Musicals Gone Mad 2017
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Hoofdrol Remmers in Musicals Gone Mad

Actrice Wieneke Remmers, die eerder te zien was in de theaterhits The Sound of Music en Hij gelooft in mij, speelt een van de hoofdrollen in de nieuwe voorstelling Musicals Gone Mad 2017.

Dat heeft producent M Theaterproducties woensdag bekendgemaakt. Ook acteurs Esther van Boxtel ( A Chorus Line), Saskia Schà¤fer ( Sister Act), Yoran de Bont ( Grease), Danny Houtkooper ( De Tweeling) en Martijn van Voskuijlen ( Beauty and the Beast) zijn in de musicalrevue te zien.


Het is het negende jaar dat Musicals Gone Mad wordt opgevoerd. De voorstelling laat zich zien als een ‘Uitzending gemist’ van het afgelopen musicalseizoen: de hoogte- én dieptepunten van alle grote shows komen voorbij en worden geparodieerd. Onder meer The Lion King, Ciske de Rat en De Marathon passeren in het stuk de revue.

Musicals Gone Mad is begin juni te zien in het Oude Luxor Theater in Rotterdam. De kaartverkoop is woensdag van start gegaan.

bron: http://www.telegraaf.nl/prive/28133516/__Hoofdrol_Remmers_in_Musicals_Gone_Mad__.html

  [ # 1 ] 22 May 2017 08:54 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Tony Neef en Tommie Christiaan zijn toegevoegd aan de cast!

Bron: http://www.nu.nl/cultuur-overig/4711197/tony-neef-zien-in-voorstelling-musicals-gone-mad.html

  [ # 2 ] 31 May 2017 04:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Weet iemand hoe lang ongeveer duurt deze show?

  [ # 3 ] 31 May 2017 06:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

2.5 uur

  [ # 4 ] 01 June 2017 09:34 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Hanstmf - 31 May 2017 06:12 PM

2.5 uur

Dank je wel 😉!

  [ # 5 ] 04 June 2017 08:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik ben vanavond geweest, vond het weer erg leuk!
Musicals die aan bod kwamen (kan er natuurlijk altijd een vergeten zjjn… 😉 ):

The Bodyguard
The Lion King
The Little Mermaid
Beauty and the Beast
A Chorus Line
Hair
Watskebeurt
Into the Woods
Addergebroed
Ciske de Rat

,

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 6 ] 04 June 2017 09:14 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik heb ook nog gezien/gehoord:

- Sonneveld
- Avenue Q
- Zorro
- Sound of Music
- De Marathon
- Elisabeth

My Fair Lady, Bridges of Madison County, Anatevka en een aantal stukken van Sondheim werden ook nog genoemd.

[ Gewijzigd: 04 June 2017 09:18 PM by Lotus18 ]
   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 7 ] 04 June 2017 09:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Wat mij betreft een redelijk geslaagde avond. Zoals altijd zitten er sterkere en minder sterke dingen in. Waar ik altijd de meeste moeite mee heb, is hoe het aan elkaar gepraat wordt en zo ook weer dit jaar. Het is allemaal geen ramp, maar toch ook niet echt fantastisch te noemen. Jammer dat ze daar nou nooit echt iets leuks op vinden. De cast is fantastisch, zeker vocaal gezien. Weer een hoop sneren naar Joop & Albert en het feit dat er nou nooit eens een nieuwe voorstelling wordt geproduceerd, maar altijd maar ouwe meuk. Hair kreeg een vrij lang blokje en was mijns inziens een beetje te. De cast/schrijvers hadden duidelijk wat meer moeite met Hair dan het publiek, had ik het idee.

Mijn hoogtepunt van de avond was Wieneke Remmers met een heerlijke brug tussen Ciske en De Marathon. Minste van de avond vond ik toch Tommie’s Zorro/Little Mermaid nummer dat duidelijk een beetje een tussennummer was. Tony Neef en Tommie Christiaan hadden natuurlijk gastrollen, maar bleven een beetje onderbenut, hoewel Tony’s parodie op zichzelf wel erg leuk was. De toegift had van mij niet per se gehoeven (en is al eens eerder gebruikt in de voorloper op MGM dacht ik?). Al met al een leuke avond gehad en ik zou zeggen als je morgen niets te doen hebt; gewoon gaan.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 8 ] 04 June 2017 10:59 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2011-03-11

Klopt ja van die toegift!
Deze was bij Forbidden Musicals:
https://www.youtube.com/watch?v=Op5xrUVwZBE

Dat aan elkaar praten vond ik ook moeizaam gaan, persoonlijk vond ik dat met Mylene d’Anjou of Richard Groenendijk beter werken. De grapjes kwamen nu niet altijd goed over.

Hoogtepunt vond ik Wieneke Remmers (sowieso, maar vooral) in het Into The Woods stuk als Roodkapje. Er zaten zoals altijd wat betere en wat mindere stukjes in.

  [ # 9 ] 05 June 2017 07:08 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het was dit jaar weer best aardig. Het jaarlijkse pijnpunt blijft dat statements te veel worden uitgemolken, en dat er eigenlijk te weinig in een jaar gebeurt om er een sterke avondvullende voorstelling van te maken.

Ben het met een hoop statements eens (Hair was een verschrikking, alleen maar ouwe meuk zitten we niet op te wachten), maar het wordt dan toch te veel uitgesmeerd. En het mag allemaal wel met wat meer vilein. Nu blijven het toch sporadische speldenprikjes.

Wat mij dan tijdens deze avond vooral opvalt is de kwaliteit van de castleden die we normaal nooit veel meer zien doen dan (al dan niet veredeld) ensemblewerk.

Sophia Wezer mag als presentatrice nog wel wat meer loskomen., al heeft zij natuurlijk de hondsberoerde taak de show op gang te brengen met de opening, het zwakste moment van de voorstelling.

  [ # 10 ] 05 June 2017 07:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Werd er nog iets over de witte casting van On Your Feet gezegd?

  [ # 11 ] 05 June 2017 08:07 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Nee, waarom zouden ze ook. Het is een non-issue.

  [ # 12 ] 05 June 2017 08:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Niet specifiek met On Your Feet, maar whitewashing was wel een onderwerp.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 13 ] 06 June 2017 12:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Wat mij vooral opviel, was de (weer) dalende zaalbezetting! Deze lijkt elk jaar verder af te nemen, Op zondagavond nog geen 200 man in de zaal hebben. Lijkt me bijna niet meer de moeite waard.

  [ # 14 ] 06 June 2017 01:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Denk ook niet dat het pinksterweekend stimulerend was voor de kaartverkoop.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 15 ] 06 June 2017 02:23 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

En de locatie misschien ook? Rotterdam os nou niet voor iedereen bepaald naast de deur

‹‹ Fataal      Roodkapje Vlaanderen ››