9 of 12 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
The Phantom of the Opera- London
  [ # 121 ] 10 March 2017 01:53 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2011-06-07

Bedankt voor jullie reacties!
Uiteindelijk gekozen voor plekken op rij A van de Grand Circle, nu hopen dat Celinde er is die avond 😊

  [ # 122 ] 15 March 2017 08:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Gisteren last minute front row kaartjes voor een heel schappelijk prijsje weten te onderscheppen. Met Celinde op het castboard was het natuurlijk een makkelijke keuze.
Behoorlijk veel ging mis; 2x toe stonden er backstage mensen half op toneel om snel een prop oid weg te halen, er werd volgens mij meer playbacked dan alleen de titelsong (geen idee of dat kan, maar de vriend waarmee ik was en ik zeiden allebei tegelijk huh playbackte Ben de mausoleum scene nou?), tot twee keer toe nieste een orkestlid heel hard op een rustig moment in de muziek (en de beste man zat echt recht onder ons). En wellicht dat Ben niet helemaal fit was,  want hij droeg Celinde niet in de boot, maar dekte haar op de grond toe bij Music of the Night en ook zakte hij niet door de vloer bij Masquerade maar rende het podium af.
Maar this said, fijne show gezien, en Celinde was (uiteraard 😉) geweldig.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 123 ] 15 March 2017 09:38 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Anniek - 15 March 2017 08:49 AM

En wellicht dat Ben niet helemaal fit was,  want hij droeg Celinde niet in de boot, maar dekte haar op de grond toe bij Music of the Night en ook zakte hij niet door de vloer bij Masquerade maar rende het podium af.

Klinkt als een rugblessure…? Apart wel dat er zoveel mis ging en niet lekker liep, je zou verwachten dat na 30 jaar niet ineens meerdere dingen mislopen tijdens één voorstelling. 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 124 ] 15 April 2017 10:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Celinde heeft een drukke week: Ze speelde gisteren ook want Harriet is op vakantie en Maria was ziek. Enigzins bang dus dat ze vandaag de matinee misschien niet zou spelen, maar niets was minder waar.
Ze speelde 7 van de 8 shows deze week, en ik zag vanmiddag show 6 van de 7.
En het was 1 van de beste shows die ik haar ooit heb zien spelen. Vocaal ging ze voluit en ze klonk helemaal niet moe oid (hoewel ze later vertelde dat ze dat wel was).

Verder gelukkig een US (Charlotte Vaughan)  voor Carlotta, want ik vind Lara Martins niet echt prettig om naar te kijken/te luisteren. Joanna Strand was op als Madame Giry, en deed het prima. Ik ben erg fan van Jacinta, dus was een beetje jammer, maar ze deed het prima.

Verder een first cast, en een hele fijne show gezien!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 125 ] 16 April 2017 10:37 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Anniek - 15 April 2017 10:33 PM

Celinde heeft een drukke week: Ze speelde gisteren ook want Harriet is op vakantie en Maria was ziek. Enigzins bang dus dat ze vandaag de matinee misschien niet zou spelen, maar niets was minder waar.
Ze speelde 7 van de 8 shows deze week, en ik zag vanmiddag show 6 van de 7.
En het was 1 van de beste shows die ik haar ooit heb zien spelen. Vocaal ging ze voluit en ze klonk helemaal niet moe oid (hoewel ze later vertelde dat ze dat wel was).

Verder gelukkig een US (Charlotte Vaughan)  voor Carlotta, want ik vind Lara Martins niet echt prettig om naar te kijken/te luisteren. Joanna Strand was op als Madame Giry, en deed het prima. Ik ben erg fan van Jacinta, dus was een beetje jammer, maar ze deed het prima.

Verder een first cast, en een hele fijne show gezien!

Petje af hoor voor Celinde!! Hoe vaak heb je hem nu gezien Anniek Phantom met Celinde? Ik zelf al 3x keer en ga in Juni voor de 4de keer kijken als het lukt 😉!

  [ # 126 ] 16 April 2017 12:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

^ Ik kom er net achter dat gisteren de 10e keer was met Celinde. 😊 *party*
Superleuk, veel plezier alvast, ook al duurt ‘t nog een tijdje.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 127 ] 17 April 2017 06:21 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Anniek - 16 April 2017 12:36 PM

^ Ik kom er net achter dat gisteren de 10e keer was met Celinde. 😊 *party*
Superleuk, veel plezier alvast, ook al duurt ‘t nog een tijdje.

Dank je wel :D!!!

  [ # 128 ] 19 April 2017 01:13 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

99% zeker dat de ‘King for a Day’-actie van Eventim dit jaar voor The Phantom in Londen is (zie hun laatste hint die sinds vandaag op Facebook staat).

  [ # 129 ] 04 June 2017 07:34 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Is er eigenlijk al iets bekend over de nieuwe cast vanaf september?
Zelf vermoed ik dat Harriet Jones à³f weer eerste cast Christine wordt à³f alternate Christine blijft, want ze heeft nog niet zo lang geleden een nieuwe Don Juan jurk gekregen. Zouden ze dat doen bij een actrice die de show bijna gaat verlaten?  :roll:

  [ # 130 ] 07 June 2017 11:32 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Volgens mij maken ze daar aan de lopende band nieuwe kostuums, maar ‘t zou kunnen. ‘t Zal vast uiterlijk volgende maand bekend worden, dat ligt een beetje in lijn met de vorige bekendmakingen. Ben vooral benieuwd of er iets nieuws voor Celinde in het verschiet ligt! In Nederland kun je nog best raden wie wat gaat spelen in de aankomende producties, maar in de UK is zowel de poule van shows als die van acteurs veel groter. We gaan het zien 😊

  [ # 131 ] 10 June 2017 08:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Kostuums worden al tijd wel herbruikt als het kan want ze zijn vaak erg duur, maar als ze op zijn, moet er een nieuwe komen. Ongeacht hoe lang iemand nog speelt want een kostuum moet er goed uit zien (zover ik weet dan).

Ze gebruiken vooral sweat pads en vodka spray om de kostuums niet elke dag te hoeven wassen (een tot 2 keer week vaak). En je kan ze heel makkelijk vermaken. Meestal kan je tussen 2 a 4 maten groter/kleiner gaan. 😊

  [ # 132 ] 03 August 2017 10:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De nieuwe cast is bekend : Ben Lewis als Phantom, Kelly Mathieson als Christine met Amy Manford als haar alternate, en Jeremy Taylor als Raoul.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 133 ] 03 August 2017 11:06 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Ein-de-lijk! Ben Lewis vond ik in Love Never Dies geweldig, dus dit komt wel goed geloof ik….beiden Christines ken ik niet. Kelly schijnt meer thuis te zijn in de opera wereld. Lijkt mij een sterke cast!

  [ # 134 ] 03 August 2017 01:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Ik ga mij graag een keer laten verrassen maar vind de nieuwe cast op het eerste gezicht niet heel aansprekend. Heb Ben Lewis in Candide gezien en vond hem niet opvallend. Maar goed, Adam Bayjou bleek later ook een uitstekende Valjean te zijn dus wie weet…
Jeremy Taylor ken ik als Fiyero maar ook hier ben ik (nog niet) niet van ondersteboven.

  [ # 135 ] 03 August 2017 03:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Geen idee of hij verschilt met bijvoorbeeld Nadim in leeftijd (die ook altijd ouder is dan ik denk..) maar ik vind Jeremy Taylor op het eerste oog echt te oud lijken van Raoul. Wel benieuwd naar de nieuwe Christine gezien het lijstje opera’s dat zij gedaan heeft veelbelovend klinkt, maar verder ben ik niet mega enthousiast. (Wat overigens bij voorbaat vrijwel onmogelijk was, want wat ben ik blij geweest met Ben, Nadim en Celinde.)

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 12