985 of 1046 | ‹ First  < 983 984 985 986 987 >  Last ›
Speeldata (wie speelt wanneer) Nederlandstalige Musicals
  [ # 14761 ] 15 January 2017 06:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

April gaat weer op vanavond. Heeft ze vandaag 2 shows gedaan, super knap! (Doet ze wel vaker, maar dan nog is het knap hahah)

  [ # 14762 ] 15 January 2017 07:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ben benieuwd hoe dat komende week gaat dan. Romy was ook al grieperig, Samantha ziek en Tjin op vakantie (geen idee wanneer ze terugkomt). Dan heb je dus di bijv alleen April als de rest nog ziek is. Lijkt me namelijk niet dat Anne al voldoende heeft gerepeteerd!

  [ # 14763 ] 15 January 2017 08:14 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Zelf verwacht ik dat Romy tegen die tijd wel weer opgeknapt is. En ik denk dat het niet zo lang meer duurt voordat Tjin weer terug komt van vakantie. Lijkt me misschien wel logisch dat April dan de dinsdag doet inderdaad.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 14764 ] 15 January 2017 10:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2010-11-02

Weet iemand iets over de cast van the bodyguard as dinsdag?

  [ # 14765 ] 16 January 2017 12:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik verwacht dat vandaag of morgen meer duidelijk wordt voor deze week.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 14766 ] 16 January 2017 09:45 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

thyofe - 15 January 2017 12:23 PM

vind deze discussies altijd wel grappig. ten eerste waarom zal een zaterdag avond belangrijker zijn dan een dinsdag. beide keren betalen mensen voor hun kaartje.

Het is natuurlijk ook schandalig dat als twee mensen een rol delen en dat er dan ook nog elke week meerdere keren een understudy op het toneel staat.  Ze weten bij stage entertaiment goed hoe ze mensen kunnen teleurstellen en daardoor kwijt raken als musicalbezoeker.

Ik snap ook best als mensen Samantha op het toneel te zien krijgen dat ze teleurgesteld zijn, niks te nadele van haar maar ze haalt het vocale niveau voor deze rol van romy en april lang niet. ik zeg niet dat ze het slecht doet maar iedereen kan het verschil horen. Ja en dan gaan mensen klagen….. Het is gewoon een domme fout van stage entertaiment om op deze manier met hun bezoekers om te gaan.

Zaterdag avond is de duurste avond van de week en vergeleken met een dinsdag scheelt dat heel veel in prijs,
dus dat snap ik wel….

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 14767 ] 17 January 2017 07:49 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2007-04-22

Weet inmiddels al iemand iets over de cast van morgen van The bodyguard?

  [ # 14768 ] 17 January 2017 10:09 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Ik word echt een beetje ziek van al die discussies over met name Samantha en ook af en toe Tjindjara.
Beide understudie’s hebben een heel ander geluid dan Romy en April. Heel veel bezoekers hebben geen idee wanneer iemand vals zingt. De laatste keer dat ik naar de Bodyguard ging en Samantha speelde vonden de mensen naast me haar niet goed en zeiden meerdere malen dat ze vals zong en de noten niet haalde, terwijl ze geen één valse noot heeft gezongen die voorstelling. Haar geluid is gewoon heel anders en dat maakt haar niet minder goed. Persoonlijk hoor ik liever Samantha of Tjindjara dan de first cast Romy, want deze 2 meiden zetten zich tenminste in voor een voorstelling en moeten altijd Romy vervangen. Misschien moet mevrouw Monteiro eens wat minder aandacht verdienen aangezien ze heel goed is in liegen (voor de mensen die dit niet geloven kijk maar eens haar intro van Dance Dance Dance terug daar zei ze dat ze meerdere malen in de week die rol vertolkte terwijl ze de rol misschien 3x in die tijd heeft gespeeld). Mijn excuses als mensen het niet met mij eens zijn, maar dit moest eruit want die onzin dat de understudie’s minder zijn dan de first cast is een en al onzin!

  [ # 14769 ] 17 January 2017 10:45 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

@wendy1982 Romy of April als Rachel, Tjindjara als Nicki en Ferry als Sy.

@Lars ik sluit me hier volkomen bij aan!

  [ # 14770 ] 17 January 2017 10:47 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Feit blijft dat het m.n. over Samantha klachten regent, van mensen die haar geluid als niet prettig ervaren, vals of niet. Zoek maar eens op klacht.nl. Ben het met je eens dat de situatie rondom Romy onhoudbaar is geworden. Stage durft niet met de billen bloot en hoopt dat ze het zo uit kunnen zingen (...). Intussen begint Romy ook al in interviews het musicalvak de rug toe te keren.

  [ # 14771 ] 17 January 2017 11:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Uiteindelijk komt het er op neer dat als Romy niet zoveel gepromoot werd dat mensen meer waardering voor Samantha hadden gehad wat ook meer dan verdiend is. Samantha is een geweldige vrouw die super kan zingen. Heel jammer dat ze aanstaande donderdag haar laatste als Rachel Marron speelt.
Mensen moeten zich eens gaan afvragen waarvoor ze komen. Voor de show of voor Romy.
Ik geef toe dat als ik ga ik ook graag bepaalde mensen wil zien voornamelijk in het ensemble zoals Jasper en Tjindjara., maar als deze er niet zijn zal ik geen slecht woord over de bepaalde dansers zeggen die er wel zijn. uiteindelijk kom je voor de show!

  [ # 14772 ] 17 January 2017 01:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Lars - 17 January 2017 11:17 AM

Mensen moeten zich eens gaan afvragen waarvoor ze komen.

Voor Romy sings Whitney 😉 Iedereen heeft sinds de Uitmarkt dat beeld gekregen van de show en dat zal ook zo blijven t/m eind juni, zeker nu Romy nog volop in de schijnwerpers staat en bij vrijwel ieder media-optreden een Whitney-nummer zingt. Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de contracten tussen SE en de Rachel-actrices, zeker als nu met twee officiële Rachels blijkt dat er nog regelmatig een understudy nodig is.

  [ # 14773 ] 17 January 2017 02:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Ik ben er van overtuigd dat als bijv. een Samantha bekend was geweest van GTST, the voice of welk flut programma dan ook dan was het heel anders geweest, dit heeft niks te maken met wel goed of niet goed maar met bekend of niet bekend, want bekend staat tegenwoordig gelijk aan goed, heb het zo vaak gehoord, dat gezucht bij een castboard en dan gevolgd door “jammer, die ken ik niet” men staat er niet voor open en ja dan vind je het niet leuk….

  [ # 14774 ] 17 January 2017 07:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  390
Geregistreerd  2009-03-15

voor een gedeelte van het publiek zal dit zeker op gaan.  Maar bij een understudy met vergelijkbare vocale vaardigheden zullen er echt minder klachten zijn.

  [ # 14775 ] 17 January 2017 09:07 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

ik deel die mening ook. Ik heb Samantha niet live gezien dus goed oordelen kan ik ook niet volledig, maar in het begin was April ook zeer onbekend. Zij was echter in staat de teleurstelling 9/10x om te buigen als Romy er niet was, dus de vocale kwaliteiten spelen wel degelijk een aanzienlijke rol in mijn ogen.

‹ First  < 983 984 985 986 987 >  Last ›
985 of 1046
     Wie waar Grizabella? ››