20 of 20 | ‹ First  < 18 19 20
Wicked op Broadway
  [ # 286 ] 06 March 2018 12:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik geloof het nog niet zo. Wicked verkoopt nog steeds gewoon goed dus het brengen van zo’n stunt casting is ook nog niet nodig. Daarnaast dit jaar is het 15 jarig jubileum en ik geloof er niets van dat ze dan zo’n Elphaba gaan brengen, dan neem ik aan dat ze toch voor een oud gediende gaan net zoals dat Willemijn gehaald is voor het 10 jarig jubileum in Londen.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 287 ] 06 March 2018 08:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

hannetje - 06 March 2018 08:10 AM

Ik spuugde net mijn koffie uit bij het lezen dat Ariana Grande mogelijk als Elphaba wordt gecast op Broadway.
Niets tegen Ariana, ze kan geweldig zingen, maar dit zie ik toch niet voor me… of eigenlijk helaas wel aangezien ik visueel ben ingesteld 😏 .

link

Ik dronk dan geef koffie, maar zo reageerde ik dus ook. Verder heb ik niks met en tegen Ariana. Is niet echt mijn muzieksmaak (meer voor jongere mensen). Maar ik mag toch hopen dat dit een vroege 1 april grap is. Overigens zie ik haar eerder als Glinda (maar ook dat liever niet).

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 288 ] 06 March 2018 08:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk. Qua stuntcasting valt dit ook reuze mee aangezien zij gewoon goed kan zingen en dansen, en acteren is in musicals toch nooit zo heftig. Ze is ook niet per sé te jong (Caroline Bowman speelde de rol ook op haar 25ste en Vicki Noon was zelfs nog jonger). Waarom eigenlijk niet?

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 289 ] 06 March 2018 09:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ariana lijkt me meer een Glinda.

West End Wilma opperde overigens dat, als het niet Broadway wordt, er ook nog de film is waarvoor ze gecast kan zijn.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 290 ] 08 March 2018 12:11 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Please nee zeg. Ze verpeste met haar hijgende zingen al Penny in Hairspray Live! en ook de title song voor Beauty & the Beast. Ja ze kan goed zingen, maar de manier waarop… NO NO NO!

  [ # 291 ] 09 March 2018 10:42 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik kan Ariana echt nooit verstaan als ze zingt.
Lijkt me geen goede keuze.

  [ # 292 ] 13 March 2018 11:29 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Dit verbaasd me eigenlijk niet zo. Ariana Grande is een erg goede zangeres en zou de rol vast goed kunnen zingen. Daarnaast is ze volgens mij een onwijs grote fan van de show en heeft ze zelfs een tijd geleden een pop versie van ‘Popular’ uitgebracht. Dus als ze zo graag een popster in de show willen casten, is Grande niet eens zo’n vreselijke slechte keus.

Het enige wat me wel verbaasd is dat ze de rol van Elphaba zou gaan spelen. Ik zou bij Ariana Grande meer denken aan Glinda en ze heeft zelf ook meerdere malen aangegeven dat ze graag de rol van Glinda zou willen spelen.

(EDIT: zoals in dit interview hier: https://www.youtube.com/watch?v=EEGe8_Ip5E8 ).

We zullen het zien…

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

‹ First  < 18 19 20
20 of 20