voorstellen dat het uit kan dat er 6 mensen maar voor twee liedjes daar een hele avond zitten.

  [ # 51 ] 21 January 2017 07:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Dit zijn inderdaad de swings. De zogeheten ‘on-stage swings’ en dus ook de covers voor waar nodig!

  [ # 52 ] 23 March 2017 01:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Gisteren gezien in Maastricht, prima onderhoudende voorstelling! Kwalitatief gezien heeft het me positief verrast en leuke vondst om Zach in de zaal zich te laten bevinden! Alleen de constante uitstraling van Fleur Jagt is niet om aan te zien, een en al arrogantie. Daarnaast was de pauze onnodig maar ik kan me voorstellen dat het gemiddeld publiek de behoefte heeft aan een pauze.

‹ First  < 2 3 4
4 of 4