20 of 20 | ‹ First  < 18 19 20
Als jij nou de producent was?
  [ # 286 ] 30 November 2017 12:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Elisabeth terug het toneel op en niet beginnen aan een volgende concertreeks.
Ondanks dat het prachtig was vorig jaar, ik verlang naar het hele verhaal haha.

  [ # 287 ] 30 November 2017 03:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

berber15 - 30 November 2017 12:14 PM

Elisabeth terug het toneel op en niet beginnen aan een volgende concertreeks.
Ondanks dat het prachtig was vorig jaar, ik verlang naar het hele verhaal haha.

Ook ik zou zeggen: laat Elisabeth maar nog eens terugkomen.
Inderdaad dan graag weer in het Circustheater, in plaats van weer bij Paleis Het Loo.

  [ # 288 ] 04 December 2017 12:11 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

musicalmens - 29 November 2017 11:35 AM

Aladdin naar NL halen! Helaas kan alleen stage dit doen en zal de cast waarschijnlijk Freek als Aladdin en Anouk/ Vajen als Jasmine zijn. Ik had dan graag Leon de Graaf als Aladdin gezien

Tjindjara als Jasmijn
Caro Borshard als Genie
Nigel Brown als Alladin

Leon de Graaf zat ook in de Billy club en op Liss en Paul na werkt niemand momenteel voor Stage

  [ # 289 ] 04 December 2017 07:14 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Hmmm goeie vraag.

Als producent -zeker gezien het huidige publiek- is het natuurlijk lastig om musicals te kiezen. We hebben al gezien dat te diepe voorstellingen (Billy Elliot bijvoorbeeld) absoluut niet werken in een groot theater en From Sammy with love, trekt ook nauwelijks bezoekers. Dus als ik producent was.  Ik had het volgende gedaan.

Circus theater:
The Lion king: tot de zomer van 2019 laten doorspelen. Dan in oktober 2019 Aladdin erin.

De la mar theater:
Aida. En het daar ook laten staan. mischien net een seizoen. Het Delamar zou ik gaan gebruiken voor producties waarvan ik weet dat die het niet te lang goed zouden doen.

Beatrixtheater:
Tja als het dan toch een jukebox musical moet worden dan maar Tina Turner. Maar ik had niet alweer Mamma Mia geproduceerd.

kleine tour had ik geschrapt. Lets face it: het kost alleen maar geld. En de halve tijd komt er geen klap kijken. In plaats daarvan een grote tour productie waar kosten nog moeite voor gespaard zou worden.

Dan een dingetje dat ik zou doen: samen gaan werken met Koninlijk Theater Carre voor een internationale tour van Hamilton voor beperkte periode naar Amsterdam te halen. En dat gruwelijke idee voor een vertaling had ik verscheurd.

  [ # 290 ] 09 December 2017 11:06 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Rebecca naar Nederland halen, zou goed in het Circus theater passen i.v.m. de trap die in de fik wordt gezet.

Rolverdeling:
Ik: Wietske van Tongeren
Mrs Danvers: Pia Douwes 😀👍
Mr Maxim de Winter: Tony Neef of William Spaaij

Revival van La Cage aux Volles
Revival van Sunset Boulevard

  [ # 291 ] 10 December 2017 06:00 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik zou graag de grote klassiekers weer terughalen die al lang niet te zien zijn geweest ipv weer Mamma Mis, Grease of the Sound of music.

In het Circustheater zou ik de komenden jaren Aida, Elisabeth en The Phantom neerzetten.

Er vanuit gaande dat het Beatrixtheater voorlopig hét theater blijft van jukebox musicals (zoals hierboven ook al werd gezegd) zou ik inderdaad Tina Turner doen.

Aladdin vond ik ook een fantastische productie en zou die graag in Nederland zien, maar ik ben bang dat het in her niet zal vallen bij de productie die ik zag in Londen. De genie daar (Trevor Dion Nicholas) was namelijk briljant!

  [ # 292 ] 21 December 2017 10:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Hmm heb al mooie suggesties gelezen. Aida zou trouwens best als Nationale Tour kunnen, qua decor is het niet zo ingewikkeld. En in Circustheater zou ik graag Rebecca zien. Maar ik verwacht eerder Disney’s The Hunchback of Notre Dame of Aladdin.

En jaarlijks een klassieker als tourproductie! En dan niet voor de 867ste keer Grease, Sound of Music of Annie maar dan bijvoorbeeld Kiss Me Kate, Anything Goes, South Pacific, Guys and Dolls etc.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

‹ First  < 18 19 20
20 of 20
‹‹ Open brief Vera Mann      Kinderen in Joseph ››