38 of 42 | ‹ First  < 36 37 38 39 40 >  Last ›
On Your Feet
  [ # 556 ] 06 May 2018 08:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  390
Geregistreerd  2009-03-15

heeft de combi tommie en shanna al wel eens gespeeld op youtube zie ik tommie alleen maar samen met sky.

  [ # 557 ] 06 May 2018 08:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

thyofe - 06 May 2018 08:14 PM

heeft de combi tommie en shanna al wel eens gespeeld op youtube zie ik tommie alleen maar samen met sky.

Ja 1x volgens mij.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 558 ] 20 May 2018 10:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Is allessandro helemaal gestopt nu?

  [ # 559 ] 21 May 2018 09:47 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Zelfs voor € 35 per kaart is de zaal nog niet gevuld
Hoogtepunt is dat ik het afgelopen uur niet eens kon reserveren via Eventim .........

  [ # 560 ] 26 May 2018 07:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Bekijk die plattegronden eens .... zondag 1 juli 19:00 uur !
Het is bijna sneu. Straks stoppen ze nog eerder dan 5 augustus.

Samantha Klots stopt een week eerder met de show trouwens !

  [ # 561 ] 26 May 2018 11:52 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

sky14 - 26 May 2018 07:48 PM

Bekijk die plattegronden eens .... zondag 1 juli 19:00 uur !
Het is bijna sneu. Straks stoppen ze nog eerder dan 5 augustus.

Samantha Klots stopt een week eerder met de show trouwens !

Vind het niet zo vreemd. Vanaf 70 euro voor de 1e rang…
Serieus, voor een show als On Your Feet vind ik dat nog vele malen erger dan belachelijk.
Dat je dat durft te vragen voor The Lion King bijvoorbeeld, vind ik niet vreemd. Maar voor OYF is het echt gewoon schandalig.

  [ # 562 ] 27 May 2018 07:28 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

MusicalN - 26 May 2018 11:52 PM
sky14 - 26 May 2018 07:48 PM

Bekijk die plattegronden eens .... zondag 1 juli 19:00 uur !
Het is bijna sneu. Straks stoppen ze nog eerder dan 5 augustus.

Samantha Klots stopt een week eerder met de show trouwens !

Vind het niet zo vreemd. Vanaf 70 euro voor de 1e rang…
Serieus, voor een show als On Your Feet vind ik dat nog vele malen erger dan belachelijk.
Dat je dat durft te vragen voor The Lion King bijvoorbeeld, vind ik niet vreemd. Maar voor OYF is het echt gewoon schandalig.

Ik vind dat er eens opgehouden moet worden met dat enorme gezeur hier op het forum. Onder andere over de prijs van tickets. Ik denk dat we binnen west Europa de laagste ticket-prijzen hebben. Er staan avond aan avond meer dan 60 mensen op de werkvloer, er is een zaal en een gebouw te onderhouden. Vaak lees ik hier ook klachten over het gebrek aan een echt orkest of matige decors. Ook deze moeten door ons als bezoekers betaald worden. Dus als jij meer uit musicals wilt halen, investeer er dan in. En ja, dat kost geld. Geld dat men wel in Londen, Hamburg en Berlijn uit wil geven met ticketprijzen die voor de beste plekken al snel richting en over de €100,- gaan.
Om over New York nog maar te zwijgen. Maar dan heb je wel een echt orkest en een groots decor!

  [ # 563 ] 27 May 2018 07:31 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Of je de show het waard vind is natuurlijk een overweging, maar ik vind voor een show van de grootte van On Your Feet 70 euro geen idiote prijs, Misschien komt het omdat ik ook regelmatig in het buitenland ga, en daar duidelijk duurder uit ben. Uiteraard ben ik Nederlander genoeg om aanbiedingen af te wachten voor shows die me niet echt trekken, maar voor een aansprekende titel en een goede plek ben ik best bereid tot 100 euro te betalen. “On your Feet” is dat voor mij niet, al heb ik voor de helft van het geld een leuke avond gehad.

  [ # 564 ] 27 May 2018 09:19 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

sky14 - 26 May 2018 07:48 PM

Bekijk die plattegronden eens .... zondag 1 juli 19:00 uur !
Het is bijna sneu. Straks stoppen ze nog eerder dan 5 augustus.

Vergeet niet dat dit midden in de zomervakantie is. Mensen houden zich in die periode toch eerst bezig met hun vakantie naar Spanje of Griekenland, en als ze dan nog tijd over hebben en besluiten om naar On Your Feet te gaan, gaan ze pas in die week kijken of er nog iets beschikbaar is. (En daarbij, volgens mij is het al eerder gebeurt dat door slechte verkoop een show is gecanceld, vanwege “technische redenen” uiteraard).

MeMartijn - 27 May 2018 07:28 AM

Ik vind dat er eens opgehouden moet worden met dat enorme gezeur hier op het forum. Onder andere over de prijs van tickets. Ik denk dat we binnen west Europa de laagste ticket-prijzen hebben. Er staan avond aan avond meer dan 60 mensen op de werkvloer, er is een zaal en een gebouw te onderhouden. Vaak lees ik hier ook klachten over het gebrek aan een echt orkest of matige decors. Ook deze moeten door ons als bezoekers betaald worden. Dus als jij meer uit musicals wilt halen, investeer er dan in.

Het gaat hand in hand. Mensen willen voor een grijpstuiver eerste rang zitten, maar daarvoor wordt bezuinigd op de kwaliteit. Dit is een vicieuze cirkel die mijns inziens niet door ons musicalfans gebroken kan worden: stel dat wij wel 100€ voor een kaartje zouden betalen, gaat die extra 30€ in de zak van CVC en niet naar het brengen van voorstellingen met een hogere kwaliteit. Als Stage meer geld wil vragen, moeten ze eerst investeren in de kwaliteit. Dat is voor mij zowel de voorstelling (niet de zoveelste revival van iets commercieels maar iets nieuws), de spelers (de beste voor de rol en niet de goedkoopste of commercieel aantrekkelijkste) als de gehele opzet (niet een minimalistisch tour decor wat wij vast in Scheveningen zetten, maar alle toeters en bellen). Dán kun je meer geld vragen. Maar het huidige aanbod van met name Stage Entertainment is de huidige prijzen gewoon niet waard in mijn ogen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 565 ] 28 May 2018 05:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Is het castalbum van On Your Feet enkel in het theater en op de site te koop? Kan het bij bol.com bijvoorbeeld niet vinden.

  [ # 566 ] 29 May 2018 08:08 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Voorstelling van 5 juni komt te vervallen.
Bron Eventim, bezoekers die kaartje hebben worden gebeld.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 567 ] 29 May 2018 07:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  390
Geregistreerd  2009-03-15

jasper050 - 29 May 2018 08:08 AM

Voorstelling van 5 juni komt te vervallen.
Bron Eventim, bezoekers die kaartje hebben worden gebeld.

Nou lekker dan….. Nog niks gehoord!

  [ # 568 ] 29 May 2018 09:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Oei n.a.v de berichten hier eens gekeken naar de zaalbezetting. Da’s niet best de komende dagen. Op zijn best een halfverkochte zaal. Is dat uiteindelijk op de avond zelf ook nog zo of vullen ze die zalen op Ä—Ä—n of andere manier toch nog last minute ?

Type show zal het toch denk ik ook een beetje van energieke volle zalen moeten hebben voor beleving. Dan helpt half leeg niet lijkt me.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 569 ] 30 May 2018 02:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Mark - 29 May 2018 09:43 PM

Is dat uiteindelijk op de avond zelf ook nog zo of vullen ze die zalen op Ä—Ä—n of andere manier toch nog last minute ?

Ik zou dit niet weten, maar er loopt via SE zelf in ieder geval een last-minute kortingsactie (30% per kaartje) t/m eind juni. Zal wel “wegens succes” verlengd worden. De zaalbezetting is inderdaad niet best, welke dag je ook kijkt. Als je op de plattegrond klikt om stoelen te selecteren krijg je als laadscherm de gevel van het Beatrix Theater, waar de helft van het geveldoek de poster van OYF is en de andere helft het logo van Mamma Mia. Is dit in het echt ook al zo? Lijkt me in ieder geval niet slim de marketing zo half/half te doen wanneer één matig bezochte voorstelling nog speelt.

  [ # 570 ] 30 May 2018 04:50 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Als ik zelf naar on your feet ga gebruik ik meestal CJP korting van 50%. Scheelt voor een student een hoop.  maar ik heb geen flauw idee of iedereen last-minute gaat, ik denk het niet.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

‹ First  < 36 37 38 39 40 >  Last ›
38 of 42