2 of 11 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
40-45 - Puurs (Studio 100)
  [ # 16 ] 15 June 2017 12:27 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2014-04-29

Fentom - 15 June 2017 09:58 AM

Moest Free Souffriau niet in Pipi Langkous hebben gezeten (nog zo een fantastische casting -_-’ ) was ze er ook nog bij geweest.

Pippi langkous is dit najaar, 40-45 pas in 2018.

  [ # 17 ] 15 June 2017 12:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

cootje - 15 June 2017 12:27 PM
Fentom - 15 June 2017 09:58 AM

Moest Free Souffriau niet in Pipi Langkous hebben gezeten (nog zo een fantastische casting -_-’ ) was ze er ook nog bij geweest.

Pippi langkous is dit najaar, 40-45 pas in 2018.

Klopt, oei. Moeten we nog gaan opletten. 😉
James Cook en Bert Verbeke missen ook nog. Ben benieuwd of ze hun nog in een rol gaan duwen.

  [ # 18 ] 17 June 2017 08:43 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

Fentom - 15 June 2017 09:07 AM

Hehe, weer de zelfde vijver waaruit ze vissen. Bij studio 100 ontbreekt de originaliteit toch weer. Trieste bedoeling.

Euhm ... voor Marleen Merckx, Ann Tuts, Nathalie Meskens & Clara Cleymans is het de eerste keer dat ze in een studio 100-productie staan.

Voor mij is het net een gedurfde zet om Marleen & Ann in een musicalproductie te stoppen. Of heb ik hier iets gemist?

Ik ga zeker een kijkje nemen 😊

  [ # 19 ] 17 June 2017 11:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Frans - 15 February 2017 07:23 AM

Musicalworld.TV bekeek het decor van de nieuwe Studio 100-musical 40-45, de opvolger van 14-18 en sprak met producent Gert Verhulst, regisseur Frank Van Laecke en componist Will Tura over hun plannen met dit project.

De video is te zien onder Artikelen
en Musicalworld.TV’s eigen plek.

Heb het nu voor het eerst bekeken, knap hoor dat Will Tura al in 1975 Cats zag op Broadway 😊

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 20 ] 17 June 2017 01:45 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  38
Geregistreerd  2012-11-30

Deborah Adam - 17 June 2017 08:43 AM
Fentom - 15 June 2017 09:07 AM

Hehe, weer de zelfde vijver waaruit ze vissen. Bij studio 100 ontbreekt de originaliteit toch weer. Trieste bedoeling.

Euhm ... voor Marleen Merckx, Ann Tuts, Nathalie Meskens & Clara Cleymans is het de eerste keer dat ze in een studio 100-productie staan.

Voor mij is het net een gedurfde zet om Marleen & Ann in een musicalproductie te stoppen. Of heb ik hier iets gemist?

Ik ga zeker een kijkje nemen 😊

We bedoelen eerder dat ze musicaltelent geen kans geven maar goedkoop BV casting doen. Daar gaat het hem om…

  [ # 21 ] 17 June 2017 03:51 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

Voor zo’n producties heb je nu eenmaal bekende namen nodig, die lokken ook publiek, en er zitten altijd nieuwe namen tussen. En hoe kan je nu al oordelen over een productie, als je enkel de hoofdcast weet.

  [ # 22 ] 17 June 2017 07:32 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  38
Geregistreerd  2012-11-30

Wat een belachelijke opmerking is me dat. Je hebt niet zoveel bekende Vlamingen nodig om een product te doen slagen, niet in de mate. En originaliteit is ook ver te zoeken dus laten we zeggen dat ik het allesbehalve met je eens ben. Studio100 heeft ondertussen wel de reputatie en hun producties zijn zo op een hoog professioneel niveau dat ze niet eens zoveel bekende namen nodig hebben. De essentie is ook dat er elk jaar bijzonder veel mensen afstuderen aan een musicalopleiding afstuderen, dan zijn er nog eens heel veel mensen die al in het werkveld zitten en zij maken geen kans op een mooi aandeel in de voorstelling. Zij mogen nu wat gaan opvullen. Denk daar eens over na voor je met zo’n irrelevante opmerking komt.. zo, dat moest er even uit.

  [ # 23 ] 18 June 2017 12:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Deborah Adam - 17 June 2017 08:43 AM

Euhm ... voor Marleen Merckx, Ann Tuts, Nathalie Meskens & Clara Cleymans is het de eerste keer dat ze in een studio 100-productie staan.

Clara speelde als jongedame in de musical Assepoester van Studio100 als de jonge Assepoester. Heeft destijds ook de cd ingezongen. 😉

  [ # 24 ] 18 June 2017 03:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Deed Clara ook niet mee in Fiddler On The Roof enkele jaren geleden in Vlaanderen? (Tezamen met broer Jelle en haar moeder). Of ben ik nu mis? Overigens onlangs naar een zaalshow geweest van Nathalie Meskens en zij heeft echt een geweldige stem.

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 25 ] 19 June 2017 09:39 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Aangezien de volledige perstekst hier nog niet staat:

Studio 100 kan Vlaamse topcast strikken voor spektakel-musical 40-45!

Vanmorgen heeft Studio 100 zijn hoofdcast voorgesteld voor de groots opgezette spektakel-musical 40-45. De cast wordt aangevoerd door Jonas Van Geel en Jelle Cleymans. Verrassend is dat er voor de andere rollen niet één, maar twee acteurs zijn gecast. Zo beschikt 40-45 dus over twee evenwaardige casts. Bedenker Gert Verhulst en regisseur Frank Van Laecke zijn in de wolken over de groep acteurs die ze samen hebben kunnen brengen voor de megaproductie.

Vlaamse topcast x2
De Vlaamse en Nederlandse pers verzamelde deze ochtend bij Studio 100 in Schelle voor de presentatie van de cast van 40-45. Het verhaal van 40-45 draait rond 2 broers die worden gespeeld door Jonas Van Geel en Jelle Cleymans. Voor de andere rollen heeft Studio 100 telkens twee acteurs gecast die samen in een vaste bezetting zullen spelen. Zo is er een blauwe en een groene cast. 
 
Frank van Laecke: “Ik durf wel te stellen dat we erin geslaagd zijn om een bijzonder sterke cast bij elkaar te brengen. Naast enkele grote namen zitten er ook een paar verrassende namen bij. Om het verhaal van 40-45 geloofwaardig te kunnen brengen moet je op zoek gaan naar sterke persoonlijkheden en ik denk dat we de juiste acteurs hebben gevonden.”

                Blauwe Cast                   Groene Cast
Louis           Jonas Van Geel               Jonas Van Geel
Staf           Jelle Cleymans               Jelle Cleymans
Emiel         Peter Van de Velde           Lucas Van den Eynde
Anna           Marleen Merckx               Ann Tuts
Sarah         Clara Cleymans               Nathalie Meskens
Leon           Jo de Meyere                 Herbert Flack
 
Verassende namen
Naast ervaren toppers als Lucas Van den Eynde, Peter Van de Velde, Jo de Meyere, en Herbert Flack zijn er ook enkele opmerkelijke verrassingen. Zo zullen Marleen Merckx en Ann Tuts samen de moederrol van Anna op zich nemen. Nathalie Meskens en Clara Cleymans spelen de rol van Sarah.
 
Frank van Laecke: “We leggen de lat voor 40-45 zeer hoog. Voor alle elementen van deze megaproductie willen we het beste. Met deze hoofdcast zijn we in ieder geval in staat om het hoge niveau dat we vooropgesteld hebben te kunnen halen.”

Gert Verhulst: “Met Will Tura, Steve Willaert, Frank van Laecke en Allard Blom hebben we een absoluut creatief topteam voor 40-45. Vandaag ben ik heel fier dat we daar ook een topcast aan toe kunnen voegen. Deze talentvolle ploeg zal zorgen voor een unieke en spectaculaire theaterbeleving voor elke bezoeker, dat weet ik zeker!” 

De ticketverkoop loopt intussen heel goed. Vandaag zijn er reeds 15.000 tickets verkocht.

  [ # 26 ] 19 June 2017 05:19 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

CoreMeltdown - 18 June 2017 03:34 PM

Deed Clara ook niet mee in Fiddler On The Roof enkele jaren geleden in Vlaanderen? (Tezamen met broer Jelle en haar moeder). Of ben ik nu mis? Overigens onlangs naar een zaalshow geweest van Nathalie Meskens en zij heeft echt een geweldige stem.

Ik heb Fiddler on the Roof ook gezien met Clara, maar ik bedoelde eigenlijk dat dit de eerste grote musical show voor haar is. En Nathalie Meskens heeft inderdaad een fantastische stem.

  [ # 27 ] 06 September 2017 07:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Geen goed nieuws voor deze productie.

Studio 100 heeft van de Gemeente Beveren geen vergunning gekregen voor de tijdelijke bestemmingswijziging van de loods die Katoen Natie momenteel bouwt (deze tijdelijke bestemmingswijziging is nodig om de loods als evenementenhal te kunnen gebruiken).

Meer info: http://www.studio100fan.eu/nieuws/06-09-2017/tegenvaller-voor-spektakel-musical-40-45.html

  [ # 28 ] 06 September 2017 08:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Ik moet zeggen dat ik het wel correct vind van de gemeente. Je wil toch ook niet avond aan avond 1500 man op een bedrijventerrein waar ze met gevaarlijke stoffen werken, hebben rondlopen.

  [ # 29 ] 06 September 2017 10:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Er rijden dagelijks duizenden auto’s langs dezelfde bedrijven op een zeer drukke autostrade, wat is het verschil?

Hier is de integrale reactie van Studio 100:

Gezien de uitzonderlijke schaal van zijn spektakel-musical 40-45 is Studio 100 op zoek gegaan naar een buitengewone locatie. Zo kwam de samenwerking met Katoen Natie tot stand die resulteerde in een uitdagend project op site Singelberg in Beveren.

Maandag 4 september werd Studio 100 gecontacteerd door het gemeentebestuur van Beveren met de mededeling dat zij geen vergunning kunnen verlenen om de spektakel-musical 40-45 te brengen op deze site van de Katoen Natie.

Zoals eerder al aangegeven wist Studio 100 dat het verlenen van de nodige vergunning voor een dergelijk uitzonderlijk project niet evident zou zijn. Studio 100 heeft in deze alle vereiste aanvragen en procedures secuur uitgevoerd. Samen met Katoen Natie heeft Studio 100 altijd nauw overleg gehad met de gemeente Beveren en alle betrokken instanties. Deze beslissing is voor Studio 100 dus geen donderslag bij heldere hemel. Het spreekt voor zich dat Studio 100 zich neerlegt bij de genomen beslissing van het gemeentebestuur. Studio 100 heeft altijd aangegeven binnen de lijnen van de wet en de vergunningen te zullen handelen en zal dus geen beroep aantekenen.

Parallel aan het traject Singelberg heeft Studio 100 altijd oren en ogen open gehouden voor alternatieve scenario’s. Er zijn momenteel meerdere zeer concrete pistes die in aanmerking komen. Vanzelfsprekend zal de uiteindelijke locatie van de spektakel-musical centraal gelegen en vlot bereikbaar zijn.

Studio 100 hoopt op korte termijn de nieuwe locatie definitief te kunnen aankondigen. De wereldpremière blijft voorzien op 7 oktober 2018. De locatiewissel wijzigt niets aan het concept, de opstelling en het zaalplan. Mensen die al tickets boekten, kunnen dus gerust zijn. Zij zullen als eerste op de hoogte gebracht worden van de nieuwe locatie.

Anja van Mensel, CEO Studio 100 Benelux: “We betreuren dat de samenwerking met de betrokken partijen niet verder kan gezet worden maar respecteren de beslissing. We zijn er zeker van dat de nieuwe locatie voor de Spektakel-Musical 40-45 even verrassend zal zijn en hopen hierover op korte termijn uitsluitsel te kunnen geven. We werken reeks meer dan 2 jaar aan dit mooie project en de productie krijgt elke dag meer vorm. Ik kan zeggen dat verder alle voorbereidingen op schema zitten en we op 7 oktober 2018 een overweldigende wereldpremière zullen neerzetten.”

Bron: http://www.studio100fan.eu/nieuws/06-09-2017/studio-100-bekijkt-alternatieve-locaties-voor-spektakel-musical-40-45.html

  [ # 30 ] 06 September 2017 09:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Haha, weer typisch studio 100. Eerst in hun pretpark problemen met vergunningen voor Heidi the Ride. Nu dit weer. Ze moeten daar wat meer opletten en niet altijd maar aannemen dat alles zomaar gaat.

Dit is nu voor hun weer extra werk gewoon omdat ze weer andere prioriteiten gesteld hebben.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 11
‹‹ Hair 2016-2017      Murder Ballad ››