2 of 2 |  < 1 2
Revival The King And I
  [ # 16 ] 17 May 2018 05:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik las dit verhaal pas en dan vandaag de “follow-up”... Vreselijk, wat een nachtmerrie.

  [ # 17 ] 31 May 2018 08:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ruthie Ann Miles zal toch te zien zijn in de Londense versie van ‘The King And I. Ze gaat de rol delen met Naoko Mori.

Naoko Mori will share the role of Lady Thiang with Ruthie Ann Miles in the West End transfer of The King and I, it has been announced.

Mori is no stranger to the West End, having joined the original London production of Miss Saigon and her other appearances include Avenue Q and On the Town. Her TV credits include Torchwood and Absolutely Fabulous. She also recently appeared in the film Everest.

Miles played the role of Lady Thiang in the 2015-16 production, winning the Tony Award for Best Featured Actress in a Musical for the performance. Earlier this year, she was involved in a serious car accident in New York, which tragically killed her four year-old daughter and caused her to lose her unborn child.

Opening for previews on 21 June, the Lincoln Center production of the show will transfer to the London Palladium after earning four Tony Awards on Broadway. It stars Kelli O’Hara and Ken Watanabe with direction by Bartlett Sher and runs for a limited engagement until 29 September.

Bron : Whatsonstage

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 18 ] 31 May 2018 09:07 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Mooi dat ze het zo hebben kunnen regelen. Dan heeft ze ook de vrijheid om ieder moment te beslissen dat het toch niet gaat.

  [ # 19 ] 06 June 2018 03:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Blijkbaar was het persbericht van vorige week nogal prematuur en is nog helemaal niet zeker of en wanneer Ruthie Ann Miles in de Londense versie van ‘The King And I’ te zien zal zijn. Onderstaande quote komt van Broadwayworld.

The producers of The King & I wish to clarify recent erroneous reports regarding Ruthie Ann Miles’ participation in the West End production. As has always been the case, our thoughts and concerns have only been for Ruthie and her family and to respect their privacy at this most difficult time. To that end, we have chosen not to comment about whether Ruthie may or may not be able to join the production.

Reports suggesting Ruthie has made a decision regarding performing in London are inaccurate. We consider Ruthie a beloved member of The King & I family in the West End, and she is welcome to join the production at any point. However, to be clear, no such decision has been made at this time.”

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 20 ] 06 August 2018 10:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ruthie Ann Miles heeft afgelopen weekend voor het eerst in de Londense versie van ‘The King And I’ gespeeld

New York Post

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 21 ] 23 August 2018 10:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘The King And I’ is op 29 november ook te zien in de bioscoop.

Pathé

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 22 ] 23 August 2018 02:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Theo - 23 August 2018 10:42 AM

‘The King And I’ is op 29 november ook te zien in de bioscoop.

Pathé

Zo blij mee! Vlak voor opening was ik in Londen en baalde er zo van dat ik hem niet kon zien.
Maar nu alsnog!

  [ # 23 ] 24 August 2018 05:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb een kort reisje Londen geboekt speciaal om ‘The King And I’ te kunnen zien (en nog een paar andere voorstellingen). Voor de geïnteresseerden, op de website van de productie staan de data wanneer Kelli O’Hara en Ken Watanabe niet spelen. Dat geldt ook voor de speeldagen van Ruthie Ann Miles en Naoko Mori. Allemaal onder voorbehoud uiteraard, maar als het meezit zie ik de originele bezetting. Ik kijk er naar uit.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 24 ] 26 August 2018 05:36 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

The Kind and I overlapt één week met Company. Leek me de juiste week om te gaan..

Company wel al geboekt, maar deze doe ik via TodayTix. Wel al de datum uitgekozen zodat ik Kelli, Ruthie én Ken heb.

  [ # 25 ] 10 September 2018 06:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Afgelopen vrijdag de voorstelling gezien en genoten van deze prachtige klassieker.

De openingsscène is al meteen genieten met een schip, wat volgt zijn vlotte decorwissels die steeds voor de juiste setting zorgen van een paleis met Boedha tot een tuin met bloemen. Aangevuld met de prachtige kostuums is de musical een echt plaatje.

Kelli O’Hara zet een sterke Anna neer, wat een mooie stem, haar tegenspeler Ken Watanabe speelt dan weer de koning van Siam. Zoals ik al las in de recensie van Jeroen is het Engels van de King inderdaad soms moeilijk te verstaan, begrijpbaar gezien hij de rol zo authentiek mogelijk wil spelen, maar het was toch niet altijd aangenaam om naar de luisteren ...

Dean Owen-Wilson en Na-Young Jeon spelen het liefdeskoppel, beiden deden dat voortreffelijk in hun liefdesduet.

Maar het grootste respect van deze avond gaat toch naar Ruthie Ann Miles, na het zware verlies in haar persoonlijk leven speelt ze haar rol als eerste vrouw van de koning met verve. Ze maakt nog gebruik van een stok en wordt geweldig ondersteund door de rest van de cast. Daarnaast speelt ze de rol met een enorm charisma en zingt ze ook nog eens wondermooi. Terecht een staande ovatie voor haar!

Het was een mooie voorstelling, afgewerkt tot in de puntjes, perfectie nabij al miste ik soms wel dat extra beetje warmte tussen de rollen ...

  [ # 26 ] 10 November 2018 10:07 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Volgend jaar gaat de Lincoln Center Theater productie op tournee door het Verenigd Koninkrijk met Annalene Beechey en Kok Hwa-Lie die in de Londense versie standby waren voor de rollen van Anna en King of Siam.

Er zijn pas twee plaatsen uit het speelschema bekend (Manchester en Sunderland) maar ik koester een stille hoop dat ze misschien ook naar Amsterdam komen ? Het zou een mooie musical zijn voor Theater Carré en Broadway aan de Amstel.

The Theatrical Event Of 2018’ the multi-award winning and critically acclaimed Broadway production is coming to the UK direct from its record-breaking sold-out season at The London Palladium. The King and I is the greatest musical from the golden age of musicals — with one of the finest scores ever written including Whistle a Happy Tune, Getting to Know You and Shall We Dance, with over 50 world-class performers AND full-scale orchestra. A celebration of the lavish heritage of the very best in romantic musical theatre from an unparalleled multi award-winning creative team. This is a once in a lifetime opportunity to witness this glorious production.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

 < 1 2
2 of 2