2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Theaterseizoen 2018/ 2019
  [ # 16 ] 06 December 2017 10:34 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Evita wordt inderdaad door DG&C te koop aangeboden voor seizoen 18/19 maar voor zover ik weet zonder Esmee.

  [ # 17 ] 07 December 2017 01:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

The Lion King is nu aangekondigd t/m augustus en staat dan bijna 2 jaar. Is het reëel om die ook voor 18/19 in het lijstje te zetten?

  [ # 18 ] 07 December 2017 01:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Maan° - 06 December 2017 10:34 PM

Evita wordt inderdaad door DG&C te koop aangeboden voor seizoen 18/19 maar voor zover ik weet zonder Esmee.

Is, wederom, intern gecast al! Ik heb de namen van Brigitte en Rene horen vallen voor de leads.

  [ # 19 ] 10 December 2017 11:56 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

- The Adams Family (TEC Entertainment)
- SOOF de musical (Theateralliantie)
- Lazarus (Stage)
- The Lion King (Stage)
- Mamma Mia (Stage)
- All Stars (KemnaSEnf)
- Evita (D&G)
- Cats (RAI + Luxor)

  [ # 20 ] 10 December 2017 11:58 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ikduz - 07 December 2017 01:34 PM

The Lion King is nu aangekondigd t/m augustus en staat dan bijna 2 jaar. Is het reëel om die ook voor 18/19 in het lijstje te zetten?

Contracten van de cast lopen t/m december 2018. Verwacht niet dat het daarna nog veel langer door zal gaan… (mis nog t/m januari zodat ze er een kerstgebeuren van kunnen maken)

  [ # 21 ] 27 December 2017 04:06 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

“De dag dat ik Robert Long ontmoette”. Met Vera Mann, Roberto de Groot, Julia Herfst en Dieter Troubleyn

  [ # 22 ] 05 January 2018 02:43 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

- The Adams Family (TEC Entertainment)
- SOOF de musical (Theateralliantie)
- Lazarus (Stage)
- The Lion King (Stage)
- Mamma Mia (Stage)
- All Stars (KemnaSEnf)
- Evita (D&G)
- Cats (RAI + Luxor)
- Jacques Brel-musical?
- Fun Home en Parade??
- De dag dat ik Robert Long ontmoette - Met Vera Mann, Roberto de Groot, Julia Herfst en Dieter Troubleyn

  [ # 23 ] 05 January 2018 04:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Producent De Graaf & Cornelissen ontwikkelt muziektheaterproductie over voormalig vorstin Koningin
Dit vond ik op de website van dommelgraaf en cornelissen entertainment:

Juliana.

Productiehuis De Graaf & Cornelissen Entertainment heeft de afgelopen maanden een begin gemaakt met het ontwikkelen van een muziektheaterproductie over voormalig Koningin (prinses) Juliana, die op 20 maart 2004 op 94-jarige leeftijd overleed.
Voor de verhaallijnen zal het creatieve team zich baseren op alle beschikbare documentatie. Over de nadere invulling wordt in een later stadium meer bekend gemaakt.
Ruud de Graaf en Hans Cornelissen hebben in de afgelopen vijftien jaar diverse in eigen huis ontwikkelde musicals, theaterconcerten en toneelstukken in de theaters gebracht. Zoals de musicals Wat Zien Ik?! en Het meisje met het rode haar en het toneelstuk Midlife. Vorig theaterseizoen bracht De Graaf & Cornelissen Entertainment de wereldpremière van de toneelversie van Indecent Proposal en de nieuwe personality-musical Adèle Conny Jasperina - De Grote Drie in de theaters. Dit seizoen zijn er volle zalen voor de nieuwe biografische musical LIESBETH, over het leven en de carrière van Liesbeth List.

Aankomend seizoen staat weer een nieuw geschreven toneelstuk op het repertoire.
De voorstelling JULIANA - Code Oranje zal op zijn vroegst over ruim twee jaar in de Nederlandse theaters te zien zijn.


Dus in koimend theaterseizone kunnen we een toneelstuk verwachten lijkt me?

 

https://www.degraafencornelissen.nl/nieuws/juliana-code-oranje

  [ # 24 ] 05 January 2018 05:07 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Musicalmens, dit topic is niet voor geruchten of rondzwevende producties (zoals Fun Home en Parade) waar geen producent van bekend is.

Zodra er duidelijkheid is, kan je de productie of acteur dik gedrukt toevoegen en een bron erbij zetten.

Edit: en wat betreft Julia, als je het hele bericht achter de link leest, lees je ook dit:
De voorstelling JULIANA - Code Oranje zal op zijn vroegst over ruim twee jaar in de Nederlandse theaters te zien zijn.

  [ # 25 ] 06 January 2018 07:58 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

- The Adams Family (TEC Entertainment)
- All Stars (KemnaSEnf) onzeker geworden
- Assepoester (Langhout Theaterproducties
- De Brief voor de Koning (Homemade)
- Cats (Engelse tour in Rai en Luxor)
- De dag dat ik Robert Long ontmoette - Met Vera Mann, Roberto de Groot, Julia Herfst en Dieter Troubleyn
- Evita (D&G)
- Kruistocht in Spijkerbroek (NJMT)
- Lazarus (Stage)
- The Lion King (Stage)
- Mamma Mia (Stage)
- Meiskes en Jongens (Vlaanderen)(Deep Bridge)
- SOOF de musical (Theateralliantie)
- Spamalot (Vlaanderen) (Deep Bridge)
- Tom’s magische speelgoedwinkel (reprise) (I&L)
- 40-45 spektakel musical (Vlaanderen) (Studio 100) - Jonas van Geel, Jelle Cleymans, Peter van de Veld’/Lucas ven den Eynde,  Marleen Merx/Ann Tuts, Jo de Meyere/Herbert Flack, Clara Cleymans/Nathalie Meskens


Logischerwijs komt Van Hoorne weer met De Gelaarsde Kat, aangezien ze hun lijstje opnieuw afwerken, maar dit is nog niet bevestigd.

bronnen
Brief voor de koning - auditie oproep
Deep Bridge - aankomende perspresentatie (spamalot), eerdere aankondiging bij huidige seizoen opening (meiskes en jongens)
Kruistocht - auditie en repetitie aankondigingen op website njmt
Tom’s magische speelgoedwinkel - showprogramma
Assepoester (showprogramma/gastenboek website langhout)


Fun Home en Parade waren voor dit seizoen in een subsidieaanvraag opgenomen. De vraag is of deze daadwerkelijk te zien zullen zijn, daar er niets meer van is vernomen. Voorlopig uit het lijstje verwijderd.
Bij Brel ontbreekt alle info, dus ook verwijderd.

  [ # 26 ] 08 January 2018 01:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Staan hier alle producties in die volgend seizoen spelen of alleen de producties die dan in première gaan?

  [ # 27 ] 23 January 2018 06:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

- The Adams Family (TEC Entertainment) - Pia Douwes, Johnny Kraajkamp, Tony Neef, Marjolijn Teepen, Irene Kuiper, Martijn Vogel, Raymond Paardekoper
- Assepoester (Langhout Theaterproducties
- De Brief voor de Koning (Homemade)
- Cats (Engelse tour in Rai en Luxor)
- De dag dat ik Robert Long ontmoette - Met Vera Mann, Roberto de Groot, Julia Herfst en Dieter Troubleyn
- Evita (D&G)
- Kruistocht in Spijkerbroek (NJMT)
- Lazarus (Stage) Ik hoorde dat ze deze gaan uitsellen en dat Annie MG in DelaMar zal gaan staan
- The Lion King (Stage)
- Mamma Mia (Stage)
- Meiskes en Jongens (Vlaanderen)(Deep Bridge)
- SOOF de musical (Theateralliantie) Maaike Boerdam
- Spamalot (Vlaanderen) (Deep Bridge)
- Op Hoop van Zegen (D&G)
- Tom’s magische speelgoedwinkel (reprise) (I&L)
- 40-45 spektakel musical (Vlaanderen) (Studio 100) - Jonas van Geel, Jelle Cleymans, Peter van de Veld’/Lucas ven den Eynde,  Marleen Merx/Ann Tuts, Jo de Meyere/Herbert Flack, Clara Cleymans/Nathalie Meskens
- All Stars (KemnaSEnf) onzeker geworden

Als jullie dit lijstje zo zien, waar zouden jullie je geld aan willen uitgeven?

  [ # 28 ] 23 January 2018 10:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

musicalmens - 23 January 2018 06:01 PM

- Lazarus (Stage) Ik hoorde dat ze deze gaan uitsellen en dat Annie MG in DelaMar zal gaan staan

Dan ben ik wel benieuwd hoe lang die eventuele uitstel zal duren. De première van Van Hove’s versie van All About Eve op West End is verschoven naar voorjaar 2019, dus daar zal dan ook rekening mee gehouden moeten worden. Overigens gaat William Spaaij begin 2019 de regie doen van een nieuwe musical bij Stent Producties. Geen idee wat de titel is, als die er al is.

Wel uniek dat er geen nieuwe biografische musicals (liedjesprogramma’s excluded) meer in première gaan… Of lijken te gaan, fingers crossed 😉

  [ # 29 ] 24 January 2018 09:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Laush - 23 January 2018 10:07 PM
musicalmens - 23 January 2018 06:01 PM

- Lazarus (Stage) Ik hoorde dat ze deze gaan uitsellen en dat Annie MG in DelaMar zal gaan staan

Dan ben ik wel benieuwd hoe lang die eventuele uitstel zal duren. De première van Van Hove’s versie van All About Eve op West End is verschoven naar voorjaar 2019, dus daar zal dan ook rekening mee gehouden moeten worden. Overigens gaat William Spaaij begin 2019 de regie doen van een nieuwe musical bij Stent Producties. Geen idee wat de titel is, als die er al is.

Wel uniek dat er geen nieuwe biografische musicals (liedjesprogramma’s excluded) meer in première gaan… Of lijken te gaan, fingers crossed 😉

Dat klopt, Lazarus wordt waarschijnlijk een jaar uitgesteld.

Overigens gaat de grote zaal in het DeLaMar (weer?) alleen een Stage Entertainment productie zaal worden.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 30 ] 26 January 2018 01:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

PiT Producties (Into the Woods en Putting it Together) zal ook komend seizoen weer een musical gaan brengen. Naar waarschijnlijkheid weer een sondheim. Wat dachten we van Company?

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7