5 of 12 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Evita 2018/2019
  [ # 61 ] 21 March 2018 06:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Brigitte heeft volgens mij best een hoog voorhoofd, op deze foto klopt haar gezicht gewoon niet… Hopelijk maken ze nog ander promomateriaal, want dit ziet er niet uit. Maar om nou geen kaartje te kopen vanwege deze foto, gaat me wat ver.  😜

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 62 ] 21 March 2018 09:00 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

sky14 - 19 March 2018 11:37 PM

Ik snap niet hoe Willemijn Maandag zowel us voor Evita als voor Minares is
Afgelopen week heeft ze 1x de rol van Eliza gespeeld en verder nog nooit iets dragende gedaan
In A Chorus Line was ze Swing.
Sarah Cremers vind ik ook niet goed
In A Chorus Line gàªnant zelfs ! Nu weer een rol bij DeGraaf

Jammer dat Esther van Boxtel geen dragende rol krijgt in dit stuk zoals in 2008.
Die hoort toch ook tot de inboedel van DeGraaf dacht ik


Verder zij de Us van de mannelijke hoofdrollen geen geschoolde zangers
Ik snap het niet !

Ik blijf bij mijn mening van Esmee
Dit is een understudy type voor deze rol maar niet Alternate waardig
Daar dacht ik eerder boor aan Wieneke Remmers, Anna Stalman of misschien wel Fleur Jagt

En dan Martijn als understudy Peron en Yannick als understudy Che…  :roll:

  [ # 63 ] 21 March 2018 09:18 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Haha, dat van die poster was me echt helemaal niet opgevallen, maar ik zie het nu wel. Misschien ligt het aan de pruik? Kan me voorstellen dat de echte pruik nog niet klaar is en ze een voorlopig exemplaar hebben moeten gebruiken. Of ze hebben er digitaal een pruikje opgeplakt.

En dan Martijn als understudy Peron en Yannick als understudy Che…  :roll:

Moeten dat niet wat oudere acteurs zijn? Nogal een verschil met de first cast…

  [ # 64 ] 21 March 2018 11:52 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Je kan oudere acteurs ook sminken.

  [ # 65 ] 21 March 2018 01:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

sky14 - 19 March 2018 11:37 PM

Ik snap niet hoe Willemijn Maandag zowel us voor Evita als voor Minares is
Afgelopen week heeft ze 1x de rol van Eliza gespeeld en verder nog nooit iets dragende gedaan
In A Chorus Line was ze Swing.
Sarah Cremers vind ik ook niet goed
In A Chorus Line gàªnant zelfs ! Nu weer een rol bij DeGraaf

Jammer dat Esther van Boxtel geen dragende rol krijgt in dit stuk zoals in 2008.
Die hoort toch ook tot de inboedel van DeGraaf dacht ik


Verder zij de Us van de mannelijke hoofdrollen geen geschoolde zangers
Ik snap het niet !

Ik blijf bij mijn mening van Esmee
Dit is een understudy type voor deze rol maar niet Alternate waardig
Daar dacht ik eerder boor aan Wieneke Remmers, Anna Stalman of misschien wel Fleur Jagt

Waarom moet je “iets dragends” gedaan hebben voor de rol van Evita? Elaine Paige had ook met name ensemblerollen gedaan voor ze gekozen werd als Evita. Janke Dekker was de eerste Nederlandse Evita en kreeg de rol terwijl ze nog op de Kleinkunstacademie zat.

De understudies van de mannelijke hoofdrollen zijn afkomstig van Fontys en van de Frank Sanders Akademie. Ik zou ze niet meteen omschrijven als “ongeschoold”.

  [ # 66 ] 21 March 2018 05:14 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2018-03-20

Ik heb nog een reactie gekregen op mijn mail naar de producent. Ze zeggen dat het niet bekend is wie welke avond speelt en dat het dat ook pas last minute gaat zijn. Ik ga dus een ticket boeken voor de zaterdag in Nijmegen. Zaterdag lijkt mij een dag waarop de originele cast het liefst speelt (kan ik fout hebben, maar je moet iets). Bedankt voor de hulp iedereen.

  [ # 67 ] 21 March 2018 05:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Fun Fact: het concept van cover/alternate/understudy is gecreëerd voor de rol van Evita.
Sir Andrew Lloyd Webbers’ muziek is nogal een aanslag op je stembanden…

...als het dus last minute is dat Esmee op mag als Evita, denk ik dat het er aan zal liggen hoe Brigitte zich voelt qua stem. Maar zeker weten doe ik dat dus niet.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 68 ] 25 March 2018 10:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik hou erg van ‘Evita’ als musical, al merk ik aan mezelf dat ik de vorige versie van Stage grotendeels heb verdrongen, maar goed dat heb ik wel vaker met hun interpretaties van de grote klassiekers ... Ik verheug me in ieder geval zeer op deze nieuwe versie. Ik gun het Brigitte Heitzer van harte en het lijkt me voor haar als actrice ook wel een grote uitdaging om deze iconische rol na 10 jaar opnieuw te mogen spelen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 69 ] 25 March 2018 01:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

“Evita” roept bij mij altijd wat gemengde gevoelens op. Ik vind de muziek mooi en denk iedere keer als er een nieuwe productie komt “ah leuk ” en kom vervolgens toch nooit jubelend het theater uit. Er is iets aan dat stuk waardoor het bij mij in het theater altijd redelijk op afstand blijft. Zelfs bij de bejubelde productie In Londen met Elena Roger had ik dat. Dus ik laat het van de kritieken en recensies afhangen of ik naar deze productie ga kijken.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 70 ] 09 May 2018 02:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

https://www.youtube.com/watch?v=0HFgHNANvWQ

  [ # 71 ] 23 June 2018 03:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Als de producent slim is, en dat is hij hopelijk, brengt hij een CD van deze versie uit !

  [ # 72 ] 28 June 2018 09:16 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

MammaMia - 23 June 2018 03:24 PM

Als de producent slim is, en dat is hij hopelijk, brengt hij een CD van deze versie uit !

Zal super zijn! Maar je weet maar nooit of er een CD uitkomt, wegens de rechten van Evita. Maar als die uitkomt hoop ik dat ze de nummer van Jij Blijft Bij Mij opzetten, want vorige versie met Brigitte heeft ze mij echt geraakt met dat nummer.

  [ # 73 ] 19 July 2018 08:13 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Helaas zal Marijn zijn rol als Juan Perà³n moeten teruggeven wegens gezondheidsredenen.
Paul Donkers zal nu zijn rol gaan overnemen. Ik hoop maar dat Marijn alsnog later kan instappen. Wat ontzettend sneu voor hem.

  [ # 74 ] 19 July 2018 08:23 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ontzettend sneu voor Marijn. Hopelijk kan hij idd later nog instappen.

  [ # 75 ] 21 July 2018 12:11 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het persbericht houdt het in het midden. ‘voorlopig niet bij’, maar erg stellig dat Paul Donkers de rol tijdelijk speelt staat het er nu ook weer niet.

Acteur Juan Perà³n in musical Evita noodgedwongen vervangen

Zanger/acteur Marijn Brouwers zal vanwege gezondheidsredenen de rol van Juan Perà³n niet op zich kunnen nemen in de musical Evita. Artistiek directeur Hans Cornelissen: ‘Het is ongelofelijk jammer dat Marijn er voorlopig niet bij kan zijn. Marijn was afgelopen seizoen nog te zien in ons theaterconcert Bella Italia en leverde daar een weergaloze prestatie. Hij verheugde zich enorm om deze rol in Evita te gaan spelen, maar fysieke tegenslag belet dat nu. Onlangs hebben wij daarom audities gehouden en naar aanleiding daarvan met volle overtuiging Paul Donkers gecast voor de rol van Juan Perà³n. Paul Donkers was eerder te zien in musicals als The Bodyguard, Titanic, On your Feet, Cats en Les Misérables. Hij deed een fantastische auditie en we zijn enorm blij dat hij op deze korte termijn beschikbaar is.’

Andere hoofdrollen
Andere hoofdrollen in deze nieuwe versie van de legendarische musical Evita zijn voor Brigitte Heitzer, René van Kooten, Esmee Dekker en Yoran de Bont. Bijgestaan door een groot ensemble en een negenkoppig live-orkest.

In heel Nederland
Evita is vanaf oktober te zien in alle grote theaters van Nederland en zal op maandag 22 oktober in première gaan in Koninklijk Theater Carré

Voor meer informatie en kaartverkoop
http://www.evitademusical.nl
http://www.degraafencornelissen.nl

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 12