7 of 8 | ‹ First  < 5 6 7 8 > 
verfilming Beauty and the Beast (Disney)
  [ # 91 ] 15 March 2017 09:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

martijn-j - 14 March 2017 10:29 AM

De première in Maleisië is uitgesteld vanwege LeFou.

De release in Maleisië is geheel geschrapt. De grootste bioscoopketen in dat land heeft Disney verzocht de film aan te passen, Disney heeft geweigerd.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 92 ] 15 March 2017 09:35 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Hulde aan Disney!!

  [ # 93 ] 15 March 2017 01:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ja dat en mag ik even zeggen dat ik heel erg treurig word van zo’n bericht anno 2017: ik word hier heel verdrietig van van zo’n boycot om 1 verdekte homosexuele toespeling.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 94 ] 16 March 2017 08:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Mark - 15 March 2017 01:16 PM

Ja dat en mag ik even zeggen dat ik heel erg treurig word van zo’n bericht anno 2017: ik word hier heel verdrietig van van zo’n boycot om 1 verdekte homosexuele toespeling.

Tim en ik zijn net terug uit Antwerpen waar de voorvertoningen uit eindelijk toch vandaag al begonnen ipv zaterdag. En wij kwamen tot de conclusie. Het is niet 1 verdekte homosexuele toespeling. Het is heel duidelijk dat Lefou homo is in deze versie (waarvan eigenlijk niemand in de film daar echt een punt van maakt). De scene in de finale is bijna het meest subtiel. Josh Gad zet een fantastische Lefou neer, niet over the top als Jack in Will & Grace, maar gewoon als man die op zijn beste vriend valt.

  [ # 95 ] 17 March 2017 09:38 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Point taken. Mijn treurigheid om zo’n boycot en alle commotie in 2017 neemt er niet door af 😊 .

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 96 ] 17 March 2017 04:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Bij EenVandaag zo dadelijk (Ned. 1 - 18.15 uur) een item over de homoseksualiteit van LeFou en de gevolgen daarvan.

  [ # 97 ] 18 March 2017 09:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Het is bijna nog schandaliger wat ‘die andere man’ doet nadat Mme De Gadarobe met hem klaar is! :D Het viel echt reuze mee allemaal.

Ik vond het een heerlijke film. Ze proberen nergens, in mijn inziens, te veel te doen. Ze houden het vrij simple, op misschien Be Our Guest na. Emma doet het prima als Belle en kennelijk was een nummer zelfs compleet live, all duurt het nog geen minuut 😊 Sommige moment zijn nagenoeg precies zoals in de film. Vooral kleine dingen zoals hoe Beast valt na de wolf aanval en hoe Belle over haar paard heenkijkt. Dit is geen spoiler lijkt me?! Anders maak ik t geel.

Ik zat met (alleen maar) volwassenen in de zaal en ik hoorde aardig wat gesnik om me heen. Wees dus bereidt als je snel emotioneel bent tijdens films 😊

  [ # 98 ] 18 March 2017 10:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Net terug van een volgepropte cinemazaal.

De film is een echte aanrader.

Qua plot en achtergrond zijn er een aantal dingen een grote verbetering tegenover de animatiefilm. Zo wordt in de film duidelijk waarom de tovenares ook de inwoners van het kasteel betoverd, en hoe het komt dat de mensen van het dorp niets meer weten over het kasteel.  Ook wat er met de moeder van Belle is gebeurd, is een leuke toevoeging aan het verhaal.

Ook bij ons in de zaal zaten voornamelijk volwassenen, en dat de film in de smaak viel was te merken toen de film abrupt stopte voor de pauze, en de hele zaal in koor ‘allee’ zei :D

  [ # 99 ] 19 March 2017 10:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik vond de film fantastisch! Ik ga sowieso nog eens in de cinema kijken. 3D was af en toe een meerwaarde (Be Our Guest), maar dit hoeft niet voor mij.

Het mooiste moment vond ik de nieuwe song ‘Evermore’. Prachtig lied, prachtige emotie van Dan Stevens.
Ik vond persoonlijk dat de stem van Emma Watson redelijk hard een autotune-klank had. Iemand weet of dit gewoon haar stemkleur is, of dat er inderdaad geregeld wat aan bewerkt is?

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 100 ] 20 March 2017 06:48 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Ik vermoed dat er toch redelijk wat aangesleutelt is.

Mijn vermoeden rust op het feit dat we niet hebben horen live zingen tijdens de promotietour, terwijl Josh Gad en Luke Evans geregeld het nummer Gaston hebben opgevoerd.

  [ # 101 ] 20 March 2017 10:46 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik heb de film nog niet gezien, maar in de trailers klonk Emma’s stem behoorlijk geauto-tuned. Gisteren vond ik een leuk artikel over het inzetten van filmacteurs in musicalfilms, en of de vaak teleurstellende zangprestaties wellicht niet reden kunnen zijn om weer dubbing te gaan gebruiken: Beauty and the Beast proves its time to bring back dubbing

Aangezien Hollywood toch meestal de bekende kop boven een sterke stem verkiest zou ik dubbing van de zangpartijen best een uitkomst vinden, mits ze de praat- en zangstem goed matchen. Zou bij bijvoorbeeld Russell Crowe in Les Mis echt een verademing zijn geweest 😉

  [ # 102 ] 20 March 2017 11:58 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Lijkt mij ook een goede oplossing (al zou de beste oplossing nog altijd zijn een goeie musicalacteur casten, maarja, dat is bijna onmogelijk omdat de studio’s gaan voor de bekendste namen), en in een aantal Disney-animatiefilms gebeurde het al (in Aladdin werden de zangpartijen van Aladdin en Jasmine door anderen gedaan, ...).

Maar er is wel hoop voor de live-action van Aladdin, aangezien er een open casting-call was voor de rollen van Aladdin en Jasmine, met als specificatie dat de kandidaat moest kunnen zingen.

  [ # 103 ] 22 March 2017 08:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

De film zal vanaf 30 maart toch in Maleisië te zien zijn, met de gecontesteerde scène in de montage (dus Disney heeft z’n slag thuisgehaald).

  [ # 104 ] 22 March 2017 08:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het lijkt erop dat Maleisië geleerd heeft van dit incident. De nieuwe Power Rangers-film, waarin ook een homoseksueel personage zit, gaat zonder gedoe de bioscopen in.

  [ # 105 ] 03 April 2017 10:47 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Afgelopen zaterdag deze film gezien in een uitverkochte zaal (op een stoel na) in Pathe Spuimarkt (Den Haag)
Prachtige film die voor mij in IMAX vele malen beter over komt in 3D hier gaan ze echt in voorruit.
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat ze de ondertiteling van de animatie niet hebben aangepast, sommige dingen kloppen dan niet met wat ze werkelijk in het engels zegt.

Al met al zeker genoten! als iemand mij nogmaals mee zou vragen zou ik zo weer gaan!

‹ First  < 5 6 7 8 > 
7 of 8