Pia Douwes & Friends (WellHaLo Benefiet)
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Maandag 16 oktober musicalster Pia Douwes ontvangt deze bijzondere avond een groot aantal van haar muzikale vrienden voor een onvergetelijk concert. Ook musicalgezelschap Otis uit Leiden is deze avond van de partij en het voor deze avond samengestelde Wellhalo-orkest staat onder leiding van Bernd van den Bos.

M.m.v.: Stanley Burleson, Joke de Kruijf, Jeroen Phaff, Tony Neef, Marleen van der Loo, Ara Halici, Naomi Adriaansz, Tim Welvaars, Bert van den Brink, Charllotte Karlsted,

Top Avond toch?

Ik heb al mijn kaartje gekocht.

Het is in Stadsgehoorzaal in Leiden

leidseschouwburg-stadsgehoorzaal.nl

Meer info wellhalo.com

[ Gewijzigd: 20 March 2017 03:11 PM by Musicalbeertje ]
   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 1 ] 21 March 2017 01:29 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Zijn de plekken vrij naar keuze of krijg je gewoon een plek aan gewezen als je boekt?

  [ # 2 ] 21 March 2017 01:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Een half minuutje doorklikken op bovengenoemde site leert mij dat het concert ongeplaceerd is. Je krijgt dus geen stoel toegewezen bij het boeken, je kiest een stoel als je de zaal in gaat. 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 3 ] 21 March 2017 02:43 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

June - 21 March 2017 01:58 PM

Een half minuutje doorklikken op bovengenoemde site leert mij dat het concert ongeplaceerd is. Je krijgt dus geen stoel toegewezen bij het boeken, je kiest een stoel als je de zaal in gaat. 😊

Dank je wel voor de antwoord! 😉

  [ # 4 ] 16 October 2017 07:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Het is pauze.
Tot nu toe ben ik niet erg enthousiast.
Ze konden het mijn inziens beter Pia’s choice noemen.
Pia heeft 1 nummer over water gezongen een duet met Tony Neef.
Wat aankondigingen en een refreintje in de pauze acte.

Ik hoop dat we in deel 2 meer van Pia gaan zien.
Ik denk dat bijna iedereen voor haar komt. Even een voorbeeld, Tony neef heeft een duet,
En 2 solo’s gezongen. Meer dan Pia dus…... helaas.

Wachten op deel 2…....

  [ # 5 ] 17 October 2017 07:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Hoe was deel 2?

  [ # 6 ] 17 October 2017 10:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Helaas niet veel beter.

Stanley was een verademing. Tony, Marleen en jeroen prima.
Ik had er meer van verwacht zeker als je je naam er aan verbind.
Het was net of Pia een gastoptreden gaf. Ik denk zelfs dat tony nog t meeste heeft gezongen.

  [ # 7 ] 18 October 2017 03:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  311
Geregistreerd  2006-08-07

Pia heeft wel meer gezongen hoor.

-het speciaal geschreven nummer
-‘hope’
‘Iemand als jij’ met Tony Neef
‘Inspiratie’ met Marleen van der Loo
- nummer met gitariste en mondharmonica
- Nederlandse versie van ‘the book of love’ met Jeroen
-eindstukje van ‘zing, vecht, huil, bid’
- Het gezamenlijke eindlied met dat speciaal geschreven nummer

   Handtekening   

Mijn leven is van mij

  [ # 8 ] 19 October 2017 07:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Hou op met me hoor Lauraatjeh. Het begin en eind nummer was hetzelfde, zing vecht was een couplet.
Als je het dan Pia and Friends noemt had ik toch wel iets van 15 nummers van haar verwacht.
5 hele nummers, 2x hetzelfde water liedje en een coupletje. O ja en laten we de aankondigingen niet vergeten.
Dan denk ik met weemoed terug aan haar programma van dromen.

  [ # 9 ] 23 October 2017 11:53 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2003-06-27

Ik ben het compleet met musicalgoeroe eens. Ik vond het erg weinig van Pia, wel wat nummers maar meer van haar gasten.

Heel erg leuk dat gevarieerde muziek maar als ik dat vooraf geweten had toen ik een kaartje kocht (of misschien niet goed opgelet) dan had ik wellicht niet gegaan. Ik vond de pianomuziek en de sax met mondharmonica wel mooi en genoten maar veels te lang, had veel korter gemogen.

Die Charlotte hadden ze er helemaal uit mogen laten en ik als ik de rijen voor mij en naast mij heb zien lachen en proesten waren het die compleeet met mij eens.

En dat ongeplaceerde stoelen was helemaal de flater van de week. Wat een ongeorganiseerd zooitje was dat want iedereen was aan het duwen omdat iedereen logisch gezien een goede plek wilde hebben maar ik vond het absoluut geen slimme actie. Als “Leidenaar” schaamde ik mij voor de Stadgehoorzaal en ongeorganiseerde chaos. Daar heb ik geen goed woord voor over.

  [ # 10 ] 14 November 2017 01:20 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2012-07-10

bianc75 - 23 October 2017 11:53 AM

Ik ben het compleet met musicalgoeroe eens. Ik vond het erg weinig van Pia, wel wat nummers maar meer van haar gasten.

Heel erg leuk dat gevarieerde muziek maar als ik dat vooraf geweten had toen ik een kaartje kocht (of misschien niet goed opgelet) dan had ik wellicht niet gegaan. Ik vond de pianomuziek en de sax met mondharmonica wel mooi en genoten maar veels te lang, had veel korter gemogen.

Die Charlotte hadden ze er helemaal uit mogen laten en ik als ik de rijen voor mij en naast mij heb zien lachen en proesten waren het die compleeet met mij eens.

En dat ongeplaceerde stoelen was helemaal de flater van de week. Wat een ongeorganiseerd zooitje was dat want iedereen was aan het duwen omdat iedereen logisch gezien een goede plek wilde hebben maar ik vond het absoluut geen slimme actie. Als “Leidenaar” schaamde ik mij voor de Stadgehoorzaal en ongeorganiseerde chaos. Daar heb ik geen goed woord voor over.

Helemaal mee eens. Ik had zeker meer Pia verwacht, heb me 75 procent van de avond dood zitten vervelen… Als ik dat had geweten dan was ik niet gegaan. Pia & Friends verwacht ik Pia die vrijwel alle nummers doet en af en toe een duet met iemand.