STENT Producties presenteert ‘April Darby Live’
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

STENT PRODUCTIES KONDIGT TWEEDE EDITIE ‘LIVE!’ AAN MET APRIL DARBY

In september 2017 komt STENT Producties, twee jaar na dato, met een nieuwe editie van het ‘LIVE!’ concept. Niemand minder dan April Darby, die momenteel avond aan avond de hoofdrol van Rachel Marron in ‘The Bodyguard’ vertolkt, zal de hoofdact zijn.

‘APRIL DARBY LIVE!’ Op 16 september 2017 is het tijd voor ‘APRIL DARBY LIVE!’ in theater Aan de Slinger in Houten. April is bekend van haar hoofdrol in ‘The Bodyguard’ en is daarnaast één van de gezichten van de RTL-dinnershow ‘Pandora’. Ook was ze te zien in de musical ‘Sister Act’ en diverse dinershows. De tweede editie van ‘LIVE!’ kent dus aanpassingen aan het concept.

De allereerste theaterproductie waarmee STENT Producties in september 2015 naar buiten kwam was ‘SIETSKE LIVE!’. Tijdens de eerste editie kreeg een ambitieus en onbekend talent de kans om zich te presenteren aan groot publiek omringt door diverse artiesten uit het vak. De line-up bestond uit: Sietske van Dalen, Diederick Ensink, Floortje Smit en Maarten Smeele.

‘Ik ben enorm blij dat we na twee jaar weer een nieuwe editie kunnen aankondigen met een kleine aanpassing aan het concept. Het huiskamergevoel gaan we combineren met iets meer show en het is vanzelf sprekend dat het hierbij niet meer gaat om een onbekend talent als hoofdact. Veel fans kennen April van grote (musical)shows en zullen middels de intieme setting haar beter leren kennen. Daarnaast is April niet alleen actief in musicals maar ook in de popindustrie. We gaan een concert maken met nummers uit meerdere genres die centraal staan in het leven van April. Uiteraard zullen er ook diverse gastartiesten uit het vak de line-up versterken. Hier later meer over, maar het beloofd een leuke muzikale avond te worden!’, aldus Giovanni Sturkenboom, producent STENT Producties.

De voorverkoop start 9 mei en de officiële kaartverkoop op 15 mei om 10:00 uur. Meer informatie is te verkrijgen op http://www.aprildarbylive.nl

Bron: Website STENT Producties

  [ # 1 ] 01 May 2017 03:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Tof dit! Ik ga zeker kijken of ik hier bij kan zijn. 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 07 June 2017 11:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Naidjim Severina zal een van de gastartiesten zijn.

Bron: Musicalsites

  [ # 3 ] 16 September 2017 10:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Zo, net terug van dit concert. Ik heb lang getwijfeld of ik zou gaan, uiteindelijk kaartjes via Ticketveiling gekocht. En absolàºàºt geen spijt. April zong een mix van musical, pop, jazz, wat klassiekere en wat recentere nummers… In het eerste deel trakteerde ze ons op A Whole New World (met Steven Aswin), Arm Land én Listen (de duet-versie uit Dreamgirls, met Kimberly Franssen). Voor mij drie kippenvelmomenten, ze mag van mij zo Jasmine, Nala en Deena spelen. Liever had ik gehad dat ze zonder pauze twee uur had gespeeld; nu stond ik pas tegen 23u weer buiten en hoewel ik bijna alles goed vond, vond ik het wat veel, zeker met het ruime aandeel van April’s drie gasten (een duet met April en twee solonummers elk). Ik hoop van harte dat April in de toekomst haar talent blinft inzetten om meer musicalrollen te spelen (wellicht ook in het buitenland?!). Ik kom dan in ieder geval graag kijken. :lol:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”