1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
She Loves Me - De Kernploeg (2018)
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

De Kernploeg heeft hun nieuwe zomermusical voor 2018 aangekondigd, al moet er nog wel gecrowdfund worden:

Na het succes van A New Brain afgelopen zomer staan wij te popelen om een nieuwe voorstelling te maken met De Kernploeg! We zetten heel graag ons doel voort om onbekende Amerikaanse musicals in Nederlands te spelen. Maar dat kan dit keer alleen met jouw hulp.
​
She Loves Me

In juli 2018 willen we She Loves Me gaan spelen, een musical van Jerry Bock en Sheldon Harnick (Fiddler on the Roof) en Joe Masteroff (Cabaret). Deze voorstelling willen we met hetzelfde team gaan maken als bij A New Brain. En ook nu weer staat er een fantastische cast in de coulissen te wachten om deze musical te gaan spelen, mét een live-orkest. We hebben weer een fantastische locatie op het oog: het ziet er naar uit dat het weer net zo’n bijzonder ervaring als afgelopen zomer wordt. Alleen: we hebben dit keer jouw hulp nodig. Want zonder jou kunnen we dit bijzondere project niet gaan maken.
​
Een dak en een decor
We hebben geld nodig voor een dak en een decor. We huren weer een bijzondere locatie en die moeten we speelklaar maken (ja, met betere stoelen en airco!). En we hoeven geen enorm decor, maar we hebben wel geld nodig voor de vormgeving. Jij kunt dat mee mogelijk maken!
​
Klik hier om ons te helpen wij zorgen voor weer een bijzondere voorstelling in juli 2018!
​

bron: https://www.de-kernploeg.nl/crowdfunding

  [ # 1 ] 28 November 2017 04:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik heb gedoneerd. Hoop dat ze het halen! Zag deze productie ooit in Engeland met o.a. Dianne Pilkington en was er zeer van gecharmeerd

  [ # 2 ] 29 November 2017 12:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik heb ook gedoneerd. Na het zien van de fantastische voorstelling A New Brain hoop ik zo dat ook de volgende productie weer een succes wordt. En dit is ook best wel een heel goede titel 😊

  [ # 3 ] 29 November 2017 01:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Ook gedoneerd, Vorig jaar deze voorsteling in The Menier Chocolate Factory (Londen) gezien en dat was echt goed gedaan. (volgens mij staat er een review van Theo in zijn theaterverslagen topic)

Ik hoop dat ze het op de planken kunnen brengen volgende zomer.

http://theaterverslagen.blogspot.nl/2016/12/she-loves-me-menier-chocolate-factory.html

[ Gewijzigd: 29 November 2017 01:04 PM by jeroen100 ]
  [ # 4 ] 13 December 2017 08:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Freek en Jip Bartels zijn o.a. op Musicaljournaal bekend gemaakt als de eerste castleden van She Loves Me. Welke rollen ze gaan spelen staat niet in het artikel, misschien dat kenners van de musical een gok kunnen wagen? 😊 De locatie is een theaterzaal in de Kromhouthal in Amsterdam-Noord.

Tot nu toe is bijna de helft van de benodigde 18k gecrowdfund met nog iets meer dan 3 weken te gaan. Dat is behoorlijk positief, maar ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als het bedrag toch niet gehaald wordt. Kan de productie dan helemaal niet doorgaan of is er nog een plan B?

  [ # 5 ] 14 December 2017 12:54 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Dan zal het hier gaan spelen:
http://kromhouthal.com/locatie/ruimtes/dansmakers-theater-t01/

Freek lijkt me de mannelijke hoofdrol Georg. Jip de bijrol van bezorgjongen Arpad Laszlo.
(https://en.wikipedia.org/wiki/She_Loves_Me)

  [ # 6 ] 14 December 2017 02:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Op de crowdfundpagina staan de rollen wel vermeld: Jip gaat inderdaad Arpad Laszlo spelen en Freek neemt niet de rol van Georg, maar van Steven Kodaly op zich. In 2018 worden de acteurs voor de 2 hoofdrollen bekend gemaakt.

Leuk zaaltje! Voorkomen ze in ieder geval de klachten over zitcomfort mee, als ik zo de stoelen zie 😉

  [ # 7 ] 14 December 2017 02:17 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Dan zal Freek dit nummer zingen. De roodharige jongen zal Jip zijn!
https://www.youtube.com/watch?v=aXRL6e0fYbk

Ik kijk er nu al naar uit!

  [ # 8 ] 29 December 2017 11:27 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Even een upje voor dit topic. Naast dat Dennis Willekens bekend is gemaakt als castlid (voor de rol van Ladislav Sipos) zag ik dat er met nog een week te gaan bijna 80 % van het benodigde bedrag is opgehaald. Hopelijk redden ze het, ik heb in ieder geval gedoneerd.

  [ # 9 ] 29 December 2017 12:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De volledige tekst:

Ook Dennis Willekens in musical ‘She Loves Me’

Dennis Willekens (De Marathon, Soldaat van Oranje) gaat de rol van Ladislav Sipos spelen in de musical She Loves Me die De Kernploeg komende zomer wil produceren. Als de crowdfundingsactie via Voordekunst succesvol blijkt, wordt She Loves Me de opvolger van het succesvolle A New Brain dat afgelopen zomer een serie uitverkochte voorstellingen speelde. Eerder werd al bekend dat acteurs én neven Freek Bartels en Jip Bartels ook een rol spelen in She Loves Me. De musical is van 7 t/m 15 juli 2018 te zien in Dansmakers, onderdeel van de Kromhouthal in Amsterdam-Noord.

She Loves Me (van de makers van Fiddler on the Roof) is onderscheiden met onder meer een Critics Circle Award voor Beste Musical en een Olivier Award en Drama Desk Award voor Beste Musical Revival. Het verhaal vertelt over de collega’s Amalia en George die elkaar niet kunnen luchten of zien maar zonder dat ze het weten elkaar al maandenlang anonieme brieven schrijven en beiden heimelijk verliefd zijn geworden op die ander. De musical is gebaseerd op een toneelstuk waarvan de filmversie You’ve Got Mail met Tom Hanks en Meg Ryan in de hoofdrollen wereldberoemd werd.

Voor de realisatie van de musical is De Kernploeg via Voordekunst.nl een noodzakelijke crowdfundingsactie begonnen. “Met She Loves Me zetten we een volgende stap in de verbreding van het musicalaanbod in Nederland en zijn we voornemens een prachtig stuk te spelen dat je anders niet zo snel in ons land zult zien. Helaas kunnen we deze voorstelling alléén produceren als onze crowdfundingsactie slaagt. Bijna 200 mensen hebben reeds gedoneerd, maar we zijn er nog niet. We hebben nog precies één week om het streefbedrag bij elkaar te krijgen. Door te sponsoren, draag je niet alleen bij aan de totstandkoming van She Loves Me maar ook aan de verbreding van het musicalgenre in Nederland” aldus Erwin Aarts namens De Kernploeg. In ruil voor een donatie biedt het gezelschap diverse exclusieve tegenprestaties aan. De actie loopt t/m 5 januari en steunen kan vanaf €10,- via http://www.de-kernploeg.nl/crowdfunding.

http://www.de-kernploeg.nl

  [ # 10 ] 04 January 2018 04:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Super, ze hebben het bedrag binnen!

  [ # 11 ] 20 January 2018 04:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De kaartverkoop is begonnen: https://dekernploeg.avayo.nl/agenda.

  [ # 12 ] 20 January 2018 07:17 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik heb m’n tickets binnen! Ben erg benieuwd

  [ # 13 ] 20 January 2018 08:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik heb zo’n hekel aan vrije plaatsen, dat weerhoudt mij er van om te boeken.
Om een goede plek te krijgen moet te eigenlijk al een uur voor aanvang bij de deur gaan staan.
Niet echt vriendelijk voor oudere mensen of voor degene die slecht ter been zijn.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 14 ] 20 January 2018 08:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het systeem met muntjes van M-lab vond ik eigenlijk zo gek nog niet. Alsnog vrije plaatskeuze, maar dan kon je wel zelf bepalen waar jij vind dat je het beste zat. En geen gedrang bij de deur… Extra categorie erbij voor mensen in een rolstoel / slecht ter been die dan misschien in alle rust als eerste naar binnen mogen, en klaar…

Hoe dan ook, mijn kaartje was gisteravond al binnen (zag per toeval het mailtje voor vroegboeken), ben zeer benieuwd naar het stuk en de rest van de cast. Iemand die misschien de recente productie op West End heeft gezien en ideeën heeft voor de casting?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 15 ] 21 January 2018 12:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

June - 20 January 2018 08:54 PM

Het systeem met muntjes van M-lab vond ik eigenlijk zo gek nog niet. Alsnog vrije plaatskeuze, maar dan kon je wel zelf bepalen waar jij vind dat je het beste zat. En geen gedrang bij de deur… Extra categorie erbij voor mensen in een rolstoel / slecht ter been die dan misschien in alle rust als eerste naar binnen mogen, en klaar…

Hoe dan ook, mijn kaartje was gisteravond al binnen (zag per toeval het mailtje voor vroegboeken), ben zeer benieuwd naar het stuk en de rest van de cast. Iemand die misschien de recente productie op West End heeft gezien en ideeën heeft voor de casting?

Hoe werkte dar ‘muntjes-systeem dan’??

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4