4 of 4 | ‹ First  < 2 3 4
Aladdin zomer 2016 op West End
  [ # 46 ] 14 May 2018 03:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Wat June zegt, bij de meeste loterijen heb je dan 24 uur de tijd om de aankoop af te ronden. Je kan de plaatsen niet kiezen, net als bij dayseats is het afwachten wat je krijgt. Ik zit rij 11 in het midden.

  [ # 47 ] 14 May 2018 07:06 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2017-03-19

Klaske - 14 May 2018 03:55 PM

Wat June zegt, bij de meeste loterijen heb je dan 24 uur de tijd om de aankoop af te ronden. Je kan de plaatsen niet kiezen, net als bij dayseats is het afwachten wat je krijgt. Ik zit rij 11 in het midden.

Kan je de kaarten dan met ideal betalen of moet dit via credit card??

Bedankt voor tips allemaal!!

   Handtekening   

I have nothing!

  [ # 48 ] 14 July 2018 07:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

-

[ Gewijzigd: 19 July 2018 04:11 PM by eline3 ]
  [ # 49 ] 29 July 2018 08:36 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Krijg je de kaartjes dan per mail?
Of moet je ze ophalen?

Ik ga morgen voor de eerste keer meedoen 😀

  [ # 50 ] 17 August 2018 11:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als je van tevoren verzekerd wilt zijn van een mooie plaats en niet het volle pond wil betalen, zag ik dat er bij een groot aantal voorstellingen in bijvoorbeeld september 1e rangs stalls slechts £45 kost. Ik twijfel nog maar de kaarten zijn gewoon te boeken via de Delfont Mackintosh website.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 51 ] 13 September 2018 10:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Aladdin gaat in (denk zomer) 2019 sluiten en maakt plaats voor Mary Poppins.

  [ # 52 ] 14 September 2018 07:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ben best verbaasd dat ‘Aladdin’ nog zo lang te zien is. Gezien de kaartverkoop had ik verwacht dat ze na de huidige boekingsperiode zouden stoppen. Ik ga binnenkort nog een keer kijken.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 53 ] 25 October 2018 03:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Ik ben afgelopen maandag met dochterlief naar Aladdin geweest. Wat een feestje zeg!
Decor, kostuums, special effects, allemaal geweldig!! De scene met het vliegend tapijt is echt magisch.

Aladdin was bijna een (jonge) Freek Bartels. Expressief gezicht, goede timing en een heerlijke stem.
Jasmine vond ik minder. Qua looks had de Disneyfilm zo op haar gebaseerd kunnen zijn, maar haar stem en met name haar uitspraak schoot te kort. Het is dat ik A whole new world woord voor woord ken, maar anders…. Maar ik ben niet alleen in de kritieken zie ik…..
Genie was geniaal, wat een energie, wat een humor, wat een stem. Echt briljant!
Naast deze drie hoofdpersonen ook een eervolle vermelding voor Jafar (ik hou van slechtheid) en de drie vrienden van Aladdin, die heerlijk op elkaar waren ingespeeld.

Ik hoop dat deze productie naar Nederland komt, maar dan wel goed. Ik zie Freek en Celinde (je moet toch wat te wensen hebben) zo de hoofdrollen spelen. Wie echter Genie zou moeten spelen, ik zou het niet weten.

[ Gewijzigd: 25 October 2018 03:33 PM by hannetje ]
   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 54 ] 26 March 2019 09:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Weet iemand toevallig wat er aan de hand is met Jade Ewen? Ik zie de laaste 5/6 weken op instagram voorbij komen dat beide covers voor Jasmine alleen maar op zijn. Zelf zag ik 5 weken terug ook geen Jade maar Koko Basigara als Jasmine.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 55 ] 28 March 2019 10:30 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2006-09-04

Theo - 14 September 2018 07:46 AM

Ik ben best verbaasd dat ‘Aladdin’ nog zo lang te zien is. Gezien de kaartverkoop had ik verwacht dat ze na de huidige boekingsperiode zouden stoppen. Ik ga binnenkort nog een keer kijken.

Drie weken geleden zat de zaal nog vol. Het was wel een vrijdagavond. Ik heb toen overigens gewoon twee dayseats gekregen voor 20 pond per stuk naast elkaar toen ik om twee uur smiddags naar binnen liep en het vroeg.

Genie en Jafar vond ik super. Moest wel even wennen aan een menselijke Iago en ben blij dat ik niet de enige ben die Jasmine niet zo heel erg goed vond. Ze was ok, maar in vergelijking vond ik haar wel de minste van de cast. Dat tapijt was echt goed gedaan, zaten op de eerste rij maar je zag de draden zo goed als niet

‹ First  < 2 3 4
4 of 4