Pia Douwes - After all this time
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Pia Douwes - After all this time

Eenmalig concert van Nederlands meest succesvolle en veelzijdige musicalactrice Pia Douwes. Het verschijnen van After all this time, de allereerste solo-CD van Pia, met aan de basis meer dan dertig jaar musicalervaring, is de aanleiding voor dit avondvullende concert. Naast het musicalrepertoire, laat Douwes ook een aantal minder bekende muzikale kanten van zichzelf aan bod komen.. Bernd van den Bos en zijn combo staan garant voor een sublieme begeleiding.

Het concert is op woensdag 28 februari in het DeLaMar Theater.

https://delamar.nl/voorstellingen/pia-douwes

[ Gewijzigd: 23 April 2018 05:03 AM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 28 November 2017 06:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld was op de albumpresentatie van Pia Douwes’ eerste cd: After All This Time en maakte een gefilmde repetitie.

Bekijk de video onder Artikelen.

  [ # 2 ] 28 November 2017 08:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ooh lijkt me zo leuk. Even kijken of een van mijn vriendinnen mee wil.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 3 ] 01 March 2018 09:32 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2005-05-08

Gisteren naar het concert geweest. Ik vond het een heel goed concert. Pia zog de gehele cd en nog wat nummers uit haar favoriete genre (country, jazz, folk). Ze praatte het aan elkaar met leuke anekdotes. Erg genoten!

  [ # 4 ] 01 March 2018 09:48 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik vond het fantastisch! Goed gezongen, leuke anekdotes. Erg fijne avond gehad

  [ # 5 ] 01 March 2018 06:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Het was echt fantastisch. Als ze nog eens zoiets doet ga ik weer. Een cd met liedjes geschreven door Bernd van den Bos lijkt me ook wel een leuke samenwerking. Mocht ze ooit iets anders willen uitbrengen.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 6 ] 23 April 2018 05:03 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

EERSTE SOLO-CD PIA DOUWES OP LP UITGEBRACHT
Exclusieve gelimiteerde uitgave After All This Time

After All This Time, het eerste solo album van musicalster Pia Douwes, wordt op vrijdag 27 april 2018 uitgebracht op LP in een exclusieve gelimiteerde uitgave van 500 genummerde exemplaren, die allemaal door Pia Douwes persoonlijk zijn gesigneerd. After All This Time is ook verkrijgbaar op CD, via iTunes en te beluisteren via Spotify en wordt uitgebracht door HitSquad Records.

After All This Time werd in de pers zeer positief ontvangen en door zowel het NRC en De Volkskrant gehonoreerd met 4 sterren. Volgens recensent Henk van Gelder (NRC)  ‘…toont ze haar virtuositeit. Zo bewijst haar eerste solo-cd tevens hoe veelzijdig het musicalgenre is.’ Hein Jansen (De Volkskrant) was eveneens enthousiast: ‘Het resulteerde in een staalkaart van haar muzikale kunnen, met een stem die een duizelingwekkend bereik heeft. Musicalzang op internationaal niveau.”  Voor Pia Douwes kwam het succes van de CD toch onverwacht. “Ik was er absoluut niet van overtuigd dat iemand op een CD van mij zat te wachten. Maar klaarblijkelijk had ik het bij het verkeerde eind. Op de dag van verschijning kreeg ik al te horen dat er een tweede persing nodig was, omdat alle CD’s in de voorverkoop al waren uitverkocht. Om naast alle CD’s waar ik al op te horen was, nu eindelijk ook mijn eigen solo CD in de kast te hebben staan is een ongelofelijk gevoel. Dat er naast de CD nu ook een LP van After All This Time verschijnt had ik echt nooit kunnen dromen.”

Op de LP zijn twaalf musical nummers uit de internationale carrière van Pia Douwes te beluisteren die met een groot orkest onder leiding van Koen Schoots zijn opgenomen in de MG-Sound Studios in Wenen. Alle nummers zijn in de Engelstalige uitvoering. Charles Hart, tekstschrijver van onder andere The Phantom of the Opera, vertaalde op verzoek van Pia Douwes drie musicalnummers die nog nooit eerder in het Engels te horen zijn geweest, waaronder het iconische “Mijn Leven Is Van Mij” uit de musical Elisabeth.

Pia Douwes is op dit moment in Wenen, waar zij aan het repeteren is voor de wereldpremière van de musical Ein Wenig Farbe begin mei. Vervolgens is Pia Douwes van 8 t/m 24 juni in Nederland te zien tijdens Elisabeth in Concert en dit najaar speelt Pia de rol van Morticia Addams in de nieuwe Nederlandse bewerking van de Broadway hit musical The Addams Family.

De LP After all this time van Pia Douwes wordt uitgebracht door HitSquad Records en is vanaf vrijdag 27 april 2018 te bestellen via http://www.piadouwes.com

  [ # 7 ] 23 April 2018 09:19 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Er worst gezegd spotify, maar kan hem daar niet op vinden

  [ # 8 ] 23 April 2018 01:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Even een vraag: in Wenen aan het repeteren voor een musical die haar wereldpremiere 5 mei beleeft. Dan in juni ruim 2 weken in NL, in najaar volledig in NL voor The Addams Family. Is ze als consultant bij die productie betrokken of gaat ze er zelf een (hoofd)rol in spelen ? Als dat laatste het geval is, lijkt het erop dat ze de rol dus maar kort en zelfs in die korte periode ook maar weinig gaat spelen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 9 ] 23 April 2018 02:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Gaat om Ein wenig Farbe. Speelt maar tot en met 27 mei.

  [ # 10 ] 23 April 2018 03:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ah ...that explains ... dank !

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 11 ] 29 April 2018 12:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Heeft iemand hem al via spotify

  [ # 12 ] 30 April 2018 11:59 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Kan iemand mij helpen aub