89 of 97 | ‹ First  < 87 88 89 90 91 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1321 ] 07 June 2017 11:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik snap ook niet wat er negatief aan is:) Je ziet ze amper..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1322 ] 07 June 2017 08:26 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Martin heeft vanavond de rol van de stalker overgenomen.

  [ # 1323 ] 11 June 2017 02:11 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2008-02-10

Het is al weer een paar dagen geleden, maar afgelopen donderdag (08-06) was ik eindelijk bij “The Bodyguard”. Ik geeft toe dat ik in eerste instantie niet zat te wachten op deze musical, maar eigenlijk wilde ik hem toch wel zien (na sommige positieve reacties). Aangezien de eerste keer op het laatste moment niet door ging (één van de nadelen van jonge kinderen is dat je altijd oppas nodig hebt….en die kan opeens ziek zijn), ging alles afgelopen donderdag allemaal wel volgens plan.

Bij aankomst blijkt dat de aanslagen in Manchester ook zijn invloed heeft op het Beatrixtheater, want voor het eerst zag ik de beveiliging goed iin de tassen kijken (misschien doen ze dat al langer, maar wij gaan iet meer zo vaak naar de musical zoals vroeger). Wel vind ik de lobby van het Beatrixtheater nog steeds erg druk overkomen.

Vandaag hadden wij Romy voor Rachel, Miro, voor Frank, Nurliala voor Nicki, Ferry als Sy en Zaki als Fletcher. Tot mijn verbazing van mijn vrouw (ik ben namelijk ook filmfanaat) moet ik bekennen dat ik de film nog nooit gezien had. Het verhaal kende ik globaal wel, maar dat was voor deze voorstelling niet nodig. The Bodyguard is nu niet zo’n musical met een erg moeilijk verhaal en er wordt van alles gedaan om de bekende nummers erin te schrijven. Van het verhaal moet The Bodyguard het dus niet hebben. Waar The Bodyguard het wel van moet hebben is goede zang en een enhousiaste cast. Beide waren afgelopen donderdag goed. De cast was (of in ieder geval kwam) erg enthousiast over en neemt je mee. Natuurlijk, de evergreens doen het altijd goed, maar de power waarmee Romy deze zong was echt verbluffend. Toch vind ik het niet eerlijk om de gehele nadruk te leggen op Romy. Nurlaila was minstens even goed en eigenlijk is het een wel een mooie analogie tussen de relatie Rachel - Nicki en Romy - Nurlaila. Toch, het is heerlijk om Romy te horen zingen… De rest van de cast doet wat het moet doen en doet dat met klasse. Eerlijk gezegd heb ik aan het begin nog getwijfeld of ik dit wel een leuke musical zou gaan vinden (ik wil toch wel een beetje verhaal hebben), maar na de Karaoke bar scene was ik al helemaal om en genoot ik van de musical.

Uiteindelijk moet ik concluderen dat het misschien wel jammer was dat ik niet eerder was gegaan, maar eerlijk gezegd deze avond was top en misschien is het wel beter om deze musical zo te blijven herrineren. De cast speelde met zoveel energie en plezier dat dit zeker bij heeft gedragen aan de goede performance van deze avond. Het was een genot om erna te kijken.

  [ # 1324 ] 13 June 2017 04:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Vanavond geen show ivm technische problemen..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1325 ] 13 June 2017 05:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Er is een brandweer gespot bij het theater en er schijnt een lekkage te zijn. Dit is nog niet bevestigd.

  [ # 1326 ] 14 June 2017 05:47 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Toen ik gisteren langs het theater liep stond een nooduitgang open en werd er water naar buiten gepompt via een brandslang.

  [ # 1327 ] 14 June 2017 06:26 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De P2000 meldingen geven prio 2 vanwege wateroverlast. Waterleiding gesprongen zeker? Ze hebben trouwens heel snel besloten de show te cancellen, de eerste melding is van kwart voor zes.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1328 ] 23 June 2017 10:17 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2017-06-23

Hoi allemaal,
Net nog wat tickets gescoord voor The Bodyguard.
Nu al zin in!
Heeft iemand ervaring met het zicht vanuit de loges in het Beatrix theater.
We hebben wel eerste rangs stoelen vanuit de loges.
Theatrale knuffels

  [ # 1329 ] 24 June 2017 07:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Afgelopen donderdag naar de show geweest. Mathijs Pater voor het laatst als Frank Farmer en Talita als Rachel.

Wat een stem heeft Talita! Ik vond haar echt goed. Misschien een beetje bevooroordeeld over Mathijs, maar wat deed hij het leuk als Frank! Heb Dave en Mark ook gezien, maar hij deed het toch wel het leukste!

  [ # 1330 ] 25 June 2017 08:39 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Net op twitter bevestigd: Dave speelt de allerlaatste show… Dan Mark dus de middagshow 16 Juli

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1331 ] 28 June 2017 12:10 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Een vriendin die niet zo van musicals houdt was bij de bodyguard geweest en vond het heel leuk en zei dat ze heel erg mooi zong. Bijna beter dan Whitney Houston. Toen ik vroeg wie “ze” was zei ze:Romy Monteiro. Het bleek April Darby te zijn. Waarschijnlijk denken wel meer mensen dat ze naar Romy kijken omdat ze daar vanuit gaan terwijl het dus eigenlijk iemand anders is. Dat zal ook wel een reden zijn waarom ze het niet zeggen dat er iemand anders speelt. Maar wel jammer voor de persoon in kwestie dat die niet meer aandacht krijgt. De bodyguard trekt mij persoonlijk niet zo. Maar omdat ik via marktplaats voor niet te veel geld postcodeloterij kaartjes kon overnemen ga ik het komende zaterdag toch bekijken. Met iemand die eigenlijk perse Romy wilde zien🤔. Ik heb al gezegd dat zij niet speelt. Had ik eigenlijk niet moeten doen. Kijken of ze ook denkt naar Romy te kijken. 😉

  [ # 1332 ] 29 June 2017 05:04 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

^^ Oh wauw. Romy en April lijken niet eens op elkaar en hun stemmen al helemaal niet. Apart dat mensen dan toch denken dat het Romy is. April heeft wat mij betreft veel meer kracht in haar stem. En zie ik ook liever in de show dan Romy.
Zaterdagmiddag de uitkoop speelt idd April. En ze is echt geweldig.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1333 ] 30 June 2017 02:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Er is trouwens gisteren een extra matinée toegevoegd, op woensdag 12 juli.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1334 ] 30 June 2017 04:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2006-05-29

Wie speelt dan de rol van Rachel?

  [ # 1335 ] 30 June 2017 05:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

April niet denk ik, ze heeft de show niet aan haar agenda toegevoegd.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 87 88 89 90 91 >  Last ›
89 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››