11 of 12 | ‹ First  < 9 10 11 12 > 
Was getekend, Annie M.G.
  [ # 151 ] 28 January 2018 06:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  187
Geregistreerd  2011-11-05

Vanmiddag was Doris op in Zwolle, voor de rest allemaal first cast.

  [ # 152 ] 28 January 2018 06:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Lars - 28 January 2018 01:34 PM

Volgens mij is Doris al een aantal weken niet opgeweest.
De laatste keer was volgens mij in Maastricht.
De kans is altijd groter dat Simone er is dan dat Doris speelt.

Doris speelde ook zaterdagmiddag 23 december in het Luxor Theater in Rotterdam!

  [ # 153 ] 15 March 2018 10:26 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Momenteel kijkt men naar de agenda’s tot wanneer Annie kan blijven spelen

  [ # 154 ] 15 March 2018 05:50 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Wat bedoel je?

  [ # 155 ] 15 March 2018 09:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het lijkt mij dat sky14 bedoeld dat de voorstelling succesvol is, dat succes wil prolongeren, maar men vermoedt dat het succes waarschijnlijk grotendeels door Simone komt, dus zal Stage met Simone om tafel moeten om te kijken of ze beschikbaar is.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 156 ] 16 March 2018 08:22 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

June - 15 March 2018 09:57 PM

Het lijkt mij dat sky14 bedoeld dat de voorstelling succesvol is, dat succes wil prolongeren, maar men vermoedt dat het succes waarschijnlijk grotendeels door Simone komt, dus zal Stage met Simone om tafel moeten om te kijken of ze beschikbaar is.

Klopt !

  [ # 157 ] 20 March 2018 06:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Uit dit artikel maak ik op dat Was Getekend een open einde-productie wordt.

  [ # 158 ] 20 March 2018 09:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

De reden is iets anders dan Albert verkondigt, maar verder klopt het wel. DeLaMar wordt overigens pas volgende zomer en niet volgend voorjaar verbouwd.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 159 ] 21 March 2018 11:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik ga woensdag, ik hoop dat ik Simone heb. Wie gaan er ook woensdsg.

  [ # 160 ] 11 May 2018 10:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Vanavond (11 mei) voor de tweede keer deze show gezien en wederom erg genoten! Wat is het toch een fijne cast en een prachtige musical.

Marleen van der Loo zat ook in de zaal. Leuk om haar eens als zichzelf te zien 😊

  [ # 161 ] 25 May 2018 11:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanavond in Roosendaal geweest. Ik ben niet super-enthousiast. De meeste nummers vind ik erg geforceerd in het verhaal geplakt, waardoor het meer een Simone & Friends zingen Annie M.G. wordt. Maar dit is wel wat mensen verwachten: de liedjes van Annie M.G. Schmidt gezongen door Simone Kleinsma. Dà­e mensen zullen wat dat betreft niet teleurgesteld naar huis zijn gegaan. Het is ook wat het commercieel aantrekkelijk maakt.

Ik had liever gehad dat ze dà­e nummers die voor mij wél werkten (o.a. Dansen op een vulkaan) gecombineerd hadden met nieuw geschreven nummers. Het zou voor mij een respectvollere voorstelling zijn geweest dan wat het nu is (voor mij voelt deze voorstelling als schaamteloos geld verdienen, met een rookgordijn), hoewel het dan best mogelijk zou zijn geweest dat we met zijn allen schande hadden gesproken van het combineren van het geniale werk van Annie en rijmelarij van een componist wiens naam we wel eens gehoord hebben. En bovendien had dat waarschijnlijk veel minder mensen gelokt en veel minder succes gehad dan deze jukebox-versie.

Op zich vind ik de opzet van het script zo slecht nog niet. Flip die in een soort fantasie / hallucinatie een gesprek met zijn moeder heeft, de rol van het ensemble in de hele voorstelling, nee, op zich vind ik dat zo gek nog niet. Maar voor mij wordt de voorstelling onderuit getrokken door de keuze van de nummers (waarbij de andere invalshoek het soms echt heel moeilijk maakte om te bljven meegaan). Aan de cast ligt het niet. Iedereen op het podium doet zijn ding en doet dat goed, voor zover het script het toelaat. Ik was blij met Jeske van de Staak, Sjoerd Spruijt en Bart van Veldhoven, wat minder met Liss Walravens (niet omdat ze niet goed is, maar ze lijkt niet op haar plek).

Alles bij elkaar heb ik een “oké” voorstelling gezien. Vanuit artistiek oogpunt had hier meer in gezeten, maar vanuit commerciel oogpunt snap ik de gemaakte gekeuzes.

(En ik wil nu definitely een Kallax-kast.)

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 162 ] 12 June 2018 11:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Vanaf volgend seizoen gaat Simone Kleinsma alle shows spelen zonder alternate/understudy. Bij ziekte ed gaat de show dus niet door.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 163 ] 13 June 2018 05:41 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Melinda de vries zal toegevoegd worden aan de cast.
Welke posistie ze heeft en vanaf wanneer ze te zien is weet ik niet.

  [ # 164 ] 15 June 2018 11:16 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Gratis, 1 kaartje voor Was getekend, Annie M.G Schmidt.
Zaterdag 16 juni 2018 om 13:00 uur in DeLaMar

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 165 ] 24 August 2018 07:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Simone Kleinsma vanaf september in alle voorstellingen van Was Getekend, Annie M.G. Schmidt
Simone Kleinsma staat in het nieuwe theaterseizoen zes keer per week op het toneel als Annie M.G. Schmidt, de rol waarvoor ze eerder dit jaar een Musical Award mocht ontvangen. Het publiek wordt daarmee verzekerd van het feit dat ze haar altijd in de rol van Nederlands meest geliefde schrijfster zullen treffen. Aanstaande zondag is Simone ook te zien tijdens de jaarlijkse Musical Sing-a-Long op de Uitmarkt in Amsterdam. Tijdens deze show, die om 21.15 uur live wordt uitgezonden op NPO1, zal ze bekende nummers van Annie M.G. Schmidt vertolken, waaronder ‘Margootje’, ‘Wat voor weer zou het zijn in Den Haag’ en ‘Ik zou je het liefste in een doosje willen doen’. Was Getekend, Annie M.G. Schmidt is na een uitverkochte tournee door Nederland in het nieuwe theaterseizoen alleen te zien in het DeLaMar Theater in Amsterdam. Meer informatie: http://www.anniemgdemusical.nl

Simone Kleinsma: “Annie M.G. Schmidt is mij heel dierbaar geworden, dus het is heerlijk om deze rol nu iedere voorstelling te kunnen spelen. Het afgelopen jaar heeft mijn lieve collega Doris Baaten mij af en toe op fantastische wijze vervangen tijdens de landelijke tournee. Daar wil ik haar bij deze enorm voor bedanken”.

Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland: “Ik ben ontzettend blij met het commitment dat Simone aan de voorstelling heeft gegeven. Het publiek wacht een onvergetelijke theaterervaring: met Annie en Simone staan er twee iconen op het toneel van het prachtige DeLaMar Theater!”

Was Getekend, Annie M.G. Schmidt
Annie M.G. (Simone Kleinsma) blikt met haar zoon Flip (William Spaaij) terug op haar leven. Samen lopen ze op een unieke manier door de successen, liefdes, liedjes en verdriet(jes) in Annies leven. Bekende liedjes als ‘Margootje’, ‘Wat voor weer zou het zijn in Den Haag’ en ‘Vluchten kan niet meer’ en bekende karakters als Jip en Janneke, Pluk van de Petteflet en Abeltje maken de voorstelling tot een feest van herkenning. Ook onder anderen Wim van den Driessche, Marjolijn Touw en Jeske van de Staak zijn te zien in de voorstelling die bekroond werd met vier Musical Awards, waaronder die voor Beste Musical.

‹ First  < 9 10 11 12 > 
11 of 12