6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Matilda op West End
  [ # 76 ] 21 November 2017 12:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik heb de voorstelling gezien vanaf rij C in het midden aan het gangpad. Deze kaarten kan ik niet meer krijgen voor wanneer ik ga. Rij D ook niet. Volgens mij het verder naar de zijkanten niet echt aan te raden? En vanaf de dress circle? Volgens mij is dit best ver weg? Ik wil wel top price betalen maar geen premium die zijn echt nog een stuk duurder…

  [ # 77 ] 21 November 2017 04:53 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik vond rij c in het midden prima plaatsen. Je hebt wel wat last van dat de spelers en dingen op het podium die voor je zicht staan maar aan de andere kant vond ik zo dichtbij de actie zitten wel heel leuk. Zou rij a in het midden dan ook goed zijn? Of zijn die paar rijen naar achteren nou net cruciaal?

  [ # 78 ] 21 November 2017 05:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik zou niet weten hoe het qua zicht op het decor en de spelers zit, maar hier kun je foto’s en reviews van de zitplaatsen bekijken!

  [ # 79 ] 21 November 2017 08:30 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Dankje! Ze zijn over bijna alle plaatsen heel positief. 🤔

  [ # 80 ] 10 February 2018 04:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Vorige week zaterdag weer genoten van Matilda. Ik zag de voorstelling 2 keer eerder. Nu weer met een nieuwe cast. De nieuwe miss trunchball vond ik weer zeer sterk. Ook de andere spelers en zeker ook de kinderen niks op aan te merken. Ik had alleen niks met deze miss Honey. Waar ik met de vorige meeleefde en haar zo lief vond voor Matilda had ik dat bij deze speelsters helaas niet. En ook degene die de vader van Matilda speelde vond ik niet zo. De rol is wat karikatuur dat hoort maar dat had ik bij deze persoon die hem speelde nog meer. En dat vond ik niet positief helaas. Ik weet niet wie de rol speelde. Ik denk niet dat het Tom Edden was. Dit was een kleine stevige man en Tom Edden leek eerder het tegenovergestelde van wat ik op een foto zag..

‹ First  < 4 5 6
6 of 6