4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Frozen
  [ # 46 ] 02 June 2018 09:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

In trailers is te zien dat er liften in de vloer zitten, maak daar dan op tenminste gebruik van o.i.d.! Maar zoals gezegd ik zal het gaan zien binnenkort!

Het feit dat Cassie Levy nergens Let it go mocht zingen tijdens interviews etc en er een groot mystery om het nummer heen hing, en nu samen met een ander nummer dit open en bloot gegooid is gok ik dat de show echt niet goed loopt.. Er is tenslotte al een tour aangekondigd wat alles behalve goed nieuws is voor een nieuwe broadwayshow gok ik..

  [ # 47 ] 02 June 2018 10:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Frozen loopt wel goed, maar interessant wordt het wel. Ze zijn maar voor drie Tony’s genomineerd waarvan ze er waarschijnlijk geen gaan winnen. Spongebob loopt slecht, maar is voor heel veel Tony’s genomineerd. Je hebt dus best kans dat die voorstelling een stuk beter gaat lopen als ze een aantal Tony’s kunnen verzilveren en Frozen en Spongebob zitten een beetje in dezelfde doelgroep. Winst voor Spongebob kan dus ten koste gaan van de kaartverkoop van Frozen. Ik denk dat Frozen net te laat komt om nog mee te kunnen liften op de hype van de film en te vroeg komt om al nostalgie te zijn. Daarnaast zijn de meisjes die toen gek waren van de film nu op een leeftijd dat ze misschien eerder naar Mean Girls willen (die goed loopt en voor heel veel Tony’s genomineerd is). En dan heb je ook nog The Band’s Visit (die waarschijnlijk de Tony gaat winnen voor beste musical) maar die zit in een heel andere doelgroep, dus dat is geen direct gevaar.

  [ # 48 ] 08 June 2018 02:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Weet iemand wat voor merchandise er is bij Frozen de musical. Ik zag trouwens dat een beker drinken 9 dollar kost… Krijg je zo’n grote beker dan? Ik ben nog nooit op Broadway geweest.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 49 ] 08 June 2018 04:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Eh eerlijk gezegd gewoon duur 😉 Vaak wel een beker in thema die je mag bewaren… Kost bij elk theater vaak praktisch hetzelfde…
Veel plezier!

  [ # 50 ] 08 June 2018 04:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Ik heb het eventjes opgezocht, en dit is wat ik online heb gevonden (en wat er dus al zeker verkrijgbaar is): t-shirts, mokken, programma brochure, cast-album, magneten, ...

  [ # 51 ] 09 June 2018 09:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Bedankt voor de reacties. Ik ga er vanavond heen. Heb er zoveel zin in. Het is mijn eerste Broadwayshow. Overigens won ik voor de middagvoorstelling een kaartje uit de digitale loterij voor Spongebob, maar kon helaas niet gaan. Maar goed Frozen wilde ik toch liever zien en daar heb ik gewoon een kaartje voor gekocht. Wilde het niet gokken met de loterij. Ben vanmorgen aangekomen (over land vanuit Toronto) dus geen jetlag gelukkig.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 52 ] 09 June 2018 09:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

@singingrosa: Heel veel plezier. Bijzonder om op Broadway te zijn kan ik uit ervaring zeggen!

  [ # 53 ] 11 June 2018 01:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Nou dus geen Tony’s voor Frozen.

Ik ben het wel met Martijn eens dat ze waarschijnlijk net te lang gewacht hebben. Maar ook dat het een vrij standaard musical bewerking is geworden (wat ik op beeld zag), ze moeten het echt van nostalgie hebben, want erg vernieuwend is het niet. En ook al is Frozen nog wel populair, als je kijkt naar hoeveel kleine meisjes hier nog steeds met Frozen rugzakjes etc lopen, maar de ouders hebben niet de band met Frozen wat ze wel met Beauty and the Beast, Little Mermaid en Mary Poppins hadden.

  [ # 54 ] 15 June 2018 07:19 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Een recensent zei het goed: ‘Too late for the buzz, too early too be a classic.

   Handtekening   

~

  [ # 55 ] 25 June 2018 07:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Anme - 09 June 2018 09:39 PM

@singingrosa: Heel veel plezier. Bijzonder om op Broadway te zijn kan ik uit ervaring zeggen!

Bedankt. Het was zeker bijzonder en wat was ik blij dat ik Frozen kon zien! Heb uiteindelijk een frisdrank gekocht wat ik inderdaad in een Frozen beker kreeg. Het ging me vooral om de beker en niet zozeer het drankje wat erin zat moet ik eerlijk zeggen. Een mooie herinnering van mijn onverwachte NYC tripje vanuit Canada.

Klaske - 11 June 2018 01:37 PM

Nou dus geen Tony’s voor Frozen.

Ik ben het wel met Martijn eens dat ze waarschijnlijk net te lang gewacht hebben. Maar ook dat het een vrij standaard musical bewerking is geworden (wat ik op beeld zag), ze moeten het echt van nostalgie hebben, want erg vernieuwend is het niet.

Ik vond het wel jammer dat Frozen geen Tony kreeg. Heb geen idee hoe de andere nominees waren dus kan daar niet over oordelen. Wel ben ik het met je eens dat het geen vernieuwende show is. Hoewel ik enorm genoot van Frozen moet het t vooral hebben van de goede zang van Caissie Levy en de ‘magische’ dingen erin. Let it go vond ik persoonlijk het hoogtepunt van de hele show. Sommige dingen vond ik zelfs vrij ‘makkelijk’ gedaan. Andere dingen vond ik dan wel weer goed gevonden. Aan ‘Monster’ moest ik even wennen, maar nu draai ik het heel vaak. Voor mijn gevoel zitten er ook niet zoveel nummers in de show (wat bij andere musical meer is) en het zijn ook dan vooral de nummers die we kennen uit de film.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 56 ] 20 August 2018 02:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Deze donderdag zou er opnieuw iets van Frozen tezien zijn tijdens GMA. Waarschijnlijk het nummer ‘Love is an open door’, aangezien dit is opgenomen enkele maanden geleden en nog niet is gebruikt.

  [ # 57 ] 15 January 2019 09:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ryann Redmond gaat de rol van Olaf overnemen in Broadway. Benieuwd of de understudies voor die rol nou ook dames zullen gaan worden 😊

https://www.playbill.com/article/ryann-redmond-to-play-olaf-in-broadways-frozen-noah-j-ricketts-and-joe-carroll-also-among-new-principals?fbclid=IwAR03R85onbtTMTxCQSsSz1bDRhywFOLAqpPGFpOcmaXL7But7WevkhsFMKI

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 58 ] 17 January 2019 11:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik vind het aan gave move van Disney! Dit kan natuurlijk niet zo bij alle rollen, maar er zijn best veel mogelijkheden om gender geen rol bij een casting te laten zijn. Ben benieuwd!

  [ # 59 ] 14 May 2020 10:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Weer een slachtoffer van de coronacrisis. Frozen zal niet meer terugkeren op Broadway.

  [ # 60 ] 14 May 2020 11:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Zo zonde! Snap je bijna niet. Het liep volgens mij ontzettend goed ook :(

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5