1 of 2 |  1 2 > 
Mamma Mia: Here We Go Again (Sequel)
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Universal heeft net bevestigd dat er een Mamma Mia! sequel in de maak is, die op 20 juli 2018 zal verschijnen.

ABBA fans will unite … again. Ten years after the musical Mamma Mia! The Movie bowed at the nation’s theaters and ended up grossing $144.1M domestically, the gang is on its way baaaack! Universal says the original cast is expected to return, along with some new faces.

RelatedLeslie Mann, Janelle Monáe Joining Steve Carell In Robert Zemeckis’ Next Film At Universal Pictures
The original starred Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Colin Firth, Stellan Skarsgà¥rd, Julie Walters and Christine Baranski. The new movie will be written and directed by Ol Parker, who penned The Best Exotic Marigold Hotel, and will be released on July 20, 2018 – 10 years and two days after Mamma Mia! opened – complete with a soundtrack of ABBA songs not featured in the first film. Of course, they will bring back some of the old ones, too.

The first one danced in with a whopping $609.8M at the worldwide box office, so it’s a wonder why it took a decade for another one.

The location will be on the Greek island of Kalokairi, and the sequel brings back the producers from the original film, Littlestar’s Judy Craymer and Playtone’s Gary Goetzman. Craymer is also the creator and producer of the stage musical. Benny Andersson and Björn Ulvaeus are aboard again to provide music and lyrics and serve as executive producers.

Deadline.com

  [ # 1 ] 20 May 2017 10:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het is best een risico dat dit gaat floppen, natuurlijk, maar bon, ik geef het een kans. Ergens hoop ik dat ze nog wat mensen casten die vocaal beter zijn dat de originele cast. Ik ben trouwens wel benieuwd wie daarvan overblijft; agendatechnisch is het maken van deze sequel vast een ramp, aangezien dat precies nogal last minute gefilmd wordt en de acteurs vast al wat andere projecten op de rol hebben staan. En daarbij: ik geloof nooit dat Colin Firth weer zal meedoen. Alhoewel, misschien voor een flinke zak geld, want volgens mij had hij ook weinig trek in de eerste film.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 20 May 2017 11:42 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Gaan we het dan nu andersom krijgen ? Eerst de sequel in de bios en dan de musical on stage ? .... Tsja wat valt er over te zeggen .... sequels hebben in de geschiedenis zelden het origineel overtroffen. Vaak komen ze nauwelijks in de buurt. Dus ik ben er wel wat huiverig voor zeker omdat de originele verhaallijn natuurlijk ook al flinterdun is. We gaan het zien, misschien verrast het.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 3 ] 20 May 2017 02:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Het script is geschreven door een schrijver die een film heeft gemaakt die wat betreft sfeer in de buurt komt https://youtu.be/dDY89LYxK0w.
Ik weet al een jaar dat dit vervolg er aan zit te komen. Ook gaat het verhaal dat iedereen er enthousiast is over het script. Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Ik heb Benny een paar keer gesproken en ik weet een ding zeker: als hij het niet goed vindt had hij zijn zegen niet gegeven.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 4 ] 16 December 2017 09:39 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

De trailer van Mamma Mia here we go again wordt deze week in de bioscoop verwacht!

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 5 ] 09 May 2018 02:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

WIN EEN ROL IN MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN
BIJ VUE CINEMAS

Mamma Mia! fans krijgen van Vue Cinemas de unieke kans om onderdeel te worden van de nieuwe film MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN. Zij verloten een volledig professioneel geproduceerde videoclip voor de grootste Mamma Mia! fan en haar beste vriendinnen.

Deze videoclip zal na de eerste vertoning op de Ladies Night bij élke MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN film bij Vue getoond worden.

Fans kunnen zich nu aanmelden via: vuecinemas.nl/wineenrol

Zing, dans, lach en word opnieuw verliefd met het feel-good film event van deze zomer: MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN.

Tien jaar na het wereldwijde succes van Mamma Mia! The Movie nodigen we je uit om terug te keren naar het magische Griekse eiland Kalokairi in een geheel nieuwe musical gebaseerd op de liedjes van ABBA. De oude cast keert terug en is uitgebreid met onder meer Lily James (Cinderella, Baby Driver, Downton Abbey) en Cher.

Net als in Mamma Mia! The Movie zien we Oscarwinnares Meryl Streep als Donna, Julie Walters als Rosie en Christine Baranski als Tanya. Amanda Seyfried en Dominic Cooper keren terug als Sophie en Sky, terwijl Pierce Brosnan, Stellan Skarsgà¥rd en Colin Firth opnieuw Sam, Bill en Harry spelen; de drie mogelijke vaders van Sophie.

In deze film keren we ook terug in de tijd en zien we hoe de relaties uit het heden tot stand kwamen. Lily James speelt de rol van de jonge Donna. Alexa Davies (A Brilliant Young Mind) en Jessica Keenan Wynn (Broadway’s Beautiful) nemen de rollen op zich van de jonge Rosie en Tanya. De jonge Sam wordt gespeeld door Jeremy Irvine (War Horse), terwijl de jonge Bill gespeeld wordt door Josh Dylan (Allied) en de jonge Harry gespeeld wordt door Hugh Skinner (Kill Your Friends, Les Misérables).

MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN is geproduceerd door Judy Craymer en Gary Goetzman, producenten van de eerste film. Craymer is ook de bedenker en producent van de wereldwijd succesvolle musical.

Geschreven en geregisseerd door Ol Parker (schrijver van The Best Exotic Marigold Hotel). Naar een verhaal van Catherine Johnson, Richard Curtis (Love Actually, Bridget Jones’s Diary, Notting Hill) en Parker zelf. Benny Andersson en Björn Ulvaeus zorgen weer voor de muziek en de teksten, en ze treden ook op als uitvoerend producenten. Ook Tom Hanks, Rita Wilson, Phyllida Lloyd, Richard Curtis en Nicky Kentish Barnes zijn uitvoerend producenten.

De muzikale hitkomedie MAMMA MIA! HERE WE GO AGAIN draait vanaf 19 juli a.s. in de bioscoop. Ladies Night vertoningen op 18 juli a.s.

Tickets zijn nu te koop: http://www.mammamia2.nl/tickets.

http://www.mammamia2.nl
http://www.facebook.com/MammaMiaFilmNL
#MammaMia2

  [ # 6 ] 09 May 2018 02:59 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

https://www.youtube.com/watch?v=C4ZV1xmMyC8

  [ # 7 ] 10 May 2018 12:06 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Lijkt mij echt slecht. Zo jammer en Cher, wat ziet ze eruit

  [ # 8 ] 10 May 2018 06:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Ik heb zelf weinig met Mamma Mia, maar de trailer ziet er goed uit en dan hebben we het nog niet eens gehad over Cher! The Goddess is back!

  [ # 9 ] 10 May 2018 06:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Op basis van de trailer zou ik zeggen dat het meer van hetzelfde is, maar ik ga toch wel kijken. 😂

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 10 ] 10 May 2018 07:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Het komt allemaal niet bijster vernieuwend over. Zie veel stukjes - vooral van dansende mensen- voorbijkomen waarbij ik denk: “hebben ze dat nu nog uit de eerste film overgenomen of is dit nu al uit de sequel”. En wat me vooral opvalt: ik hoor alleen maar de nummers die we ook al uit het origineel kennen. Ik dacht begrepen te hebben dat in the sequel overige Abba nummers gebruikt zouden worden. Ik hoor nu vooral weer Dancing Queen, Mamma Mia en Waterloo en die zaten toch echt ook al in 1.

Anyway, prikkelt mijn belangstelling niet echt deze trailer. Dan maar gewoon naar Antje de eerste versie in het theater gaan kijken wat mij betreft.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 11 ] 10 May 2018 09:24 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik ben erg benieuwd en ik hoop maar dat ze het niet te serieus nemen. Veel sequels gaan daar de mist in. Ik ben in ieder geval blij dat Fernando er nu in zit. Misschien wel het mooiste ABBA-nummer. En Meryl Streep is altijd wel de moeite waard en Cher is sowieso leuk.

  [ # 12 ] 10 May 2018 09:29 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De grote vraag blijft; WAAR IS DONNA?!

  [ # 13 ] 10 May 2018 09:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

dokter_P - 10 May 2018 09:29 AM

De grote vraag blijft; WAAR IS DONNA?!

Check de allereerste trailer even, dan krijg je antwoord op die vraag! 😊

***

Even als reactie op de songs in de trailer.
En natuurlijk gebruiken ze de bekendste ABBA-nummers in de trailer - je wil mensen trekken en dat doe je niet met de onbekendere songs die al bevestigd zijn, zoals I Wonder en When I kissed the teacher, denk ik?
Leuk om in de laatste trailer Cher te horen, al moet ik eerlijk bekennen dat ik Simone Kleinsma’s geneuriede versie van Fernando beter vond dan deze computerstem van Cher… maar da’s een kwestie van smaak.

Ik verheug me er al op, kom maar door met die Ladies Night in juli en de zomerse weken erna in de bioscoop!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 14 ] 10 May 2018 09:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik sla over en wacht wel op de DVD. Ik vond de eerste film al niet om door te komen en dan zal de sequel/prequel wel niet veel beter zijn vermoed ik.

*edit* Over de muziek in de film ‘When I Kissed The Teacher’ staat op Spotify

[ Gewijzigd: 10 May 2018 09:50 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 15 ] 10 May 2018 06:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

De clip:

https://youtu.be/Oeq9MmQj2fw

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

 1 2 > 
1 of 2