118 of 127 | ‹ First  < 116 117 118 119 120 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 1756 ] 20 February 2017 07:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Singingrosa - 20 February 2017 07:30 PM

En is het nog gelukt met de loterij van Aladdin?

Ik heb even een vraag over de musical tickets. Ik heb weleens op foto’s gezien dat mensen een kaartje hadden voor bijv. The Lion King en dat deze dan ook helemaal gethematiseerd was. Dus een kaartje met The Lion King erop ipv een wit kaartje met wat tekst. Weet iemand hoe je hieraan komt? Ik heb dat nog nooit gehad.

Ligt er aan bij welk bureau je je ticket koopt, zo’n ticket heet FanTicket.
Kijk maar eens op http://www.eventim.de , in Engeland zal het niet anders zijn.

De manier om nog meer geld voor een kaartje te vragen :-(

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 1757 ] 20 February 2017 08:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Daar was ik al bang voor. Toch bedankt voor je antwoord. Ik ga in elk geval in april weer een paar dagen naar Londen. In elk geval naar Wicked. Nu nog even kijken waar we nog meer heen kunnen.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1758 ] 21 February 2017 10:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

De loterij hebben we niet gewonnen. Maar we zijn op de dag zelf wel om dayseats gegaan en dat is wel gelukt 😊
Dus we hebben de show alsnog wel kunnen zien.

  [ # 1759 ] 20 May 2017 02:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik heb nog één (zaterdag)avond te vullen voor mijn tripje naar Londen volgende maand, maar aangezien ik al voor Cursed Child & BoM de volle mep heb betaald ben ik liever ook een avond wat goedkoper uit. Zijn er überhaupt aanbiedingen voor zaterdagavonden? Zo niet, welke musicals vallen dan in het “goedkope” segment of zou ik dayseats/TKTS voor kunnen proberen? Heb op zich niet zo’n voorkeur qua show, alleen Mamma Mia en Wicked interesseren me niet echt.

  [ # 1760 ] 20 May 2017 02:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Heb je Kinky Boots al eens gezien? Daar zijn ook dayseats voor (ene helft eerste rij) en een TodayTix-lottery (andere helft eerste rij). Je zou bij TodayTix ook de lottery voor Dreamgirls kunnen proberen, maar dat is ook voor de eerste rij en die plaatsen zijn ruk… Wellicht via TheatreMonkey.com een interessante aanbieding?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1761 ] 20 May 2017 05:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Je kan ook kijken of off-west end wat te bieden heeft. Die tickets zijn natuurlijk veel goedkoper, waar je uiteraard dan ook minder show(spektakel) voor krijgt. Aanbiedingen vantevoren op de zaterdagavond zijn zeldzaam (een van de redenen dat ik vaak die avond off-west end zit). Ter plekke (of soms een dag of 2 van tevoren) kun je natuurlijk wel bij TKTS kijken.

  [ # 1762 ] 21 May 2017 09:21 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Thanks voor de tips! Theatremonkey heb ik bekeken, maar dat zijn vrij karige acties of alleen geldig voor weekdagen. Maar zowel Kinky Boots als off West-End zijn leuke opties, dus dat komt wel goed 😊

  [ # 1763 ] 14 June 2017 09:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik heb me op maandag ingeschreven voor de lotterij van Aladdin en heb tickets voor 23 juni gekozen. Ik dacht dat de lotterij dan sluit op dinsdag (gisteren) en dat je woensdagmorgen (nu) dan weet of je gewonnen hebt. Ik krijg echter geen bericht. Weet er iemand hoe ditwerkt? Of zou je pas op de dag van de voorstelling iets weten?

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 1764 ] 16 June 2017 03:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Nou geloof het of niet, maar ik heb gewonnen met de lotterij van Aladdin!
Waarschijnlijk klopt de timing dan wel: de eerste winnaars hebben woensdag bericht gekregen en tot donderdag de tijd om te boeken. Waarschijnlijk zal niet iedereen geboekt hebben en ben ik zo vandaag verwittigd dat ik wel tickets heb.

Voor 25 pond per ticket zitten we op rij 2 (Stalls B6 en 7). Hopelijk zien we dan wel alles (in tegenstelling tot bij The Lion King in NL), maarja, voor die prijs kan je niet klagen 😊

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 1765 ] 16 June 2017 11:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Super plaatsen! Zat op rij A ook helemaal rechts and was alsnog prima zicht 😊 Veel plezier alvast!

  [ # 1766 ] 18 June 2017 11:35 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Dat stelt me al gerust! We hadden trouwens met twee ingeschreven voor de lotterij en we hadden allebei gewonnen. Ofwel hadden we veel geluk ofwel is het nu kalm, dus wie binnenkort in Londen is: probeer het zeker. Je moet wel de week ervoor op maandag je inschrijven.

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 1767 ] 21 June 2017 03:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hulp gevraagd: ik wil in augustus nog één keer naar The Phantom voor Celinde. Ik heb de show al drie keer eerder gezien, steeds vanuit de stalls (één keer achterste rij, de andere twee keren voorste helft). Van hét moment voor de pauze heb ik door deze plaatsen eigenlijk alleen het laatste stukje gezien, dus ik overweeg nu (en dat doe ik nà³à³it, ik ben keiverwend met mijn stalls plaatsen altijd) om op de Royal Circle een plaatsje te zoeken. Tweede of derde rij, aan het gangpad (£70 nog wat pond, uit mijn hoofd). Maar ik twijfel. Ik ben best lang (1m85) en mijn laatste ervaring in dit theater (Stalles H1) was nogal negatief, vanwege de beperkte beenruimte daar. Ik weet niet goed hoe royaal de beenruimte op die Royal Circle is en van Seatplan word ik niet veel wijzer. Er zijn in de stalls nog een paar plekjes vrij maar niet echt in de voorste helft voor ongeveer die £70, dus dan moet ik à³f premium gaan of zit ik ergens aan de zijkant of achteraan. Iemand die me kan helpen kiezen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1768 ] 21 June 2017 07:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Als ik het me goed herinner, was het voor mij geen problem met 180cm. Maar dat was in 2010 dus ik weet het echt niet goed meer. Van alle bezoeken weet ik dat bij Billy in the upper echt krap zat en dat is lang geleden ook. 😊 Hoop dat dit een beetje helpt

  [ # 1769 ] 09 July 2017 04:19 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben in augustus met 2 vriendinnen in Londen en we willen ook graag naar een musical. Wellicht The Phantom, misschien ook een andere. Nu bedacht ik me alleen een beetje laat dat het natuurlijk min of meer hoogseizoen is en dat er daarom wel weinig goede kaarten nog beschikbaar zullen zijn.
We kunnen natuurlijk ‘s ochtends naar de TKTS-shop gaan, of naar het theater voor Day seats. Maar dan vrees ik dat we ergens achteraan achter een paal zitten ofzo. Weten jullie misschien andere manieren om aan tickets te kopen? Theatremonkey zal ik ook eens goed uitpluizen.
Is er iets als een Engelse marktplaats waarop mensen eventueel theatertickets aanbieden die ze teveel hebben, of kom je dan toch uit bij eBay en/of Craigslist? Daarop kon ik tot dusver nog niets vinden…

  [ # 1770 ] 09 July 2017 05:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik zou zelf nooit kaarten kopen op Marktplaats, tenzij ik de kaarten ter plekke kan overnemen van de verkoper en pas nadat de tickets gecontroleerd zijn door de venue. Misschien Ticketswap proberen? Verder inderdaad TheatreMonkey, daar staan nu wel wat acties op en ik kocht laatst nog best een behoorlijke stoel met een meal deal. Nu ga ik wel alleen, als je naast elkaar wilt zitten is het wellicht wat moeilijker. Maar goed, je kunt tijdens de show toch niet praten…  😏

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 116 117 118 119 120 >  Last ›
118 of 127