Fout bij uploaden avatar
change_status
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Ik kan al heel lang geen avatar uploaden, ondanks dat het formaat juist is en ook het max aantal kb dat een foto mag zijn krijg ik continue een foutmelding 😏

  [ # 1 ] 02 July 2017 10:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hm, eens denken… Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar zo niet: probeer je cookies te verwijderen voor Musicalworld. Voor Chrome kan dat door te gaan naar het Chrome menu -> Instellingen -> Geavanceerd -> Instellingen voor content (onder het kopje Privacy en beveiliging) -> Cookies. Onderaan (bij Alle cookies en sitegegevens) vul je Musicalworld in en je verwijdert de cookies. Je moet dan opnieuw inloggen (als Chrome je dan alsnog als ingelogd weergeeft, even sluiten, opnieuw openen en anders F5 om te refreshen). Probeer het dan nog een keer om je avatar te uploaden.

[ Gewijzigd: 03 July 2017 12:21 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 07 July 2017 08:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Hier hetzelfde probleem, maar het verwijderen van de cookies lost niks op…

  [ # 3 ] 10 July 2017 06:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb zelf sinds ik mijn avatar veranderd heb (in april ofzo?) dat ik bovenaan de pagina avatars van anderen zie in plaats van de mijne. Cookies verwijderen helpt hier ook niet. Bij de berichten zie ik wel steeds mijn eigen avatar.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 28 February 2019 01:36 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2018-06-21

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook geen avatar uploaden, ondanks dat alles klopt. Ik heb het geprobeerd in verschillende browsers (Chrome en Safari).

  [ # 5 ] 05 March 2019 02:06 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2018-06-21

Niemand die kan helpen?

  [ # 6 ] 07 March 2019 07:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik zal het eens navragen.

  [ # 7 ] 11 March 2019 08:27 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Het is opgelost! Onze hostingprovider heeft ons inderdaad in die periode verhuist en dat betekende dat alle links in het systeem moesten worden bijgewerkt. Voor een deel gebeurde dat automagisch, maar voor een deel ook niet. Ik was vergeten de folder voor de avatars bij te werken. Maar het werkt weer!

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 8 ] 11 March 2019 09:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Hi Ronny, wanneer krijgt de website “het groene slotje”? Ik moet in Safari nu elke keer toestemming geven om de site te bezoeken.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 9 ] 11 March 2019 05:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Door drukte kom ik maar niet toe aan grootse plannen voor MW. Ik hik daarbij op twee punten: migratie van data en een kleiner deel design. Zodra ik daar aan toe kom, neem ik dat slotje mee. Is het niet mogelijk om in Chrome een uitzondering voor MW te maken? Zelf gebruik ik Firefox en dat is me nog nooit gevraagd.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!