5 of 8 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Hamilton Londen!
  [ # 61 ] 07 December 2017 06:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Thanks all! Voor iedereen die nog gaat, heel veel plezier!! 😊
Hoop hier snel meer verslagen te lezen, benieuwd wat anderen ervan vinden.
Ik moet zelf weer eventjes wachten, maar mag eind januari weer, dit keer vanaf rij b stalls, dus weer een heel ander zicht. Kan nu al niet meer wachten haha! (Elke dag maar meedoen met de loterij..)

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 62 ] 21 December 2017 03:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ter ere van de opening night vanavond heeft de Londense cast samen met Lin-Manuel Miranda een fantastische Ham4Ham gemaakt: UK classics meets Hamilton!

  [ # 63 ] 23 December 2017 09:08 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Onze recensie van de première staat inmiddels ook op de website.

http://www.musicalworld.nl/artikel/premiere_hamilton_in_londen/

  [ # 64 ] 23 December 2017 11:02 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ben er nog steeds niet toe gekomen om iets te bekijken / te beluisteren van Hamilton, maar ik word heel enthousiast van alle positieve reacties. :lol: Zo enthousiast dat ik een beetje aan het kijken ben naar tickets. Op de dag dat ik zou kunnen gaan zijn alleen nog tickets á £200 beschikbaar. Uhm, nee. Dan maar de lottery proberen…

Ik zit er alleen mee dat ik geen credit card heb. Ik heb al begrepen dat je ook cash kunt betalen als je vooraf boekt, en volgens Ticketmaster moet ik zeker proberen om met mijn debit card te betalen (die in Nederland fungeert als debit card maar dat niet is volgens internationale standaarden, ik heb dat verschil ook pas net geleerd). Maar in de lottery info staat alleen dat je of met debit card of credit card kunt betalen. Ga zeker nog navragen of cash betalen ook kan, maar vind het allemaal maar lastig zo. En om nou speciaal voor Hamilton een credit card aan te schaffen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 65 ] 23 December 2017 12:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Mooie recensie!

@June: Ik las op theatreboard dat er nog regelmatig plekken vrijkomen op de site, ook voor wat meer schappelijke prijzen. De returns queue bij de box office is ook nog een optie, maar daar moet je maar zin in hebben 😊 Dit stond er overigens over cash/cc in dat topic:

“Bookings must be linked to a payment card which is swiped on entry to the theatre.” Which means if you pay in cash you still need a card and ID.

She was allowed to sell them in the return queue for cash (when the theatre confirmed all their tickets had gone so it was officially sold out) and was watched to see the right amount of cast was handed over.

Cash kan dus zo te zien wel, maar je moet toch een betaalpas bij je hebben om jezelf naar binnen te swipen, hahah. Wat een gedoe zeg :’)

  [ # 66 ] 23 December 2017 12:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Dus als onze betaalpas niet werkt ben je dus eigenlijk verplicht om een credit card aan te schaffen (of om mee te gaan met iemand die een credit card heeft)... Ik vind eigenlijk dat het dan zonder discussie mogelijk moet zijn om met alle soorten bankkaarten te betalen, ongeacht waar je vandaan komt…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 67 ] 23 December 2017 01:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Op de website van Delfont Mackintosh staat weer dit “Patrons will not be able to pay in cash in person at the box office.” Ik begrijp waarom ze een dergelijk (swipe)systeem hanteren, maar dan mag je inderdaad verwachten dat ook Nederlandse bankpassen gewoon werken bij de box office. Volgens mij kun je er tegenwoordig bijna overal in Londen mee betalen, dus hopelijk daar ook.

  [ # 68 ] 23 December 2017 01:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Pinnen kan wel in ieder geval, maar als er van te voren betaald moet worden of men een bedrag van mijn rekening wil afboeken heb ik echt geen idee. Mijn bank zegt dat het laatste geval geen probleem zou moeten zijn, maar krijg heel erg de indruk dat het theater dan de effort moet doen om het te laten slagen.

Ik ga het in ieder geval nog even goed navragen, maar het is veel gedoe voor iets wat misschien niet eens gaat lukken. 😂

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 69 ] 23 December 2017 01:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Vooraf kun je online alleen betalen met Visa, Mastercard of American Express. In het mailtje wat ik van de week van Ticketmaster kreeg voor mijn bezoek binnenkort staat dat je nog een email krijgt met de laatste 4 cijfers van de credit card gebruikt bij de boeking die je bij binnenkomst van het theater moet laten zien.

HAMILTON operates Paperless Ticketing. No tickets are issued in advance. Instead, upon arrival at the theatre, you must be ready to present:

Your correct payment card
Your booking confirmation
Your photographic ID to enter the theatre

Your ID will be checked and your card swiped on the door to produce your tickets. You must ensure that you bring the correct payment card. Confirmation of the last four digits of this card will be emailed to you 24 hours before the show. If you no longer have this card, if it has expired or any of your details have changed please contact Ticketmaster customer services.

Wel goed dat ze er alles aan doen om te voorkomen dat criminele figuren er van willen profiteren, maar het is wel een gedoe inderdaad.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 70 ] 23 December 2017 01:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

En als je thuis kaartjes koopt met de creditcard van een familielid die niet mee gaat naar Londen?

En hoe gaat het daar bij de ingang? Zijn er geen gewone kaartjes meer?

Wat een gedoe… Illegaal doorverkopen is toch ook op andere manieren te verkopen…
Nu wordt t voor fans uit t buitenland onmogelijk…

  [ # 71 ] 23 December 2017 02:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

eline3 - 23 December 2017 01:40 PM

En als je thuis kaartjes koopt met de creditcard van een familielid die niet mee gaat naar Londen?

Dan kom je er volgens mij niet in. De eigenaar van de creditcard waarmee de tickets zijn gekocht moet ter plekke met foto-ID identificeren. Anniek heeft op de vorige pagina beschreven hoe het entree-systeem in de praktijk werkt, die is al geweest.

Het boeken is op sommige punten best buitenland-onvriendelijk ja. Als je regelmatig overzees theater bezoekt (of er gewoon verblijft) zou ik een creditcard wel overwegen. Ik heb zelf heel makkelijk een voordelige studenten-creditcard aan kunnen vragen, dus wie in die categorie zit zou ik dát zeker aanraden. Kost bij mijn bank 12,50 per jaar en daar komen nooit extra kosten bij.

  [ # 72 ] 23 December 2017 04:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Bedankt!
Bij andere voorstellingen in londen is het minder heftig toch?

Dan moet ik denk ik andere keuzes gaan maken…

Of inderdaad zo’n kaart overwegen.

  [ # 73 ] 24 December 2017 08:30 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Het is lastig maar het werkt wel; grote opkopers hebben er vooralsnog geen antwoord op . Dankzij deze constructie zijn de kaarten de zuivere verkoop in gegaan en heb ik kaarten kunnen scoren. Dat is me in Nederland te vaak niet gelukt om kaarten vervolgens met honderden tegelijk op marktplaats te zien staan voor woekerprijzen…

  [ # 74 ] 30 December 2017 06:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb afgelopen week de voorstelling gezien. Toen ik bij het theater kwam stond er een flinke rij maar zodra de deuren open gingen was ik zo binnen. Er werd inderdaad gecontroleerd op de e-mailbevestiging, ID en credit card. Het theater is overigens prachtig gerenoveerd, stoelen zitten heerlijk met genoeg beenruimte en de zichtlijnen zijn prima. Ik zat midden rij Q in de stalls. Normaal gesproken zit ik liever dichterbij maar het was eigenlijk een perfecte plaats met niemand voor me en vrij zicht op het toneel.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 75 ] 29 January 2018 04:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

vandaag werd een nieuwe periode voor kaartjes geopend en meteen maar een kaartje gekocht voor september, heel benieuwd naar de voorstelling ...

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 8